Neuh, Derksen zat bij een vraag, niet bij de show zelfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik kijk morgen wel met UG dan. Tijdens het eten of zo. Wist hij wat, Derksen?
Ow bij zo een filmpje. Jammer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, Derksen zat bij een vraag, niet bij de show zelf
Herkenbaar, dat had ik vanmiddag.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
Weer een hele bak druiven op in 45minachja beter dan chips :p
Ik wil kersen, maar vind ze best duurquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat had ik vanmiddag.
Daarna ben ik overgegaan op pruimen.
Pruimen zijn goed voor de stoelgangquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat had ik vanmiddag.
Daarna ben ik overgegaan op pruimen.
Valt wel mee. Ik had van de week ook een bak gehaald bij de AH. Weet de prijs niet meer maar niet echt heel duur hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil kersen, maar vind ze best duur
Dat nummer ken ik wel, iemand die ik kende was ook wel into dat soort muziek.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
Deze kreeg ik ooit gelinkt, niet echt mijn ding, maar ik vind het toch wel tof eigenlijk.
Ik vind kersen en aardbeien altijd best duurquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik had van de week ook een bak gehaald bij de AH. Weet de prijs niet meer maar niet echt heel duur hoor.
Toen vond ik Limp Bizkit leuk, nu nog steeds.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nightwish, dat vond ik leuk toen ik 13 was
Die waren cultquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen vond ik Limp Bizkit leuk, nu nog steeds.
Kersenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil kersen, maar vind ze best duur
Pruimen zijn daarnaast ook gewoon lekker natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Pruimen zijn goed voor de stoelgangMaar wij vrouwen poepen niet natuurlijk.
Ik heb een bakje in de koelkastquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kersen![]()
maar inderdaad, die zijn zo duur
[..]
Pruimen zijn daarnaast ook gewoon lekker natuurlijk![]()
Ik koop ze eigenlijk nooit, weet niet waarom.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
Pruimen zijn daarnaast ook gewoon lekker natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik koop ze eigenlijk nooit, weet niet waarom.
Hallo Corriequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef essnhills het volgende:
Ik hou van heel veel muziek, maar voornamelijk van muziek die je onder het kopje 'fout' kan scharen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef essnhills het volgende:
Ik hou van heel veel muziek, maar voornamelijk van muziek die je onder het kopje 'fout' kan scharen
Ik ook, waarom denk je dat ik backstreet boys plaatsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef essnhills het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, waarom denk je dat ik backstreet boys plaats
Spice girls kunnen ook hoor!
Hopelijk heb je je reviews al voorbereid, ik ben benieuwd welke nummers dit jaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou voornamelijk van hipstermuziek, maar lekker foute shit in de top 2000 kan ik ook waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |