Zeer goed gedaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met het poultje van onlogisch? Of heb ik niet goed opgelet.
Ik ga het topic even zoeken. Zag het niet meer langskomen geloof ik.quote:
Hoi JCquote:
We zijn geen laatste geworden. Laten we het daarbij houden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het topic even zoeken. Zag het niet meer langskomen geloof ik.
Mmm laatste update is van een poosje geleden denk ik. Ben wel benieuwd of hij wat heeft gewonnen of zo.
Ow dan weet ik genoegquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We zijn geen laatste geworden. Laten we het daarbij houden.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is klote voor je zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi #Johannesquote:
Hoe is het hier?quote:
Gefeliciteerd met je overwinning en hoge positiesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Ik zat in 7 of 8 subleagues
3FM, MUZ, VBL SC, #teamess, #teamjohannes en FOK!sport sowieso, en volgens mij nog wel 1
Goed hoor. Ik heb na een aantal drukke werkdagen mezelf vandaag lekker opgesloten en de hele middag Sims2 gespeeld. En met jou?quote:
Ik heb vandaag definitief voor een paar weken afscheid genomen van het mooie Groningen en ben nu in het huis van mijn ouders terwijl die op vakantie zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik heb na een aantal drukke werkdagen mezelf vandaag lekker opgesloten en de hele middag Sims2 gespeeld. En met jou?
Dat lijkt me wel apart om mee te maken. Mijn ouders zijn nooit zo lang achter elkaar weg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag definitief voor een paar weken afscheid genomen van het mooie Groningen en ben nu in het huis van mijn ouders terwijl die op vakantie zijn.
Pics van je zus.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit alleen met mijn zus.
Allebei op een andere verdieping want anders is er ruzie.
Ben jij nooit alleen thuis geweest?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel apart om mee te maken. Mijn ouders zijn nooit zo lang achter elkaar weg.
Ben je nu helemaal alleen daar?
Ze is lesbisch en ziet er ook zo uit.quote:
Dat is gewoon een fase.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is lesbisch en ziet er ook zo uit.
Denk dat je niet geinteresseerd bent.
Ze is enkele jaren ouder dan ik dus dat lijkt me sterk.quote:
Dat zeg ik toch nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij nooit alleen thuis geweest?
Ze wou je vroeger zeker altijd al domineren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is enkele jaren ouder dan ik dus dat lijkt me sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |