Sierd heeft wel aardig naam gemaakt deze maandquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
KOEKOEK Johannes KOEKOEK
[..]
Yo gap!
Ik heb het eerste seizoen ook gekeken, was wel leuk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
net begonnen aan orange is the new black, begint aardig. Maar weet niet of ik alles ga uitkijken, mis toch wat spanning.
Litmanen is een debielquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ruzie.
Maar LitmanenAFCA verschillen over alles van mening en dan krijg je wel eens discussies ja.
Maar je wist wel al wie de moord had gepleegd?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Echt vreemd, Engelse detective dus lekker rustig tempo. Maar je moet er goed bij blijven en dat was nogal moeilijk.
Voor de luchtigheid zeker. Ik zoek alleen nog een nieuwe spannende serie als Breaking Bad/Game of Thrones/ Sopranos.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het eerste seizoen ook gekeken, was wel leuk.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je wist wel al wie de moord had gepleegd?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had de moordenaar dit keer niet goed. Dat heb ik meestal wel...
Ja hij lult vaak heel veel onzin. Maar ik kan er wel om lachen opzich. Laat lekker gaan joh die Litmanen.quote:
Gewoon altijd degene die het minst verdacht is toch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Baantjes is dan ook heel triest, maar wel leuk vermaak. Triest maar ook weer episch. Moeilijk is dat altijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon altijd degene die het minst verdacht is toch.
Zo werkt het bij Baantjer.
Het was wel luchtig ja, ik had gedacht dat het iets duisterder zou zijn. Toch ben ik wel benieuwd naar het tweede seizoen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je wist wel al wie de moord had gepleegd?
[..]
Voor de luchtigheid zeker. Ik zoek alleen nog een nieuwe spannende serie als Breaking Bad/Game of Thrones/ Sopranos.
Bij die Engelse detectives is dat meestal ook vrij lastig te raden ja soms pakken ze echt de persoon waarvan je het heel de tijd denkt maar teveel voor de hand zou liggen volgende keer juist weer een outsider.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
True Detective is wel enorm baasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:26 schreef RensAjacied het volgende:
IK WIL VERDOMME EEN SERIE LIKE BREAKING BAD!!!!
Zo dat is eruit.
Precies. Bij Scandinavische detectives heb je nog veel vaker een mooie verrassing. Bij Engelse detectives heb ik het 8/10 keer goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij die Engelse detectives is dat meestal ook vrij lastig te raden ja soms pakken ze echt de persoon waarvan je het heel de tijd denkt maar teveel voor de hand zou liggen volgende keer juist weer een outsider.
Het was wel leuk om het te kijken met togethertube op de achtergrond. En vroeger natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Baantjes is dan ook heel triest, maar wel leuk vermaak. Triest maar ook weer episch. Moeilijk is dat altijd.
Staat ook al op Netflix. Dus kan je gaan kijken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was wel luchtig ja, ik had gedacht dat het iets duisterder zou zijn. Toch ben ik wel benieuwd naar het tweede seizoen.
Geweldige serie is dat ja.quote:
Die volg ik ook elke vrijdag, vreselijk slecht inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
Midsomer Murders is overigens één van de slechtste detectives van de KRO. Zeer jammer.... spijtig etc.
Heb je wel een extensie dat je USA en UK content hebt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:29 schreef RensAjacied het volgende:
Netflix valt mij echt tegen... veel te weinig aanbod.
Waarom volg je het dan nogquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Die volg ik ook elke vrijdag, vreselijk slecht inderdaad
Ik weet niks duisterders dan Ik Mik Loreland.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat ook al op Netflix. Dus kan je gaan kijken.
Ik heb net twee episodes achter de rug.
Maar geen tips voor een duistere serie?
[..]
Geweldige serie is dat ja.
Nee, klasgenoten van mij raden mij dat ook steeds aan. Heb je dan wel ondertiteling? Netflix loopt vaak achter de feiten aan. Neem nou Sherlock, hebben ze S3 niet eensquote:Op dinsdag 15 juli 2014 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel een extensie dat je USA en UK content hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |