De eerste "hoi" de tweede gelijk op je doel af toch zeker?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit ging verspreid over twee DMs
Dat zou kunnen gebeuren als iemand mij aan het lachen maakt als ik net een flinke teug melk neem.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel erg aardig.
Het is jammer dat het zo lastig is om kaartjes te fixen voor een EK/WK, anders zou ik op basis van jouw hoop kaartjes fixen voor de finale.
[..]
Ik begrijp het. Hopelijk stroomt je mond nooit over van melk
19:30? Is mijn lievelingsgetal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij draait 4 keer morgen in Groningen, welke wil je zien?
http://www.pathe.nl/bioscoop/groningen/agenda/15-7-2014
Trusten pik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik mijn ogen ga sluiten.
Morgen voldoende te doen.
Feitelijke onjuistheden betreur ik ten zeerstequote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit ging verspreid over twee DMs
Welterustenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik mijn ogen ga sluiten.
Morgen voldoende te doen.
Bij Etsu werkt een dergelijke aanpak ook wel hij was als een van de weinigen welkom op de exclusieve lasagnemeet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johannes is meer van de directe aanpak zoals een DM met "neuken, kom naar Groningen"
Ik was die meet ook niet uitgenodigd. Ik weet niet of ik daar om moet treurenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Etsu werkt een dergelijke aanpak ook wel hij was als een van de weinigen welkom op de exclusieve lasagnemeet.
Afgesprokenquote:
De eerste was neuken? en in de tweede hebben wij wat adresgegevens uitgewisseldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:54 schreef Elan het volgende:
[..]
De eerste "hoi" de tweede gelijk op je doel af toch zeker?
Dat was erg gezellig inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Etsu werkt een dergelijke aanpak ook wel hij was als een van de weinigen welkom op de exclusieve lasagnemeet.
Die heb ik al gezien, wel in het Engels uiteraard. Ik heb nl. zo'n pasje van pathéquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:56 schreef Elan het volgende:
Hoe Tem Je Een Draak 2 kan nog wel eens van pas komen johannes.
De Nederlandse titel gebruikenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:56 schreef Elan het volgende:
Hoe Tem Je Een Draak 2 kan nog wel eens van pas komen johannes.
Kom vegten dan joh draak dat je er bent.quote:
Wijvenserie man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
net begonnen aan orange is the new black, begint aardig. Maar weet niet of ik alles ga uitkijken, mis toch wat spanning.
Ik heb helemaal geen ruzie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Kom vegten dan joh draak dat je er bent.
Heb je nog steeds ruzie met die gast uit het ajax-topic
Ja dat heb ik gemerkt met al die lesbo's ja. Weinig lekkere chicks er ook in, al vind ik de hoofdpersoon nog wel aardig. Maar niet zoals mijn nieuwe celeb crushquote:
hoe ist ?quote:
Ik aangeschoten naar Orange is the new black, en dan is het prima vol te houden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:19 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe gaat het hier?
Net ff dronken een detective gekeken, leuke ervaring.
Echt vreemd, Engelse detective dus lekker rustig tempo. Maar je moet er goed bij blijven en dat was nogal moeilijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik aangeschoten naar Orange is the new black, en dan is het prima vol te houden.
Niks volgen zekerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:19 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe gaat het hier?
Net ff dronken een detective gekeken, leuke ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |