is ie weg bij ajax ja?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://vine.co/u/989280722781442048
Wat een agressie in dat schot. Wat een power in dat schot. Alles komt erin samen. Het is om je vingers bij af te likken. Zulke goals zal die Pelle nooit van zijn leven maken. En dat als aanvoerder.
weinigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, jongen. Rond de acht miljoen euro voor deze kwaliteitsmiddenvelder.
Weet niet. Ik kijk eigenlijk nooit ajax wedstrijden. Mijn mening over die spelers is vooral gebasseerd op FOK!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Siem de Jong is als voetballer natuurlijk een schande voor je ogen.
Ik vind het een mooi bedrag voor die nietsnut. Ja, Ajax zal onbezorgd naar de titel heen wandelen. Feyenoord kan niet aanhaken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weinig
eredivisie wordt echt zeer kut dit seizoen
Sherlockpostquote:
Deze SC is zojuist in kwaliteit gestegenquote:
Stiekem was het een lokpost zeker?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze SC is zojuist in kwaliteit gestegen
1. Ajaxquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi bedrag voor die nietsnut. Ja, Ajax zal onbezorgd naar de titel heen wandelen. Feyenoord kan niet aanhaken.
Ik zie een verrassende rol voor Vitesse en FC Groningen weggelegd komend seizoen.
Ik wist niet dat jij sherlockte op #teamessquote:
PSV en Feyenoord omgedraaid is beter.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord omgedraaid is beter.
Zoals die engelsmannen tweejarige weer tegenvallen omdat je ze dan een keer ziet spelen zonder allemaal buitenlandse sterren rondom hen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet. Ik kijk eigenlijk nooit ajax wedstrijden. Mijn mening over die spelers is vooral gebasseerd op FOK!
Dan valt het altijd weer mee als je ze na 2 jaar ziet spelen.
Zo af en toe, 9 van de 10 keer ben jij de poster.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij sherlockte op #teamess
Nee als ik ze een keer weer zie spelen onder druk van FIFA corruptie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals die engelsmannen tweejarige weer tegenvallen omdat je ze dan een keer ziet spelen zonder allemaal buitenlandse sterren rondom hen?
Omdat ik het tof vind dat feyenoord het weer wat beter doetquote:
Vitesse choked wel weer na winter.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse op 3, als ze tenminste een goede spits vinden. Zijn niet echt tevreden over die Uros Djordjevic oid
Dit vind ik een beetje jammerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat ik het tof vind dat feyenoord het weer wat beter doet![]()
En ik hou niet zo van PSV
Ben jij voor PSV?quote:
Ja, ik kom ook uit Eindhoven dus jaquote:
Hoi Ess. Ik heb gewonnen hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord omgedraaid is beter.
Ahjaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik kom ook uit Eindhoven dus ja
Ik zag hetquote:
Niet huldiging waardig maar toch een mooie prestatie voor op je FOK!-CVquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
o.a. door jouw fantastische bijdrage heeft #teamess een derde plek weten te bemachtigen
Respect.quote:
Groningen komt dus in degradatienood, bedankt Hans.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
1. Ajax
2. FC Groningen
3. Vitesse
4. Feyenoord
5. FC Twente
6. PSV
7. AZ
8. ADO Den Haag
9. FC Utrecht
10. sc Heerenveen
11. SC Cambuur
12. Heracles Almelo
13. NAC Breda
14. Go Ahead Eagles
15. PEC Zwolle
16. FC Dordrecht
17. Willem II
18. Excelsior
Zo, jullie hoeven niet meer te kijken.
Ah handig, hoef ik me daar verder geen zorgen om te maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
1. Ajax
2. FC Groningen
3. Vitesse
4. Feyenoord
5. FC Twente
6. PSV
7. AZ
8. ADO Den Haag
9. FC Utrecht
10. sc Heerenveen
11. SC Cambuur
12. Heracles Almelo
13. NAC Breda
14. Go Ahead Eagles
15. PEC Zwolle
16. FC Dordrecht
17. Willem II
18. Excelsior
Zo, jullie hoeven niet meer te kijken.
Jammer dat niet iedereen 5 euro had ingelegd voor de winnaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet huldiging waardig maar toch een mooie prestatie voor op je FOK!-CV
[..]
Respect.
alsof jij anders wel zou kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah handig, hoef ik me daar verder geen zorgen om te maken.
#teamess is toch maar mooi het team van FOK!Sport voor geblevenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet huldiging waardig maar toch een mooie prestatie voor op je FOK!-CV
[..]
Respect.
Neequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alsof jij anders wel zou kijken
Ik had hier ook geen bijdrage aan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
#teamess is toch maar mooi het team van FOK!Sport voor gebleven![]()
Helaas was mijn eigen bijdrage aan deze prestatie niet bijzonder denderend te noemen.
Want jij zat bij beide?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had hier ook geen bijdrage aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:
Ik zat bij #teamess, #TeamJohannes, KSC, en FOK!open geloof ik..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Ik zat in 7 of 8 subleagues
3FM, MUZ, VBL SC, #teamess, #teamjohannes en FOK!sport sowieso, en volgens mij nog wel 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |