Ze hebben wel veel spelers met aflopende contracten komend seizoenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meleggod gaat ze er allemaal opleggen.
komt nu ook pas op gang, die markt. tijdens de toernooien is het nog vrij rustig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk dat ik echt pas medio juli naar zomertransfers ga kijken in zo'n even jaar
Ja klopt, maar in het binnenland gebeurt wel eea meestal. Buitenlandse transfers niet nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
komt nu ook pas op gang, die markt. tijdens de toernooien is het nog vrij rustig.
Tot nu toe nog best meegevallen, toch? Siem de Jong b.v + Luuk de Jongquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja klopt, maar in het binnenland gebeurt wel eea meestal. Buitenlandse transfers niet nee.
Lekker veel te beleven ook Stijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
hou er wel van, deze periode. vooral na het wk/ek
Paar jaar terug denk ik?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft zelf z'n contract afgekocht. Maar was hij ook niet verhuurd aan Vitesse?
Transferperikelen zijn wel tof. Alleen moet je niet denken dat ik het als een tijdvullend iets zie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Transferperikelen bedoel je of wat vind je er leuk aan.
Konkosaai mis de WK nu al
gewoon een ratquote:
Helaas geen zwemmen voordat het seizoentje weer begint. Dat is pas medio augustusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens kan je ook gewoon wat meer (kijk)sporten volgen om plezier te houden.
Wielrennen is bezig, darten begint binnenkort weer 9 dagen, tussendoor europese duels. Ik vermaak me opperbest.
voetbal begint pas 7/8/9 augustus in nederland, knotsgek.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas geen zwemmen voordat het seizoentje weer begint. Dat is pas medio augustus
Ja, dus zwemmen begint dit jaar later. Normaal is dat altijd eind juliquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voetbal begint pas 7/8/9 augustus in nederland, knotsgek.
Denk dat bij alle bergritten iemand vooruit gaat blijven, niemand die nog de koers echt hard gaat maken ben ik bang.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
tour is wel jammer dat nieb de tour al vrijwel zeker heeft gewonnen.
de rest komt allemaal te kort.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat bij alle bergritten iemand vooruit gaat blijven, niemand die nog de koers echt hard gaat maken ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |