Honden zijn nog autistischer. Moeten altijd op dezelfde tijden uitgelaten worden anders kunnen ze niks.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen die katten laten schijten in de tuin van de buren. Hou die katten verdomme op je eigen terrein man. Moet je als hondenbezitter eens je hond laten schijten bij de buren
![]()
Katten
Pakken visjes uit de vijver![]()
Schijten in je tuin![]()
Zijn autistisch
Een kat is een veel grotere uitdaging dus meer geschikt voor mannen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:01 schreef Elan het volgende:
Echte mannen nemen honden vrouwen nemen katten Dven mijn alpha-voorbeeld is het hier roerend mee eens.
Klopt, groetjes van mijn hond.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:01 schreef Elan het volgende:
Echte mannen nemen honden vrouwen nemen katten Dven mijn alpha-voorbeeld is het hier roerend mee eens.
link?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:02 schreef Elan het volgende:
Zag laatst wel een tof filmpje van een kat die een agressieve hond weg hield van een kind JR had je ook gezien.
Katten doen gewoon lekker waar ze zin in hebben altijd en overalquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een kat is een veel grotere uitdaging dus meer geschikt voor mannen.
Juist bèta 's nemen en hond zodat ze eindelijk eens de leiding hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:01 schreef Elan het volgende:
Deze ken ik. Bazenvideo.quote:
Als ik moest kiezen welk dier ik mocht zijn in mijn volgende leven zou dat 100% een kat zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Katten doen gewoon lekker waar ze zin in hebben altijd en overal. Op zich respect maar dat maakt ze wel inferieur als huisdier natuurlijk.
Wat een teringhond.quote:
Honden zijn gelukkig niet nieuwsgierig en willen niks ontdekkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:06 schreef Mortaxx het volgende:
En nieuwsgierigheid natuurlijkvrije geesten en ontdekkers
Hou kleiner de hond hoe valser ze zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nou eenmaal ontzettend goed met hondjesIk hou van hondjes.
Ik ben goed met katten. En honden vertrouw ik gewoon niet, voor je het weet bijten ze je om niksquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nou eenmaal ontzettend goed met hondjesIk hou van hondjes.
Dit is wel waar. Die rattenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hou kleiner de hond hoe valser ze zijn.
Diepe teksten dit maar ik heb bijvoorbeeld nog nooit een waakse kat gezien die luidkeels begon te miauwen als er inbrekers binnen probeerden te komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juist bèta 's nemen en hond zodat ze eindelijk eens de leiding hebben
De ware alpha herkent zichzelf in de kat. Intelligentie, creativiteit, zelfstandigheid, schoonheid en vooral schijt aan iedereen hebben
Ik heb dus ook een hekel aan kleine honden. Honden net zo groot als hamstersquote:
Dat is gewoon de natuur hoor. En terecht. Het recht van de sterkste geldt altijd en overal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 04:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Diepe teksten dit maar ik heb bijvoorbeeld nog nooit een waakse kat gezien die luidkeels begon te miauwen als er inbrekers binnen probeerden te komen.
En aangezien de meeste mensen in een HR++ woning zitten waar nauwelijks zuurstof binnenkomt laat staan muizen hebben ze praktisch gezien totaal geen functie.
Het komt er op neer dat je twee maal per week de bak schoonmaakt en zorgt dat hun bakjes gevuld zijn kan me niet voorstellen dat dat een beter mens van je maakt.
Om maar te zwijgen over het schijten in andermans tuin en het doodmaken van jonge vogeltjes terwijl ze thuis gewoon eten krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |