SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door JR-Style-93 op 15-07-2014 03:26:52 ]Oh.
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ben een monoliet, ik ben de wetenschap
ik ben een grote man van 50 jaar
vandaag knipte ik een muis in twee
en die naaide ik toen maar weer aan elkaar
en soms vanuit een hoek kijken mij dingen aan
vanuit de schaduw van de kathedraal
alles is een raadsel
en ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal
moet je niet werken morgenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Al vind ik die raadseltjes wel leuk"Wat doet pijn, en telt voor twee"
Ik heb vakantie.quote:
Mn eerste vakantiedag was gelijk het begin van de tour. Genot.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik ook. Nou, woensdag boeken inleveren en vrijdag rapport ophalen.
Morgen allerlei rotzooi van school opruimen. Gelukkig doe ik om de zoveel weken even een opruimmomentje. Anders zou het wel pittige klus worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mn eerste vakantiedag was gelijk het begin van de tour. Genot.
Morgen wordt wel saai, geen tour, geen WK. Ik ga eens de wereld verkennen
Moet nog shoppen voor een paar dingetjes, daar gaan we eens gebruik van maken.
Mja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen allerlei rotzooi van school opruimen. Gelukkig doe ik om de zoveel weken even een opruimmomentje. Anders zou het wel pittige klus worden.
Groningen is niet zoveel noemenswaardige spelers kwijtgeraakt eigenlijk. Hebben slim ingekocht in mijn ogen met Antonia en Hoesen bijvoorbeeld. Ik denk serieus dat ze een goede kans maken op een plek in de top3quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja.
We kunnen altijd nog kneuzenpotjes in de Champions League kijken.Ik overweeg. Alleen weet ik niet eens wie er spelen
Donderdag gaat Groningen gelukkig shinen. Welke spelers zijn die eigenlijk kwijt?
Countervoetbal redt je alleen als je het spel niet moet maken.quote:
Ik zeg ook niet dat je het altijd moet gebruiken. Maar Groningen kan het op bepaalde momenten goed toepassen. Aanvallend en counterend spelenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Countervoetbal redt je alleen als je het spel niet moet maken.
Ik als PSV-supporter weet hier alles van
Als Antonia zich goed koest houdt, kan het een goeie speler worden. Bij GAE ook een sterk seizoen gedraaid waar overigens Turuc nog een jaartje blijft, minstens, en Overgoor tot 2017 bijtekent. Dat zijn nog eens leuke nieuwtjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Antonia, Hoesen en Kostic in de aanval dan? Genot.
Meleggod gaat ze er allemaal opleggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Antonia zich goed koest houdt, kan het een goeie speler worden. Bij GAE ook een sterk seizoen gedraaid waar overigens Turuc nog een jaartje blijft, minstens, en Overgoor tot 2017 bijtekent. Dat zijn nog eens leuke nieuwtjes.
Je Cambuur is ook goed bezig.
Ze hebben wel veel spelers met aflopende contracten komend seizoenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meleggod gaat ze er allemaal opleggen.
komt nu ook pas op gang, die markt. tijdens de toernooien is het nog vrij rustig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk dat ik echt pas medio juli naar zomertransfers ga kijken in zo'n even jaar
Ja klopt, maar in het binnenland gebeurt wel eea meestal. Buitenlandse transfers niet nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
komt nu ook pas op gang, die markt. tijdens de toernooien is het nog vrij rustig.
Tot nu toe nog best meegevallen, toch? Siem de Jong b.v + Luuk de Jongquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja klopt, maar in het binnenland gebeurt wel eea meestal. Buitenlandse transfers niet nee.
Lekker veel te beleven ook Stijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
hou er wel van, deze periode. vooral na het wk/ek
Paar jaar terug denk ik?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft zelf z'n contract afgekocht. Maar was hij ook niet verhuurd aan Vitesse?
Transferperikelen zijn wel tof. Alleen moet je niet denken dat ik het als een tijdvullend iets zie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Transferperikelen bedoel je of wat vind je er leuk aan.
Konkosaai mis de WK nu al
gewoon een ratquote:
Helaas geen zwemmen voordat het seizoentje weer begint. Dat is pas medio augustusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens kan je ook gewoon wat meer (kijk)sporten volgen om plezier te houden.
Wielrennen is bezig, darten begint binnenkort weer 9 dagen, tussendoor europese duels. Ik vermaak me opperbest.
voetbal begint pas 7/8/9 augustus in nederland, knotsgek.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas geen zwemmen voordat het seizoentje weer begint. Dat is pas medio augustus
Ja, dus zwemmen begint dit jaar later. Normaal is dat altijd eind juliquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voetbal begint pas 7/8/9 augustus in nederland, knotsgek.
Denk dat bij alle bergritten iemand vooruit gaat blijven, niemand die nog de koers echt hard gaat maken ben ik bang.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
tour is wel jammer dat nieb de tour al vrijwel zeker heeft gewonnen.
de rest komt allemaal te kort.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat bij alle bergritten iemand vooruit gaat blijven, niemand die nog de koers echt hard gaat maken ben ik bang.
watquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga dit jaar hier eens een suicide league opzetten.
Punt is dat dat bij de eredivisie betekent dat iedereen er na 2 wedstrijden uit ligt
Zie de XL Tennisgame in SPT. Opzet is vergelijkbaar.quote:
Ik ookquote:
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
Transformers 4 is echt heel kut ga er niet heen zonde van je tijd en geld.
JV en ik gaan daar morgen heen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:20 schreef Elan het volgende:
Transformers 4 is echt heel kut ga er niet heen zonde van je tijd en geld.
Neem wel melk mee. Duurt 3 uur.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik bedoel: ik ga morgen met stylo naar die film.
Ik heb het hele team bedankt, maar incl. persoonlijke boodschappenquote:
Als haren op je hoofd hoop ik.quote:
Promise of rape, nice.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:41 schreef Elan het volgende:
KLB / Die klote Michael Bay verkracht mijn Transformers!!!
Om je vast in de stemming te brengen johannes.
Volgens mij heb ik bij jou een persoonlijke boodschap vergeten, maar die komt hier alsnog:quote:
Ik ben ook gewoon nog 47e geworden uiteindelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik bij jou een persoonlijke boodschap vergeten, maar die komt hier alsnog:
MexGodJe bent van harte welkom bij de rondvaart door de grachten op kosten van Danny.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |