quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Check de tijd het is nu 15 hij kan dus nog de hele dag.
Ik ben blij dat er nog users met enig niveau zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar Johannes maakt er dus "vandaag" gebruik van
Ik zie ze nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij dat er nog users met enig niveau zijn.
Ik vind dit vreselijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen wiens hart nu niet smelt
Honden zijn te achterlijk om zelf het initiatief te nemen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind dit vreselijk.
Honden zijn trouw
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Honden zijn te achterlijk om zelf het initiatief te nemen.
Katten die doen gewoon wat ze zelf willen. Is toch mooi.quote:
Wat is dit nou voor een onzin man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Katten die doen gewoon wat ze zelf willen. Is toch mooi.![]()
Honden wachten maar een beetje op wat ze gezegd wordt
Honden is hbo. Katten is woquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Honden zijn te achterlijk om zelf het initiatief te nemen.
Nee joh honden kunnen soms ook best leuk zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een onzin man.
Katten zijn niet trouw, hoe kan je nou een band opbouwen met een kat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh honden kunnen soms ook best leuk zijn.
Katten zijn alleen eigenzinniger en dat vind ik gewoon toffer.
Jij hebt duidelijk nooit een kat gehad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Katten zijn niet trouw, hoe kan je nou een band opbouwen met een kat?
Klopt. Ik heb er een hekel aan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit een kat gehad.
Mensen die katten laten schijten in de tuin van de burenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:56 schreef Mortaxx het volgende:
Hoewel honden soms wel uit eigen beweging baby's dood bijten
Wat zijn dat voor spasmen kan nooit gezond zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen wiens hart nu niet smelt
Katten begraven hun poep.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen die katten laten schijten in de tuin van de buren. Hou die katten verdomme op je eigen terrein man. Moet je als hondenbezitter eens je hond laten schijten bij de buren
![]()
Katten
Pakken visjes uit de vijver![]()
Schijten in je tuin![]()
Zijn autistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |