Alleen wie hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moest ik geheim houden dus ik deed netalsof ik het niet wist slimpie!
Zelden. Vind gezelschap nu leuker, ben vaak degene die laat weggaat op feestjes en met afspreken blijf ik ook vaak laat.quote:
Voorkant of achterkant?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben ook hun goede kanten hoor.
Van de aanwezigen op dit moment?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen wie heAl gok ik dat de helft hier het al weet inmiddels
Oh, ik dacht alles.. aan mij hebben ze toch niks, sowieso vertel ik het niet maar ik ben alweer vergeten wie het isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn broertje wordt niet in engeland geboren
Zijkant.quote:
Is hij een FOK!ker?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan je ook vakanties met vrienden ofzo uithouden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelden. Vind gezelschap nu leuker, ben vaak degene die laat weggaat op feestjes en met afspreken blijf ik ook vaak laat.
Ja zo schiet het niet op hè?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen ja maar Geo is het al weer vergeten
Dat moet je niet verklappen joh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien ben ik het toch, hiding in plain sight. It's genius.
Dus het is toch nog wat geworden tussen jou en Tongquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja anders kon ik het gewoon zeggen want dan kenden jullie diegene toch niet
Jawelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je ook vakanties met vrienden ofzo uithouden?
Uh nee dat is de laatste.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus het is toch nog wat geworden tussen jou en Tong.
Leuk zeg.
Die is wel supercute hoor met zijn krullenquote:
Eens, bij deze verbied ik LR zijn woeste manen te kortwieken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee dat is de laatste.
[..]
Die is wel supercute hoor met zijn krullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |