Nice maar te traag, ben ik te ongeduldig voorquote:
Heel vroegah toen ik nog deed skateboarden haalde ik veel muziek uit skateboard films, altijd goede nummers. Waaronder deze 2.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:31 schreef essnhills het volgende:
Die bovenste vind ik wel lekker klinken
Dit?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice maar te traag, ben ik te ongeduldig voor
Heel Turn on the Bright Lights is briljantquote:
Haha grappigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen zat er een kikker in de keuken
Dit is wel een goede trackquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:32 schreef essnhills het volgende:
Ik ga ondertussen even op de nostalgische tour
Die luisterde ik vandaag nog.quote:
Deze draag ik op aan Corriequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die luisterde ik vandaag nog.
Mijn ultieme guilty pleasure is toch wel dit:
Corrie vindt dit leuk
Pfoe, dát is lang geleden. Vond ik toen best een lekker nummerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
Mexicano, wat vind je van dit? Clip is ontzettend fout
Is de herhaling nu dan? Heb niet gekeken. Met Derksen wil ik wel even zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs bij De Slimste Mens doet Derksen een van Gaal-bash
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe, dát is lang geleden. Vond ik toen best een lekker nummer
Neuh, ik kan opnemen met de mediaboxquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Is de herhaling nu dan? Heb niet gekeken. Met Derksen wil ik wel even zien natuurlijk.
Ah ik kijk morgen wel met UG dan. Tijdens het eten of zo. Wist hij wat, Derksen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, ik kan opnemen met de mediabox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |