Epkequote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe EpkeAls je hem ziet, maak maar een foto.
Ahja dat is waar. Eigenlijk kunnen we het hem niet echt kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een matras geeft je geen klap in je gezicht als je onbeleefd bent, dan leer je het nooit he.
Precies, wij weten hoe het echt werkt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah daar weten wij het antwoord op he? Gewoon niet natuurlijk.
Halloquote:
Dat lijkt me een toffe stad om eens te bezoekenquote:
Ver weg.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me een toffe stad om eens te bezoeken
Aangenaam, ik ben ess.quote:
Ik heb Riga bezocht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me een toffe stad om eens te bezoeken
En, was het een toffe stad om te bezoeken?quote:
Wel gezien na 2-3 dagen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
En, was het een toffe stad om te bezoeken?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
Ik ben echt nog nooit die kant op geweest. Zou wel een keertje leuk zijn denk ik.
Valt wel mee. Maar Riga is vrij klein.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Is met de meeste steden wel eigenlijk.
Goed hoor, ik kwam hier via sherlock en ik ben even blijven hangen bij bekendenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hallo Ess, hoe gaat het in het leven?
Dat is met meer steden zo natuurlijk, als je nog een paar andere dingen erachter aanplakt hartstikke leuk natuurlijkquote:
Mwah Parijs was ik ook na 2-3 dagen wel zat hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar Riga is vrij klein.
Het gaat uitstekend, bedankt voor de interesse.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor, ik kwam hier via sherlock en ik ben even blijven hangen bij bekenden
Hoe gaat het met jou?
Ik herken je, van het WK subforumquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor, ik kwam hier via sherlock en ik ben even blijven hangen bij bekenden
Hoe gaat het met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |