Aha op die fiets.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet![]()
Hij heeft het over een aantal weken, mijn ouders gaan nooit zo lang op vakantie.
Verder woont m'n broertje nog thuis, dus nee, ik ben nooit wekenlang alleen thuis geweest in mijn ouderlijk huis.
Ben jij nooit alleen thuis geweest?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha op die fiets.
Nee dan ben ik ook nooit echt home alone, ook omdat mijn broer nog thuis woont
Jawel. Paar weken terug nog.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben jij nooit alleen thuis geweest?
Ik ben bijna altijd alleen thuisquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben jij nooit alleen thuis geweest?
Ga je nog niet samenwonen met je lover ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd alleen thuisVroeger niet eigenlijk toen ik nog 'klein' was. Want ik heb nog 2 zussen.
Vast niet weken achter elkaarquote:
Ik ben momenteel alleen thuis, mijn huisgenootjes zijn er niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd alleen thuisVroeger niet eigenlijk toen ik nog 'klein' was. Want ik heb nog 2 zussen.
Nee joh, is sowieso hier geen plek voor en nog een beetje te vroeg en zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je nog niet samenwonen met je lover ?
Mijn ouders waren laatst nog 2 weken op vakantie.quote:
Heb je een klein huis dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh, is sowieso hier geen plek voor en nog een beetje te vroeg en zo.
Ik heb het wel eens gemist, zo met 2 broers (ik ben nog middelste kind ook).quote:
En je broer dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ouders waren laatst nog 2 weken op vakantie.
[..]
Heb je een klein huis dan?
Heb jij je jongste broertje ook wel eens misbruikt als zusje toen ze jong was ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gemist, zo met 2 broers (ik ben nog middelste kind ook).
Wat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij je jongste broertje ook wel eens misbruikt als zusje toen ze jong was ?![]()
#kindertrauma
Die was toen een week weg naar een festival. Maar met hem vind ik het ook wel home alone omdat we gewoon voetbal gingen kijken en chill eten enzo.quote:
Broers lijkt mij dus juist leukquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gemist, zo met 2 broers (ik ben nog middelste kind ook).
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij je jongste broertje ook wel eens misbruikt als zusje toen ze jong was ?![]()
#kindertrauma
u wot m8quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
#kindertrauma
Ahja zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was toen een week weg naar een festival. Maar met hem vind ik het ook wel home alone omdat we gewoon voetbal gingen kijken en chill eten enzo.
hoezo nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Broers lijkt mij dus juist leukIk ben de oudste dat is ook geen pretje.
Gooi dat eens weg danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah drie-kamerwoning maar ik heb nogal veel zooi
Dan mag je niks en dan zie je later dat je jongere zussen sommige dingen wel mogen. Je bent een beetje het proefkonijn.quote:
De jongste zijn is ook kut hoor. Alles heeft zijn voor- en nadelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Broers lijkt mij dus juist leukIk ben de oudste dat is ook geen pretje.
Als baby werd ik misbruikt als pop door mijn zusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |