Nee, zelfs geen seks. Amerikaanse preutse meuk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het hele team bedankt, maar incl. persoonlijke boodschappen
[..]
Als haren op je hoofd hoop ik.
[..]
Promise of rape, nice.
Zijn er ook tentakels?
ga je over 2 jaar weer JUICHEN voor Portugal?quote:
Voor jou altijd. Ik kom fietsend. Je hebt de fietser in mij wakker gemaakt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik at morgen bij het ontbijt wel een pak.
Betekent dit dat je naar Groningen komt?
Meer dan terechtquote:
Ik heb de trailer wel gezien, met die kut Wahlberg er in.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, zelfs geen seks. Amerikaanse preutse meuk.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanmiddag trouwensStelde een zooi vragen aan een verkoper op ebay over een item dat voor een bodemprijs te koop was (Icingdeath, een van de twee scimitars van Drizzt Do'Urden), zelfde prijs als de erbarmelijk slechte kwaliteit op amazon, krijg ik als antwoord "dude fuck off why u hatin'"
Je zag de effecten van mij met slechts een halve bidon melk, een volledig gevulde melkfles en je gaat met 60 km/u richting Groningen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor jou altijd. Ik kom fietsend. Je hebt de fietser in mij wakker gemaakt.
Jep normaal wel een goede acteur. Je kunt nog beter samen Kankerlijers kijken zelfs die is spannender.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meer dan terecht
[..]
Ik heb de trailer wel gezien, met die kut Wahlberg er in.
Meestal lurk ik, inderdaad omdat mannenbolwerk.quote:
Ga jij nou maar melk drinken.quote:
Uiteraard. Zelfs als Ronaldo dan niet meespeelt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ga je over 2 jaar weer JUICHEN voor Portugal?
Ik heb ramadan, dus ik ga nu al melk drinken voor morgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zag de effecten van mij met slechts een halve bidon melk, een volledig gevulde melkfles en je gaat met 60 km/u richting Groningen.
Melk heeft ook wat met tits te maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meestal lurk ik, inderdaad omdat mannenbolwerk.
[..]
Ga jij nou maar melk drinken.
[..]
Uiteraard. Zelfs als Ronaldo dan niet meespeelt.
Subtiel subtielquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Melk heeft ook wat met tits te maken.
Hij draait 4 keer morgen in Groningen, welke wil je zien?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb ramadan, dus ik ga nu al melk drinken voor morgen.
Hopelijk wordt de halve finale Spanje - Portugal en speelt de winnaar tegen Nederlandquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meestal lurk ik, inderdaad omdat mannenbolwerk.
[..]
Ga jij nou maar melk drinken.
[..]
Uiteraard. Zelfs als Ronaldo dan niet meespeelt.
Ik wilde het bekende tekeningetje van GGMM posten, maar hield het bij een welgemeendequote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wat zei je:
Get the fuck off and die with ur fucking shit item mate of zo
Ik zou niets liever willenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Subtiel subtiel.
Misschien kun je haar eens verassen met je kookkunsten.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Melk heeft ook wat met tits te maken.
Johannes is meer van de directe aanpak zoals een DM met "neuken, kom naar Groningen"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Subtiel subtiel.
Misschien kun je haar eens verassen met je kookkunsten.
Dit ging verspreid over twee DMsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johannes is meer van de directe aanpak zoals een DM met "neuken, kom naar Groningen"
Slaap lekker Mexbakker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik mijn ogen ga sluiten.
Morgen voldoende te doen.
Heel erg aardig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de halve finale Spanje - Portugal en speelt de winnaar tegen Nederland
Aardig van mij hè?
Ik begrijp het. Hopelijk stroomt je mond nooit over van melkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is stroomt de mond van over, en in mijn geval is dat melk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |