quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's beter dan iets anders gescheurd.
Mascherano vindt dit niet leuk
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat had die gescheurd?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dat verhaalquote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij ook wel eens uit je anus gescheurd?
Dat vraag je toch niet aan een dame! Foei.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
subtielquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ALS dat al zo was zou ze dat echt niet vertellen hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de Rint op bezoek?quote:
Je oma woont in lemmer?quote:
Manieren, manieren, JR heeft ze niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame! Foei.
Jammer, blijf ik nog met al mijn vragen zitten..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ALS dat al zo was zou ze dat echt niet vertellen hoor
quote:
Een matras geeft je geen klap in je gezicht als je onbeleefd bent, dan leer je het nooit he.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Manieren, manieren, JR heeft ze niet.
Ik vermoed dat het stiekem een verkapte manier was om er achter te komen of vrouwen nou wel of niet poepen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ALS dat al zo was zou ze dat echt niet vertellen hoor
Ah daar weten wij het antwoord op he? Gewoon niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het stiekem een verkapte manier was om er achter te komen of vrouwen nou wel of niet poepen.
Komt voor elkaar, we kunnen ook even kletsen over onze studie aan de RUG.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe EpkeAls je hem ziet, maak maar een foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |