SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Dat is ook geen zooi, maar je hele huis staat toch niet vol met meubels en spelcomputers?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee johMeubels en zo ga ik niet weggooien en mijn spelcomputers.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De jongste zijn is ook kut hoor. Alles heeft zijn voor- en nadelen.
[..]
Als baby werd ik misbruikt als pop door mijn zus
Tussen mijn zus en mij zit 5 jaar, dus ze ging me ook wel eens trollenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar mijn broertje is maar 2 jaar jonger dan ik, dus daar was ik zelf nog een beetje jong voor.
Nee maar er is niet echt heel veel ruimte voor nog meer zooi.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook geen zooi, maar je hele huis staat toch niet vol met meubels en spelcomputers?
Misschien ooit wel weer hoor. Maar ik nu is het sowieso niet handig om verschillende redenenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Karina wil gewoon niet samenwonen zo te horen
samenwonen valt wel beetje tegen op sommige momenten ik zeg eerlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
Misschien ooit wel weer hoor. Maar ik nu is het sowieso niet handig om verschillende redenen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tussen mijn zus en mij zit 5 jaar, dus ze ging me ook wel eens trollen![]()
Ging ik kamperen in de tuin en zei mijn zus dat er een moordenaar met een mes zou langskomen in de nacht
Ik ga als ik broertje krijg hem forceren prof voetballer te worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tussen mijn zus en mij zit 5 jaar, dus ze ging me ook wel eens trollen![]()
Ging ik kamperen in de tuin en zei mijn zus dat er een moordenaar met een mes zou langskomen in de nacht
Weet ik, ik heb jaren samengewoond.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
samenwonen valt wel beetje tegen op sommige momenten ik zeg eerlijk
Nou wel eerlijk in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
Samenwonen, dat lijkt mij zwaar.. ik was vroeger zo'n autist die na 3 uur afspreken zei dat ik er genoeg van had en of ze weer naar huis wilde gaan
Vind je vriend het opwindend als je hem zooi noemt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar er is niet echt heel veel ruimte voor nog meer zooi.
Wist je al hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat hoor ik, heeft iemand je hart gestolen?jaloers
Hoi
Ja vrouwen zijn gemeen ja.quote:
Moet hij wel het talent hebben hè.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga als ik broertje krijg hem forceren prof voetballer te worden.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je vriend het opwindend als je hem zooi noemt?
Dat doe je nu niet meer?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
Samenwonen, dat lijkt mij zwaar.. ik was vroeger zo'n autist die na 3 uur afspreken zei dat ik er genoeg van had en of ze weer naar huis wilde gaan
Al heb je in Engeland niet echt talent nodig om het profvoetbal te halen. Zeker niet als je een beetje lang bent.quote:
En bedanktquote:
Moest ik geheim houden dus ik deed netalsof ik het niet wist slimpie!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Wist je al he![]()
En ja sorry.. ik ben voor hem gevallen
mijn broertje wordt niet in engeland geborenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al heb je in Engeland niet echt talent nodig om het profvoetbal te halen. Zeker niet als je een beetje lang bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |