SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door JR-Style-93 op 15-07-2014 03:26:52 ]Oh.
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ben een monoliet, ik ben de wetenschap
ik ben een grote man van 50 jaar
vandaag knipte ik een muis in twee
en die naaide ik toen maar weer aan elkaar
en soms vanuit een hoek kijken mij dingen aan
vanuit de schaduw van de kathedraal
alles is een raadsel
en ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal
moet je niet werken morgenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Al vind ik die raadseltjes wel leuk"Wat doet pijn, en telt voor twee"
Ik heb vakantie.quote:
Mn eerste vakantiedag was gelijk het begin van de tour. Genot.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik ook. Nou, woensdag boeken inleveren en vrijdag rapport ophalen.
Morgen allerlei rotzooi van school opruimen. Gelukkig doe ik om de zoveel weken even een opruimmomentje. Anders zou het wel pittige klus worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mn eerste vakantiedag was gelijk het begin van de tour. Genot.
Morgen wordt wel saai, geen tour, geen WK. Ik ga eens de wereld verkennen
Moet nog shoppen voor een paar dingetjes, daar gaan we eens gebruik van maken.
Mja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen allerlei rotzooi van school opruimen. Gelukkig doe ik om de zoveel weken even een opruimmomentje. Anders zou het wel pittige klus worden.
Groningen is niet zoveel noemenswaardige spelers kwijtgeraakt eigenlijk. Hebben slim ingekocht in mijn ogen met Antonia en Hoesen bijvoorbeeld. Ik denk serieus dat ze een goede kans maken op een plek in de top3quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja.
We kunnen altijd nog kneuzenpotjes in de Champions League kijken.Ik overweeg. Alleen weet ik niet eens wie er spelen
Donderdag gaat Groningen gelukkig shinen. Welke spelers zijn die eigenlijk kwijt?
Countervoetbal redt je alleen als je het spel niet moet maken.quote:
Ik zeg ook niet dat je het altijd moet gebruiken. Maar Groningen kan het op bepaalde momenten goed toepassen. Aanvallend en counterend spelenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Countervoetbal redt je alleen als je het spel niet moet maken.
Ik als PSV-supporter weet hier alles van
Als Antonia zich goed koest houdt, kan het een goeie speler worden. Bij GAE ook een sterk seizoen gedraaid waar overigens Turuc nog een jaartje blijft, minstens, en Overgoor tot 2017 bijtekent. Dat zijn nog eens leuke nieuwtjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Antonia, Hoesen en Kostic in de aanval dan? Genot.
Meleggod gaat ze er allemaal opleggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Antonia zich goed koest houdt, kan het een goeie speler worden. Bij GAE ook een sterk seizoen gedraaid waar overigens Turuc nog een jaartje blijft, minstens, en Overgoor tot 2017 bijtekent. Dat zijn nog eens leuke nieuwtjes.
Je Cambuur is ook goed bezig.
Ze hebben wel veel spelers met aflopende contracten komend seizoenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meleggod gaat ze er allemaal opleggen.
komt nu ook pas op gang, die markt. tijdens de toernooien is het nog vrij rustig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk dat ik echt pas medio juli naar zomertransfers ga kijken in zo'n even jaar
Ja klopt, maar in het binnenland gebeurt wel eea meestal. Buitenlandse transfers niet nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
komt nu ook pas op gang, die markt. tijdens de toernooien is het nog vrij rustig.
Tot nu toe nog best meegevallen, toch? Siem de Jong b.v + Luuk de Jongquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja klopt, maar in het binnenland gebeurt wel eea meestal. Buitenlandse transfers niet nee.
Lekker veel te beleven ook Stijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
hou er wel van, deze periode. vooral na het wk/ek
Paar jaar terug denk ik?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft zelf z'n contract afgekocht. Maar was hij ook niet verhuurd aan Vitesse?
Transferperikelen zijn wel tof. Alleen moet je niet denken dat ik het als een tijdvullend iets zie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Transferperikelen bedoel je of wat vind je er leuk aan.
Konkosaai mis de WK nu al
gewoon een ratquote:
Helaas geen zwemmen voordat het seizoentje weer begint. Dat is pas medio augustusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens kan je ook gewoon wat meer (kijk)sporten volgen om plezier te houden.
Wielrennen is bezig, darten begint binnenkort weer 9 dagen, tussendoor europese duels. Ik vermaak me opperbest.
voetbal begint pas 7/8/9 augustus in nederland, knotsgek.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas geen zwemmen voordat het seizoentje weer begint. Dat is pas medio augustus
Ja, dus zwemmen begint dit jaar later. Normaal is dat altijd eind juliquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voetbal begint pas 7/8/9 augustus in nederland, knotsgek.
Denk dat bij alle bergritten iemand vooruit gaat blijven, niemand die nog de koers echt hard gaat maken ben ik bang.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
tour is wel jammer dat nieb de tour al vrijwel zeker heeft gewonnen.
de rest komt allemaal te kort.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat bij alle bergritten iemand vooruit gaat blijven, niemand die nog de koers echt hard gaat maken ben ik bang.
watquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga dit jaar hier eens een suicide league opzetten.
Punt is dat dat bij de eredivisie betekent dat iedereen er na 2 wedstrijden uit ligt
Zie de XL Tennisgame in SPT. Opzet is vergelijkbaar.quote:
Ik ookquote:
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
Transformers 4 is echt heel kut ga er niet heen zonde van je tijd en geld.
JV en ik gaan daar morgen heen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
Transformers 4 is echt heel kut ga er niet heen zonde van je tijd en geld.
Neem wel melk mee. Duurt 3 uur.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik bedoel: ik ga morgen met stylo naar die film.
Ik heb het hele team bedankt, maar incl. persoonlijke boodschappenquote:
Als haren op je hoofd hoop ik.quote:
Promise of rape, nice.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:41 schreef Elan het volgende:
KLB / Die klote Michael Bay verkracht mijn Transformers!!!
Om je vast in de stemming te brengen johannes.
Volgens mij heb ik bij jou een persoonlijke boodschap vergeten, maar die komt hier alsnog:quote:
Ik ben ook gewoon nog 47e geworden uiteindelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik bij jou een persoonlijke boodschap vergeten, maar die komt hier alsnog:
MexGodJe bent van harte welkom bij de rondvaart door de grachten op kosten van Danny.
Nee, zelfs geen seks. Amerikaanse preutse meuk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het hele team bedankt, maar incl. persoonlijke boodschappen
[..]
Als haren op je hoofd hoop ik.
[..]
Promise of rape, nice.
Zijn er ook tentakels?
ga je over 2 jaar weer JUICHEN voor Portugal?quote:
Voor jou altijd. Ik kom fietsend. Je hebt de fietser in mij wakker gemaakt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik at morgen bij het ontbijt wel een pak.
Betekent dit dat je naar Groningen komt?
Meer dan terechtquote:
Ik heb de trailer wel gezien, met die kut Wahlberg er in.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, zelfs geen seks. Amerikaanse preutse meuk.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanmiddag trouwensStelde een zooi vragen aan een verkoper op ebay over een item dat voor een bodemprijs te koop was (Icingdeath, een van de twee scimitars van Drizzt Do'Urden), zelfde prijs als de erbarmelijk slechte kwaliteit op amazon, krijg ik als antwoord "dude fuck off why u hatin'"
Je zag de effecten van mij met slechts een halve bidon melk, een volledig gevulde melkfles en je gaat met 60 km/u richting Groningen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor jou altijd. Ik kom fietsend. Je hebt de fietser in mij wakker gemaakt.
Jep normaal wel een goede acteur. Je kunt nog beter samen Kankerlijers kijken zelfs die is spannender.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meer dan terecht
[..]
Ik heb de trailer wel gezien, met die kut Wahlberg er in.
Meestal lurk ik, inderdaad omdat mannenbolwerk.quote:
Ga jij nou maar melk drinken.quote:
Uiteraard. Zelfs als Ronaldo dan niet meespeelt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ga je over 2 jaar weer JUICHEN voor Portugal?
Ik heb ramadan, dus ik ga nu al melk drinken voor morgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zag de effecten van mij met slechts een halve bidon melk, een volledig gevulde melkfles en je gaat met 60 km/u richting Groningen.
Melk heeft ook wat met tits te maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meestal lurk ik, inderdaad omdat mannenbolwerk.
[..]
Ga jij nou maar melk drinken.
[..]
Uiteraard. Zelfs als Ronaldo dan niet meespeelt.
Subtiel subtielquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Melk heeft ook wat met tits te maken.
Hij draait 4 keer morgen in Groningen, welke wil je zien?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb ramadan, dus ik ga nu al melk drinken voor morgen.
Hopelijk wordt de halve finale Spanje - Portugal en speelt de winnaar tegen Nederlandquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meestal lurk ik, inderdaad omdat mannenbolwerk.
[..]
Ga jij nou maar melk drinken.
[..]
Uiteraard. Zelfs als Ronaldo dan niet meespeelt.
Ik wilde het bekende tekeningetje van GGMM posten, maar hield het bij een welgemeendequote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wat zei je:
Get the fuck off and die with ur fucking shit item mate of zo
Ik zou niets liever willenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Subtiel subtiel.
Misschien kun je haar eens verassen met je kookkunsten.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Melk heeft ook wat met tits te maken.
Johannes is meer van de directe aanpak zoals een DM met "neuken, kom naar Groningen"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Subtiel subtiel.
Misschien kun je haar eens verassen met je kookkunsten.
Dit ging verspreid over twee DMsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johannes is meer van de directe aanpak zoals een DM met "neuken, kom naar Groningen"
Slaap lekker Mexbakker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik mijn ogen ga sluiten.
Morgen voldoende te doen.
Heel erg aardig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de halve finale Spanje - Portugal en speelt de winnaar tegen Nederland
Aardig van mij hè?
Ik begrijp het. Hopelijk stroomt je mond nooit over van melkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is stroomt de mond van over, en in mijn geval is dat melk.
De eerste "hoi" de tweede gelijk op je doel af toch zeker?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit ging verspreid over twee DMs
Dat zou kunnen gebeuren als iemand mij aan het lachen maakt als ik net een flinke teug melk neem.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel erg aardig.
Het is jammer dat het zo lastig is om kaartjes te fixen voor een EK/WK, anders zou ik op basis van jouw hoop kaartjes fixen voor de finale.
[..]
Ik begrijp het. Hopelijk stroomt je mond nooit over van melk
19:30? Is mijn lievelingsgetal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij draait 4 keer morgen in Groningen, welke wil je zien?
http://www.pathe.nl/bioscoop/groningen/agenda/15-7-2014
Trusten pik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feitelijke onjuistheden betreur ik ten zeerstequote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit ging verspreid over twee DMs
Welterustenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Etsu werkt een dergelijke aanpak ook wel hij was als een van de weinigen welkom op de exclusieve lasagnemeet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johannes is meer van de directe aanpak zoals een DM met "neuken, kom naar Groningen"
Ik was die meet ook niet uitgenodigd. Ik weet niet of ik daar om moet treurenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Etsu werkt een dergelijke aanpak ook wel hij was als een van de weinigen welkom op de exclusieve lasagnemeet.
Afgesprokenquote:
De eerste was neuken? en in de tweede hebben wij wat adresgegevens uitgewisseldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:54 schreef Elan het volgende:
[..]
De eerste "hoi" de tweede gelijk op je doel af toch zeker?
Dat was erg gezellig inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Etsu werkt een dergelijke aanpak ook wel hij was als een van de weinigen welkom op de exclusieve lasagnemeet.
Die heb ik al gezien, wel in het Engels uiteraard. Ik heb nl. zo'n pasje van pathéquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:56 schreef Elan het volgende:
Hoe Tem Je Een Draak 2 kan nog wel eens van pas komen johannes.
De Nederlandse titel gebruikenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:56 schreef Elan het volgende:
Hoe Tem Je Een Draak 2 kan nog wel eens van pas komen johannes.
Kom vegten dan joh draak dat je er bent.quote:
Wijvenserie man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
net begonnen aan orange is the new black, begint aardig. Maar weet niet of ik alles ga uitkijken, mis toch wat spanning.
Ik heb helemaal geen ruzie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom vegten dan joh draak dat je er bent.
Heb je nog steeds ruzie met die gast uit het ajax-topic
Ja dat heb ik gemerkt met al die lesbo's ja. Weinig lekkere chicks er ook in, al vind ik de hoofdpersoon nog wel aardig. Maar niet zoals mijn nieuwe celeb crushquote:
hoe ist ?quote:
Ik aangeschoten naar Orange is the new black, en dan is het prima vol te houden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:19 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe gaat het hier?
Net ff dronken een detective gekeken, leuke ervaring.
Echt vreemd, Engelse detective dus lekker rustig tempo. Maar je moet er goed bij blijven en dat was nogal moeilijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik aangeschoten naar Orange is the new black, en dan is het prima vol te houden.
Niks volgen zekerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:19 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe gaat het hier?
Net ff dronken een detective gekeken, leuke ervaring.
Sierd heeft wel aardig naam gemaakt deze maandquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
KOEKOEK Johannes KOEKOEK
[..]
Yo gap!
Ik heb het eerste seizoen ook gekeken, was wel leuk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
net begonnen aan orange is the new black, begint aardig. Maar weet niet of ik alles ga uitkijken, mis toch wat spanning.
Litmanen is een debielquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ruzie.
Maar LitmanenAFCA verschillen over alles van mening en dan krijg je wel eens discussies ja.
Maar je wist wel al wie de moord had gepleegd?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Echt vreemd, Engelse detective dus lekker rustig tempo. Maar je moet er goed bij blijven en dat was nogal moeilijk.
Voor de luchtigheid zeker. Ik zoek alleen nog een nieuwe spannende serie als Breaking Bad/Game of Thrones/ Sopranos.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het eerste seizoen ook gekeken, was wel leuk.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je wist wel al wie de moord had gepleegd?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had de moordenaar dit keer niet goed. Dat heb ik meestal wel...
Ja hij lult vaak heel veel onzin. Maar ik kan er wel om lachen opzich. Laat lekker gaan joh die Litmanen.quote:
Gewoon altijd degene die het minst verdacht is toch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Baantjes is dan ook heel triest, maar wel leuk vermaak. Triest maar ook weer episch. Moeilijk is dat altijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon altijd degene die het minst verdacht is toch.
Zo werkt het bij Baantjer.
Het was wel luchtig ja, ik had gedacht dat het iets duisterder zou zijn. Toch ben ik wel benieuwd naar het tweede seizoen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je wist wel al wie de moord had gepleegd?
[..]
Voor de luchtigheid zeker. Ik zoek alleen nog een nieuwe spannende serie als Breaking Bad/Game of Thrones/ Sopranos.
Bij die Engelse detectives is dat meestal ook vrij lastig te raden ja soms pakken ze echt de persoon waarvan je het heel de tijd denkt maar teveel voor de hand zou liggen volgende keer juist weer een outsider.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
True Detective is wel enorm baasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:26 schreef RensAjacied het volgende:
IK WIL VERDOMME EEN SERIE LIKE BREAKING BAD!!!!
Zo dat is eruit.
Precies. Bij Scandinavische detectives heb je nog veel vaker een mooie verrassing. Bij Engelse detectives heb ik het 8/10 keer goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij die Engelse detectives is dat meestal ook vrij lastig te raden ja soms pakken ze echt de persoon waarvan je het heel de tijd denkt maar teveel voor de hand zou liggen volgende keer juist weer een outsider.
Het was wel leuk om het te kijken met togethertube op de achtergrond. En vroeger natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Baantjes is dan ook heel triest, maar wel leuk vermaak. Triest maar ook weer episch. Moeilijk is dat altijd.
Staat ook al op Netflix. Dus kan je gaan kijken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was wel luchtig ja, ik had gedacht dat het iets duisterder zou zijn. Toch ben ik wel benieuwd naar het tweede seizoen.
Geweldige serie is dat ja.quote:
Die volg ik ook elke vrijdag, vreselijk slecht inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
Midsomer Murders is overigens één van de slechtste detectives van de KRO. Zeer jammer.... spijtig etc.
Heb je wel een extensie dat je USA en UK content hebt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:29 schreef RensAjacied het volgende:
Netflix valt mij echt tegen... veel te weinig aanbod.
Waarom volg je het dan nogquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Die volg ik ook elke vrijdag, vreselijk slecht inderdaad
Ik weet niks duisterders dan Ik Mik Loreland.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat ook al op Netflix. Dus kan je gaan kijken.
Ik heb net twee episodes achter de rug.
Maar geen tips voor een duistere serie?
[..]
Geweldige serie is dat ja.
Nee, klasgenoten van mij raden mij dat ook steeds aan. Heb je dan wel ondertiteling? Netflix loopt vaak achter de feiten aan. Neem nou Sherlock, hebben ze S3 niet eensquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel een extensie dat je USA en UK content hebt?
Oohja die moest ik ook nog kijken ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:30 schreef Elan het volgende:
Was begonnen aan de Cruijff-serie man man wat slecht kun je beter deze downloaden.
http://www.moviemeter.nl/film/16171
Fargo ga ik wel kijken ja, van het weekend voor het eerst de film gezien waarop het gebaseerd is. En anders kan ik nog altijd Pokémon kijken op Netflix.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niks duisterders dan Ik Mik Loreland.
Dat is (naar het schijnt) gedeeltelijk gebaseerd op de serie Twin Peaks, dat is wel baas, maar ook al een oude serie.
De serie Fargo schijnt ook wel duister en populair te zijn,m aaar die heb ik zelf nooit gezien.
Ik kijk nu ook geen tv meer nu het WK is afgelopen. Ik heb genoeg aan Netflixquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is verder toch geen reet op tv als je niets met fietsen hebt nu.
Ik heb gehoord dat de serie stukken beter is, zelf ben ik er eigenlijk ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja die moest ik ook nog kijken ja.
[..]
Fargo ga ik wel kijken ja, van het weekend voor het eerst de film gezien waarop het gebaseerd is. En anders kan ik nog altijd Pokémon kijken op Netflix.
Ja heb je Engelse subs. Maarja Nederlandse subs zijn echt heel kut. Zegt iemand motherfucker vertalen ze het met "kankerlijer"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee, klasgenoten van mij raden mij dat ook steeds aan. Heb je dan wel ondertiteling? Netflix loopt vaak achter de feiten aan. Neem nou Sherlock, hebben ze S3 niet eens
Wielrennen vind ik enkel interessant als er melk bij betrokken isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook geen tv meer nu het WK is afgelopen. Ik heb genoeg aan Netflix.
Daarbij wielrennen
Dat is alleen leuk als je een chick aan het hosselen bent.quote:
Laatst gingen we dat met een kater kijken in de ochtend. Was echt genot om de opkomst van Ash weer te zien. De herinneringenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de serie stukken beter is, zelf ben ik er eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Spoileralert: pikachu doet donderschok.
Melk in je aderen is als pure adrenalinequote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wielrennen vind ik enkel interessant als er melk bij betrokken is
Gebruik je het wel of niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je een chick aan het hosselen bent.
[..]
Laatst gingen we dat met een kater kijken in de ochtend. Was echt genot om de opkomst van Ash weer te zien. De herinneringen
Wielrennen vind ik enkel interessant als een hele groep van die junkies het ravijn inrijdtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wielrennen vind ik enkel interessant als er melk bij betrokken is
GGMM reageerde om onbegrijpelijke redenen metquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Melk in je aderen is als pure adrenaline
Heeft Ash Misty nou al gedaan of niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je een chick aan het hosselen bent.
[..]
Laatst gingen we dat met een kater kijken in de ochtend. Was echt genot om de opkomst van Ash weer te zien. De herinneringen
Ik zou zeggen, neem een kijkje op rule 34.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Ash Misty nou al gedaan of niet?
Ik vind het ronduit kut dat het systeem je meermaals naait.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb het eraf gegooid toen ik ruimte nodig had op mijn telefoon.
Littlerabbit en ik interesseren ons vooral op draken die auto's doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem een kijkje op rule 34.
Littlerabbit is het hiermee eens.
Morgen een boze Etsu en een boze GGMM in dit topic denk dat je beter een dagje kan overslaan ouwe reus.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM reageerde om onbegrijpelijke redenen met![]()
![]()
![]()
op mijn filmpje.
Hij is gewoon smakeloos.
Is toch een kutapp man. Waarom zou je de hele tijd foto;s van jezelf maken en aan vrienden sturen ofzo. Lekker boeiend. Alleen met een chick kan het leuk zijn als ze pikante foto's maakt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit kut dat het systeem je meermaals naait.
Ik heb mij een tijdje geleden verdiept in de hitsige avonturen van Thomas de Stoomlocomotief.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit en ik interesseren ons vooral op draken die auto's doen.
Duh.... iedereen doet het om mooie foto's te krijgen van chicks. Lijkt me nogal duidelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch een kutapp man. Waarom zou je de hele tijd foto;s van jezelf maken en aan vrienden sturen ofzo. Lekker boeiend. Alleen met een chick kan het leuk zijn als ze pikante foto's maakt.
GGMM is altijd boos, ik weet niet waarom Etsu boos zou zijn, hij heeft dat filmpje niet eens gezien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Morgen een boze Etsu en een boze GGMM in dit topic denk dat je beter een dagje kan overslaan ouwe reus.
Wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Duh.... iedereen doet het om mooie foto's te krijgen van chicks. Lijkt me nogal duidelijk.
Simba & Nala sitting in a treequote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mij een tijdje geleden verdiept in de hitsige avonturen van Thomas de Stoomlocomotief.
Zijn naam noemen is vaak genoeg.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is altijd boos, ik weet niet waarom Etsu boos zou zijn, hij heeft dat filmpje niet eens gezien.
Simba mag als pappa geweest is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Simba & Nala sitting in a tree
k-i-s-s-i-n-g
Dit werkt beter als je het hardop in het engels uitspreekt
Zijn de goudvissen dood ja?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn naam noemen is vaak genoeg.
Albert Verlinden tolereert nu eenmaal geen concurrentie.
René is boos vanwege zijn goudvissen misschien zit hij in een bepaalde fase van zijn rouwproces.
Wat is je snap?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch een kutapp man. Waarom zou je de hele tijd foto;s van jezelf maken en aan vrienden sturen ofzo. Lekker boeiend. Alleen met een chick kan het leuk zijn als ze pikante foto's maakt.
Ach niks is perfect toch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het systeem van de app naait je constant.
Heb ik niet meer, want eraf gegooid.quote:
Ik moet gewoon weer om 9.30/10.00 op maar ik ga nog ff doorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haal weer elke nacht door
kutvakantie
Wat moet je doen dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet gewoon weer om 9.30/10.00 op maar ik ga nog ff door
Jezusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Simba mag als pappa geweest is.
[ afbeelding ]
Morgen ben je doodmoe gekquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet gewoon weer om 9.30/10.00 op maar ik ga nog ff door
OV telt toch niet in de vakanties?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen laatste dag dat OV geldig isDus nog maar even naar Groningen.
Je zit toch al in Groningen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen laatste dag dat OV geldig isDus nog maar even naar Groningen.
Door deze reactie keek ik nog eens en zag dat het welpje niet gewoon onder de leeuw doorkruiptquote:
Dat gaat 16 juli in, morgen geldt het nog wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
OV telt toch niet in de vakanties?
Morgen is het 16 juliquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat 16 juli in, morgen geldt het nog wel.
Bedankt voor deze informatie. Er is niemand voor je geweest die het wilde uitleggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Check de tijd het is nu 15 hij kan dus nog de hele dag.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Check de tijd het is nu 15 hij kan dus nog de hele dag.
Ik ben blij dat er nog users met enig niveau zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar Johannes maakt er dus "vandaag" gebruik van
Ik zie ze nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij dat er nog users met enig niveau zijn.
Ik vind dit vreselijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen wiens hart nu niet smelt
Honden zijn te achterlijk om zelf het initiatief te nemen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind dit vreselijk.
Honden zijn trouw
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Honden zijn te achterlijk om zelf het initiatief te nemen.
Katten die doen gewoon wat ze zelf willen. Is toch mooi.quote:
Wat is dit nou voor een onzin man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Katten die doen gewoon wat ze zelf willen. Is toch mooi.![]()
Honden wachten maar een beetje op wat ze gezegd wordt
Honden is hbo. Katten is woquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Honden zijn te achterlijk om zelf het initiatief te nemen.
Nee joh honden kunnen soms ook best leuk zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een onzin man.
Katten zijn niet trouw, hoe kan je nou een band opbouwen met een kat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh honden kunnen soms ook best leuk zijn.
Katten zijn alleen eigenzinniger en dat vind ik gewoon toffer.
Jij hebt duidelijk nooit een kat gehad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Katten zijn niet trouw, hoe kan je nou een band opbouwen met een kat?
Klopt. Ik heb er een hekel aan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit een kat gehad.
Mensen die katten laten schijten in de tuin van de burenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:56 schreef Mortaxx het volgende:
Hoewel honden soms wel uit eigen beweging baby's dood bijten
Wat zijn dat voor spasmen kan nooit gezond zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen wiens hart nu niet smelt
Katten begraven hun poep.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen die katten laten schijten in de tuin van de buren. Hou die katten verdomme op je eigen terrein man. Moet je als hondenbezitter eens je hond laten schijten bij de buren
![]()
Katten
Pakken visjes uit de vijver![]()
Schijten in je tuin![]()
Zijn autistisch
Honden zijn nog autistischer. Moeten altijd op dezelfde tijden uitgelaten worden anders kunnen ze niks.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen die katten laten schijten in de tuin van de buren. Hou die katten verdomme op je eigen terrein man. Moet je als hondenbezitter eens je hond laten schijten bij de buren
![]()
Katten
Pakken visjes uit de vijver![]()
Schijten in je tuin![]()
Zijn autistisch
Een kat is een veel grotere uitdaging dus meer geschikt voor mannen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:01 schreef Elan het volgende:
Echte mannen nemen honden vrouwen nemen katten Dven mijn alpha-voorbeeld is het hier roerend mee eens.
Klopt, groetjes van mijn hond.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:01 schreef Elan het volgende:
Echte mannen nemen honden vrouwen nemen katten Dven mijn alpha-voorbeeld is het hier roerend mee eens.
link?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:02 schreef Elan het volgende:
Zag laatst wel een tof filmpje van een kat die een agressieve hond weg hield van een kind JR had je ook gezien.
Katten doen gewoon lekker waar ze zin in hebben altijd en overalquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een kat is een veel grotere uitdaging dus meer geschikt voor mannen.
Juist bèta 's nemen en hond zodat ze eindelijk eens de leiding hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:01 schreef Elan het volgende:
Deze ken ik. Bazenvideo.quote:
Als ik moest kiezen welk dier ik mocht zijn in mijn volgende leven zou dat 100% een kat zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Katten doen gewoon lekker waar ze zin in hebben altijd en overal. Op zich respect maar dat maakt ze wel inferieur als huisdier natuurlijk.
Wat een teringhond.quote:
Honden zijn gelukkig niet nieuwsgierig en willen niks ontdekkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:06 schreef Mortaxx het volgende:
En nieuwsgierigheid natuurlijkvrije geesten en ontdekkers
Hou kleiner de hond hoe valser ze zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nou eenmaal ontzettend goed met hondjesIk hou van hondjes.
Ik ben goed met katten. En honden vertrouw ik gewoon niet, voor je het weet bijten ze je om niksquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nou eenmaal ontzettend goed met hondjesIk hou van hondjes.
Dit is wel waar. Die rattenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hou kleiner de hond hoe valser ze zijn.
Diepe teksten dit maar ik heb bijvoorbeeld nog nooit een waakse kat gezien die luidkeels begon te miauwen als er inbrekers binnen probeerden te komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juist bèta 's nemen en hond zodat ze eindelijk eens de leiding hebben
De ware alpha herkent zichzelf in de kat. Intelligentie, creativiteit, zelfstandigheid, schoonheid en vooral schijt aan iedereen hebben
Ik heb dus ook een hekel aan kleine honden. Honden net zo groot als hamstersquote:
Dat is gewoon de natuur hoor. En terecht. Het recht van de sterkste geldt altijd en overal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Diepe teksten dit maar ik heb bijvoorbeeld nog nooit een waakse kat gezien die luidkeels begon te miauwen als er inbrekers binnen probeerden te komen.
En aangezien de meeste mensen in een HR++ woning zitten waar nauwelijks zuurstof binnenkomt laat staan muizen hebben ze praktisch gezien totaal geen functie.
Het komt er op neer dat je twee maal per week de bak schoonmaakt en zorgt dat hun bakjes gevuld zijn kan me niet voorstellen dat dat een beter mens van je maakt.
Om maar te zwijgen over het schijten in andermans tuin en het doodmaken van jonge vogeltjes terwijl ze thuis gewoon eten krijgen
Dude leeuwen maken welpjes van hun eigen soort af alsof dat sociaal wenselijk gedrag is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een teringhond.
HondenAanvallen om niks.
Zinloos geweld man ze moeten een tegeltje maken met een lieveheersbeestje om de maatschappij te waarschuwen tegen die ellendige klotekatten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de natuur hoor. En terecht. Het recht van de sterkste geldt altijd en overal.
Heeft niks met domheid te maken, maar gewoon met het territorium afbakenen en de baas te zijn van de groep. Is juist slim.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dude leeuwen maken welpjes van hun eigen soort af alsof dat sociaal wenselijk gedrag is.
Het is dat huiskatten daar te dom voor zijn maar ik zie ze er voor aan dat ook te doen.
Die vechten wel door hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:12 schreef RensAjacied het volgende:
Jack Russels zijn één van de ergste qua grote bek is mijn ervaring
Boeiend, die vogels zijn toch alleen maar irritant met hun gekwetter. Stomme kutbeesten, vind het juist leuk als mijn katten vogeltjes vangen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zinloos geweld man ze moeten een tegeltje maken met een lieveheersbeestje om de maatschappij te waarschuwen tegen die ellendige klotekatten.
En dat ze dan uren met zo'n vogeltje kunnen spelen voor ze hem doodmaken en op je kussen leggenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend, die vogels zijn toch alleen maar irritant met hun gekwetter. Stomme kutbeesten, vind het juist leuk als mijn katten vogeltjes vangen.
Nee heb ik niet heel veel mee. Chihuahua's zijn ook erg kut. Jachthonden zijn wel chillquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vechten wel door hoor, sowieso al die terriërs
Kleine sadisten dat het zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dat ze dan uren met zo'n vogeltje kunnen spelen voor ze hem doodmaken en op je kussen leggen
Soort zoekt soort waarschijnlijk dan als mijn hond zoiets flikt krijgt hij een stevige reprimande.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend, die vogels zijn toch alleen maar irritant met hun gekwetter. Stomme kutbeesten, vind het juist leuk als mijn katten vogeltjes vangen.
Dieren willen opvoedenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Soort zoekt soort waarschijnlijk dan als mijn hond zoiets flikt krijgt hij een stevige reprimande.
Als ze dat doen willen ze je pleasen toch?quote:
Bij honden kan je ze inderdaad opvoeden dat vormt dan ook de uitdaging, zie je katten bij de politie of het leger of welke hulpdienst dan ook?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dieren willen opvoeden
Laat ze toch lekker de beest uithangen man.
Wat een smeerlap die hond.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ze dat doen willen ze je pleasen toch?
Kijk een hond begint gewoon tegen je aan te rijden als een baws
Nee omdat ze zich niet laten gebruiken door mensen. Ze denken "laat die mensen hun ruzies lekker zelf uitzoeken, wij hebben wel wat beters te doen".quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij honden kan je ze inderdaad opvoeden dat vormt dan ook de uitdaging, zie je katten bij de politie of het leger of welke hulpdienst dan ook?
Nee he, omdat ze te dom zijn om ze iets aan te leren![]()
Dode vogeltjes op je kussens leggen bijvoorbeeld .quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee omdat ze zich niet laten gebruiken door mensen. Ze denken "laat die mensen hun ruzies lekker zelf uitzoeken, wij hebben wel wat beters te doen".
Maar honden snappen niet dat ze zelf iets kunnen doen en laten zich voor het karretje spannen door de mens.
Nee katten genieten gewoon van het leven en chillen hem buiten of spelen wat. En laten zich niet aanspreken door anderen om te gaan werken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dode vogeltjes op je kussens leggen bijvoorbeeld .
Zelfs de goudvissen van GGMM hebben meer niveau en die komen nooit buiten moet je nagaan.
Gaan we weer op de persoonlijke aanvallen tour?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee katten genieten gewoon van het leven en chillen hem buiten of spelen wat. En laten zich niet aanspreken door anderen om te gaan werken.
Moet jou toch aanspreken Elan
Ik heb drie verschillende honden gehad en die hebben mij nog nooit gebeten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben goed met katten. En honden vertrouw ik gewoon niet, voor je het weet bijten ze je om niks
En jij denkt dat ik daar door aangevallen ben?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaan we weer op de persoonlijke aanvallen tour?
Want dan weet ik ook nog wel een leuk verhaal over jou en een tweepersoonsmatras hoor.
Bij veel verschillende rassen wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb drie verschillende honden gehad en die hebben mij nog nooit gebeten.
Ligt ook aan het ras, je hebt wel gemene bijtertjes.
Denk dat jij in mijn persoonlijke top 3 staat van users die het makkelijkst te trollen zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik daar door aangevallen ben?
Ons ras niet. Echte allemansvrienden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij veel verschillende rassen wel.
Ligt ook aan de opvoeding maar probeer dat die kattenvrouwtjes maar eens uit te leggenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ons ras niet. Echte allemansvrienden.
Ik lees vaak met een grote glimlach die trolls hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat jij in mijn persoonlijke top 3 staat van users die het makkelijkst te trollen zijn
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt ook aan de opvoeding maar probeer dat die kattenvrouwtjes maar eens uit te leggen.
Zeker geen Arisch ras dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ons ras niet. Echte allemansvrienden.
Echte dieren hebben geen opvoeding nodig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt ook aan de opvoeding maar probeer dat die kattenvrouwtjes maar eens uit te leggen.
Volgens mij een soort labradoedel ofzo, volgens mij niet een bestaand ras.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heeft Johan eigenlijk voor hond die zijn ook wel tof.
Die hond bestaat toch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij een soort labradoedel ofzo, volgens mij niet een bestaand ras.
quote:This breed's standard temperament is best described as a "Gentleman by Nature".[12] However, it can also be strong-willed and mischievous, especially if coming from working/field breeding lines.[13] English Setters are energetic, people-oriented dogs, that are well suited to families who can give them attention and activity,[14] or to working with a hunter, where they have a job to do. They are active dogs that need plenty of exercise and up to two hours a day of exercise is recommended.[15] Inside they tend to be lower energy and love to be couch potatoes and lap dogs; the breed is described as "intensely friendly," "good natured," and "adores visitors and is particularly happy with children."[16]
They rank 37th in Stanley Coren's The Intelligence of Dogs, being of above average working/obedience intelligence.[17] English Setters are very intelligent and can be trained to perform about any task another breed can do, with the exception of herding. However, they are not always easy to train, as their natural bird instinct tends to distract them in outdoor environments.[18] Their temperament is considered to be gentle and as English Setters can be very sensitive to criticism, positive reinforcement training methods using treats and praise work best when undertaking basic training
En witte haaien dan die vreten orka's toch zeker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:27 schreef RensAjacied het volgende:
Orka's bovenaan de voedselketen![]()
Komodovaraan ook een zeer interessant beest.
Nee Orka's winnen het van haaien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:53 schreef Elan het volgende:
[..]
En witte haaien dan die vreten orka's toch zeker.
Verbazingwekkend om half vijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |