U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef voederbietel het volgende:
Wat. Waarom niks over Oostblok sletjes?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:37 schreef MAHL het volgende:
dan dat ik ze vroegtijdig moet afkappen omdat last van mijn handen.
Dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:40 schreef PriesterB het volgende:
Eckte mannen hebben eelt op hun handen. Niet deze boeler.
Ik heb ook eelt op mijn handenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:40 schreef PriesterB het volgende:
Eckte mannen hebben eelt op hun handen. Niet deze boeler.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef TwentyFourr het volgende:
MAHL please, handschoentjes waar ben je in hemelsnaam mee bezig man
de mensen met handschoentjes sport ik er elke keer weer uit. Dus vertel hoe kan het bij jou dat je "pijn" op je handen (sowieso train je verkeerd als je pijn krijgt) zo erg is dat je minder kan sporten. Waar hebben we het over.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik heb ook eelt op mijn handenMaar handschoentjes zijn gewoon chill, sowieso houd je het dan langer vol. Niets zo irritant dan wanneer je moet kappen met een bepaalde oefening omdat je last krijgt van eelt/blaren ipv omdat het niet meer lukt omdat spieren.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef voederbietel het volgende:
Wat. Waarom niks over Oostblok sletjes?
Oh ja. Naar de sportschool gaan is een teken van onzekerheid.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
[..]
Onzekere jochies gespot.
Daar zit inderdaad niets tussenin.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:12 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Oh ja. Naar de sportschool gaan is een teken van onzekerheid.Je lichaam verwaarlozen is zelfverzekerd zijn.
Erbij lopen als een dikzakquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van voldoende eten...
Mensen die zeggen dat je met handschoentjes meer grip hebt op een barbell, kletsen uit hun nek.quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:53 schreef Mortaxx het volgende:
Het is natuurlijk vloeken in de kerk maar mahl heeft een punt. Je gaat om spieren te kweken niet voor eelt. Zeker als je zachte vrouwenhandjes hebt zijn die handschoenen best nuttig dus
Ik dacht dat die spiermassa vanuit een masculien oogpunt opgebouwd werd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:53 schreef Mortaxx het volgende:
Het is natuurlijk vloeken in de kerk maar mahl heeft een punt. Je gaat om spieren te kweken niet voor eelt. Zeker als je zachte vrouwenhandjes hebt zijn die handschoenen best nuttig dus
Dat doe ik ook, maar vaak - zeker nu met de zomer - staat het daar vol met allerlei ecto's die 14kg DB's staan te curlen ofzoquote:
Goh.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:23 schreef Kiid het volgende:
Heb ik ze wel eens verteld, maar ze luisteren niet.
Dus jij bent geen ecto, maar een grote gespierde gast?quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar vaak - zeker nu met de zomer - staat het daar vol met allerlei ecto's die 14kg DB's staan te curlen ofzo
Koop dan lekker een dumbbell setje en ga dat lekker thuis doen. Heb ik ze wel eens verteld, maar ze luisteren niet.
ik neem altijd een zak bloem mee naar de sportschool.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:37 schreef MAHL het volgende:
Dus ik zo deze avond naar de sportschool. Maar wat blijkt, ik was mijn handschoentjes vergeten! Dus ik kon niet al mijn oefeningen doen zonder last van mijn handen te krijgen, in verband met die nare eelt en blarenplekken enzo als je aan de gewichten zit.
Voor de mensen die zeggen dat handschoenen gebruiken gay is: care. Heb liever dat ik nog een paar extra herhalingen kan doen dan dat ik ze vroegtijdig moet afkappen omdat last van mijn handen.
[..]
U vraagt, wij draaien:
Mannen met zachte vrouwenhandjesquote:Op woensdag 16 juli 2014 06:53 schreef Mortaxx het volgende:
Je moet ergens beginnen h... Of zijn het de ekte ekte zomer curlers?quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar vaak - zeker nu met de zomer - staat het daar vol met allerlei ecto's die 14kg DB's staan te curlen ofzo
Koop dan lekker een dumbbell setje en ga dat lekker thuis doen. Heb ik ze wel eens verteld, maar ze luisteren niet.
Duh, een gym draait op imago's.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:50 schreef MAHL het volgende:
Nee, ik heb geen zachte vrouwenhandjes, integendeelMaar ik heb ook geen zin om van die dikke harde eeltige lompe handen te krijgen. Gewoon iets er tussenin aub. En handschoentjes helpen mij daarbij.
Stiekem willen jullie eigenlijk allemaal wel gewoon handschoentjes gebruiken, maar jullie zijn nog in die puberale imago-fase
K/D: 1.84quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:00 schreef mstx het volgende:
[..]
K/D: 1.84
W/L: 5.20
2nd prestige level 25
Nee Bert. Omdat je met een beetje serieus liften helemaal geen handschoenen dragen kan omdat je dat alleen maar tegen werkt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:50 schreef MAHL het volgende:
Nee, ik heb geen zachte vrouwenhandjes, integendeelMaar ik heb ook geen zin om van die dikke harde eeltige lompe handen te krijgen. Gewoon iets er tussenin aub. En handschoentjes helpen mij daarbij.
Stiekem willen jullie eigenlijk allemaal wel gewoon handschoentjes gebruiken, maar jullie zijn nog in die puberale imago-fase
Misschien kun je beter zo'n bodypumpstang pakken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:50 schreef MAHL het volgende:
Amen! Handschoentjesquote:
koop dan een magnesiumbol voor een paar euro als je grip je limiteert in je lifts.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Amen! Handschoentjes
En dan ook reactie als je vraagt, waarom de handschoentjes: 'voor m'n handen n ik kan meer pakken'
dat snuiven de eckte eckte waarschijnlijk meteen opquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:05 schreef fathank het volgende:
[..]
koop dan een magnesiumbol voor een paar euro als je grip je limiteert in je lifts.
dit man, kweek 'n beetje eelt (blaar wordt dan eelt later) ipv die gay handschoentjesquote:
quote:
Je wil geweldig overkomen door eennplaatje van een roider meer te smijten maar je beheerst niet eens dat stukje grammatica?quote:
Eelt = vent?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:31 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
dit man, kweek 'n beetje eelt (blaar wordt dan eelt later) ipv die gay handschoentjes![]()
wordt je vent van TS (met spieren)
En als je traint zonder handschoenen hou je het langer uit = meer spieren. Denkvermogen is je niet gegund.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:31 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
dit man, kweek 'n beetje eelt (blaar wordt dan eelt later) ipv die gay handschoentjes![]()
wordt je vent van TS (met spieren)
als je vrouwenhandjes hebt wel ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
En als je traint zonder handschoenen hou je het langer uit = meer spieren. Denkvermogen is je niet gegund.
Ja precies, straks gaat zijn vriendje nog zeuren dat de handjobs niet meer lekker zijn omdat hij eelt op ze handen heeft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:53 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom zou je eelt opbouwen. Dat is slijtage en zorgt voor prestatievermindering.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:46 schreef blek het volgende:
[..]
als je vrouwenhandjes hebt wel ja.
een normaal mens bouwt eelt op en kan dan precies hetzelfde presteren als zonder handschoentjes.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:53 schreef mstx het volgende:
als je nou niet 15x per dag fapt krijg je ook geen blaren en hoef je ook geen flikkerhandschoentjes te dragen
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waarom zou je eelt opbouwen. Dat is slijtage en zorgt voor prestatievermindering.
Vooral doen als je stoer denkt te zijn
Waarom benen trainen als je elke dag op de fiets naar je werk gaat en op zondag voetbal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:31 schreef star_gazer het volgende:
Laat me raden, jij squat ook met een handdoek om de bar gerold?
Daar heb je een penis voor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:57 schreef .sfinx het volgende:
kijk al die stoere gymboys hier. zal je vriendin vast leuk vinden als je met die ranzige gore verlepte kanker eeltpoten aan haar wangetje zit
Als je vriendin afknapt op eelt, moet je een andere vriendin zoeken. Al was het maar omdat ze duidelijk zelf niet lift en daardoor per definitie een vadsig varken is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:57 schreef .sfinx het volgende:
kijk al die stoere gymboys hier. zal je vriendin vast leuk vinden als je met die ranzige gore verlepte kanker eeltpoten aan haar wangetje zit
Sportschooltokkie gespotquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je vriendin afknapt op eelt, moet je een andere vriendin zoeken. Al was het maar omdat ze duidelijk zelf niet lift en daardoor per definitie een vadsig varken is.
Nu heb je wel een grote bek. Als je tegenover mijn 110kg puur spieren en roidrage staat, dan piep je wel anders.quote:
Haha, misschien wat minder No Explode snuiven adernek. Is je piemeltje al tot doperwt formaat gekrompen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nu heb je wel een grote bek. Als je tegenover mijn 110kg puur spieren en roidrage staat, dan piep je wel anders.
Je vriendin trouwens ook. Die piept dan iets als: "Sfinx, vieze vadsige faggot, flikker op met je vette pens en ga McDonalds vreten. Ik ga met Ser mee, die zorgt tenminste voor zijn lichaam."
Hahhahaha die van jou hoeft niet eens te krimpen om formaat doperwt te zijn hahahhhahahahhahhaquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:49 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Haha, misschien wat minder No Explode snuiven adernek. Is je piemeltje al tot doperwt formaat gekrompen?
LOL, je kunt zeggen wat je wilt over mijn jongeheer, maar hij is tenminste nog niet verdwenen in golven van vet zoals die van jou.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:49 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Haha, misschien wat minder No Explode snuiven adernek. Is je piemeltje al tot doperwt formaat gekrompen?
ben echt jelly ja dat jij als een baviaan met je gewichtjes staat te gooien in het tokkie buurthuisquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Schriele hater. U jelly much?
Jij hebt echt geestelijke problemen. Heeft een bodybuilder soms ooit je vriendinnetje afgepakt? Is je moeder er vandoor gegaan met een Arnold-look-a-like? Heeft je pappa je nooit liefde gegeven omdat hij te druk in de weer was om een chte man te worden?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:02 schreef .sfinx het volgende:
[..]
ben echt jelly ja dat jij als een baviaan met je gewichtjes staat te gooien in het tokkie buurthuis
Do you even lift Bro?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jij hebt echt geestelijke problemen. Heeft een bodybuilder soms ooit je vriendinnetje afgepakt? Is je moeder er vandoor gegaan met een Arnold-look-a-like? Heeft je pappa je nooit liefde gegeven omdat hij te druk in de weer was om een chte man te worden?
Bro, best zoek je een psychiater, want je moet echt aan die waanbeelden werken. Oh ja, en doe er meteen een abo bij een gym bij, zodat je aan die vetrollen kunt werken.
Gisteren nog, je moeder op de keukentafel. Daarna heb ik even iets gestretcht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Gisteren nog, je moeder op de keukentafel. Daarna heb ik even iets gestretcht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was geeneens grappig of stoer, je bent toch Marokkaanse fokker he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat je tv nog in de huiskamer?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat was geeneens grappig of stoer, je bent toch Marokkaanse fokker he?
Ja nog wel, tot een naffer hem steeltquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Staat je tv nog in de huiskamer?
Hij zit in een rolstoel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:49 schreef GhpH het volgende:
Dit soort tokkies is het laatste wat de wereld nodig heeft. Vriend van me zit momenteel bij de paracommandos en is massief. Maar ook hij traint met handschoenen dus daar gaat je vergelijking.
Als ik een Marokkaanse FOK!ker ben die gisteren je moeder op de keukentafel heeft genaaid, hoezo zou ik dan niet meteen je tv meegenomen hebben?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja nog wel, tot een naffer hem steelt
Is die angervain op je bolle voorhoofd al gepopped? Gewichtjes heffenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jij hebt echt geestelijke problemen. Heeft een bodybuilder soms ooit je vriendinnetje afgepakt? Is je moeder er vandoor gegaan met een Arnold-look-a-like? Heeft je pappa je nooit liefde gegeven omdat hij te druk in de weer was om een chte man te worden?
Bro, best zoek je een psychiater, want je moet echt aan die waanbeelden werken. Oh ja, en doe er meteen een abo bij een gym bij, zodat je aan die vetrollen kunt werken.
Haten op Arnold.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:52 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Is die angervain op je bolle voorhoofd al gepopped? Gewichtjes heffen____! Oja en Arnold ziet er ook niet uit met ze dikke bloedkop.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haten op Arnold.
Je hebt je zojuist gediskwalificeerd voor alle discussies ooit, in de geschiedenis n toekomst van de mensheid.
Zelfs Arnold lacht je uit.
[ afbeelding ]
Dat je je er zo druk om kan maken wat anderen aan hebben op de sportschool zegt wel genoeg over het infantiele persoon dat je zelf bentquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Kut kneus deze topic, wat een irritante mongooltje is het toch ook met zijn handschoentjes.
Ga een tasje kopen loser bij het sporten, en doe daar je drank in.
Proleet!
Omdat ik dus niet bij mijn moeder woonquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als ik een Marokkaanse FOK!ker ben die gisteren je moeder op de keukentafel heeft genaaid, hoezo zou ik dan niet meteen je tv meegenomen hebben?
Om antwoord te geven op je vraag: nee, ik ben dus geen Marokkaanse FOK!ker.
zal me niks verbazen, z'n moeder zal ook wel zijn porties groente maken en zijn proteine shakies serveren. wel alles tot op de gram want o wee als het teveel is dan is zijn clean cut naar de klotequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Omdat ik dus niet bij mijn moeder woon![]()
Jij wel?
Ik vat dit maar op als teken dat je geen zinnig weerwoord hebt en toch maar een smiley plaatst om maar te kunnen antwoorden.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:13 schreef .sfinx het volgende:
[..]
zal me niks verbazen, z'n moeder zal ook wel zijn porties groente maken en zijn proteine shakies serveren. wel alles tot op de gram want o wee als het teveel is dan is zijn clean cut naar de klote
Nee, ik woon bij jouw moeder.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Omdat ik dus niet bij mijn moeder woon![]()
Jij wel?
Shit man, zit je string soms te strak of zo? Zo veel haat, alleen omdat ik er beter uitzie en fitter ben. Die jaloezie siert je echt niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:13 schreef .sfinx het volgende:
[..]
zal me niks verbazen, z'n moeder zal ook wel zijn porties groente maken en zijn proteine shakies serveren. wel alles tot op de gram want o wee als het teveel is dan is zijn clean cut naar de klote
mijn string? je bedoelt die van jouquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Shit man, zit je string soms te strak of zo? Zo veel haat, alleen omdat ik er beter uitzie en fitter ben. Die jaloezie siert je echt niet.
Doet ie wel vaker. Hij is een beetje vol van zichzelf.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik vat dit maar op als teken dat je geen zinnig weerwoord hebt en toch maar een smiley plaatst om maar te kunnen antwoorden.
Het enige dat bij mij te strak is, zijn m'n buikspieren. Als ik daar een kruimel op laat vallen, stuitert die pardoes tegen het plafond.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef .sfinx het volgende:
[..]
mijn string? je bedoelt die van jou
[ afbeelding ]
Die kerelsquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef .sfinx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Picsquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het enige dat bij mij te strak is, zijn m'n buikspieren. Als ik daar een kruimel op laat vallen, stuitert die pardoes tegen het plafond.
Maar vanwaar komt dat trauma nou? Is het misschien teleurstelling dat mensen als ik wel iets van ons leven maken, terwijl jij een maagd van 200kg bent die hele dagen op z'n zolderkamertje tussen een stapel lege Doritos-zakken zit?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef .sfinx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit nu Rise of the Planet of the Apes te kijken. Wel toepasselijk inderdaad.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:19 schreef ZarB het volgende:
Wow de apenrots is los. Even popcorn pakken
Van je stuiterende buikspieren of wat was het?quote:
Zeg dat!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik zit nu Rise of the Planet of the Apes te kijken. Wel toepasselijk inderdaad.
Hoe voelt het om dagelijks een pik in je reet te krijgen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:00 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Dat je je er zo druk om kan maken wat anderen aan hebben op de sportschool zegt wel genoeg over het infantiele persoon dat je zelf bent
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het enige dat bij mij te strak is, zijn m'n buikspieren. Als ik daar een kruimel op laat vallen, stuitert die pardoes tegen het plafond.
Maar vanwaar komt dat trauma nou? Is het misschien teleurstelling dat mensen als ik wel iets van ons leven maken, terwijl jij een maagd van 200kg bent die hele dagen op z'n zolderkamertje tussen een stapel lege Doritos-zakken zit?
heb ik je op je angervain getrapt speknek?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoe voelt het om dagelijks een pik in je reet te krijgen?
Lol, google maar op Jay Cutler.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:37 schreef ZarB het volgende:
[..]
Van je stuiterende buikspieren of wat was het?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Lol, google maar op Jay Cutler.
Kom maar naar mijn woonplek, diemen zuid aggrevietjeslaan 394-IIquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef .sfinx het volgende:
[..]
heb ik je op je angervain getrapt speknek?
Oh ik dacht dat je het zei omdat hij een soortgelijk lichaam heeft als jij. Maar serieus, wie wil er zo uitzien? Dat is gewoon een karikatuur.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik ben geen trol? Hoe kan ik je bewijzen dat ik echt Jay Cutler ben?
Tot zoquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kom maar naar mijn woonplek, diemen zuid aggrevietjeslaan 394-II
ik pak je
denk je nou echt dat ik daar nu heen ga, moet gewoon weer vroeg op morgen pikkie. geen tijd nuquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kom maar naar mijn woonplek, diemen zuid aggrevietjeslaan 394-II
ik pak je
Haha lol nee dat was inderdaad een troll, ik ben niet de echte Jay Cutler.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het zei omdat hij een soortgelijk lichaam heeft als jij. Maar serieus, wie wil er zo uitzien? Dat is gewoon een karikatuur.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haha lol nee dat was inderdaad een troll, ik ben niet de echte Jay Cutler.
Maar ik ben wel een echte professionele bodybuilder, ik doe ook wedstrijden en wordt gesponsord en zo. Jason Genova is mijn echte naam.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haha lol nee dat was inderdaad een troll, ik ben niet de echte Jay Cutler.
Maar ik ben wel een echte professionele bodybuilder, ik doe ook wedstrijden en wordt gesponsord en zo. Jason Genova is mijn echte naam.
Klopt er bestaat geen zinnig antwoord op mensen die handschoenen dagen in de gym.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik vat dit maar op als teken dat je geen zinnig weerwoord hebt en toch maar een smiley plaatst om maar te kunnen antwoorden.
Praat normale taal en geen engelse termen waarmee je slim over wilt komen. Ik begrijp wat je bedoelt maar die taalquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Klopt er bestaat geen zinnig antwoord op mensen die handschoenen dagen in de gym.
Na 1tje dan. Koop een magnesiumbal als je gripproblemen hebt en daardoor beperkt wordt in je main lift. En train je grip, bijv. Farmer walks en rack pulls.
Opgelost,
Slotje.
Vergeet je je nachtcrme niet voor het slapen gaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Praat normale taal en geen engelse termen waarmee je slim over wilt komen. Ik begrijp wat je bedoelt maar die taal
En verder heb ik gewoon geen eelt nodig. Ga jij maar als je 50 bent godsganselijke dagen eelt scrubben met het vrouwtje
Die heb ik al ingesmeerd al lang voor de vaseline op mn lul. Dit wordt namelijk een nachtje strontbaggeren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Vergeet je je nachtcrme niet voor het slapen gaan
Een beetje vriendin heeft zelf eelt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:57 schreef .sfinx het volgende:
Als je al niet eens weet wat daar staat, ga dan maar "liften" met handschoentjes aan, dan hebben mensen tenminste nog een wegtrekkertjebinnenpretje als ze je bezig zienquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Praat normale taal en geen engelse termen waarmee je slim over wilt komen. Ik begrijp wat je bedoelt maar die taal
En verder heb ik gewoon geen eelt nodig. Ga jij maar als je 50 bent godsganselijke dagen eelt scrubben met het vrouwtje
als je ook maar een beetje echt lift (en niet alleen maar een beetje een apparatencircuitje doet al kijkend wat er vrij is) weet je dat je met handschoenen aan gewoon minder grip hebtquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:38 schreef tailfox het volgende:
Nogsteeds als je goed doet (niet knijpen) heb je geen handschoenen nodig.
Nee joh, die handschoentjes zijn om hun handjes warm te houden zodat ze elkaar onder de douche kunnen aftrekken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als je al niet eens weet wat daar staat, ga dan maar "liften" met handschoentjes aan, dan hebben mensen tenminste nog een wegtrekkertjebinnenpretje als ze je bezig zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee joh, die handschoentjes zijn om hun handjes warm te houden zodat ze elkaar onder de douche kunnen aftrekken.oh ja idd. haha. Maar dan is dat eelt toch juist lekker met aftrkekn? Triggert lekker op het randje vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat raspt de piemelbrie zo lekker weg hequote:Op donderdag 17 juli 2014 08:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh ja idd. haha. dan is dat eelt toch juist lekker met aftrkekn? Triggert lekker op het randje van![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat raspt de piemelbrie zo lekker weg he![]()
Of je houdt de barbell gewoon fatsoenlijk vast. Als je handen met een bench press naar buiten glijden doe je echt wat verkeerdquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:41 schreef gewoonmeppen het volgende:
Dan is je grip niet goed!
Bij het optrekken moet je aan je vingers hangen, dan heb je nooit last van eelt.
Ik trek ze alleen wel eens aan met bankdrukken, om te voorkomen dat mijn handen naar buiten glijden.
Toch zal ik jou overwinnen omdat ik meer aankan. Ik hoef niet te stoppen door lichaamsslijtage.quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als je al niet eens weet wat daar staat, ga dan maar "liften" met handschoentjes aan, dan hebben mensen tenminste nog een wegtrekkertjebinnenpretje als ze je bezig zien
Sportschool topicsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik heb ook eelt op mijn handenMaar handschoentjes zijn gewoon chill, sowieso houd je het dan langer vol. Niets zo irritant dan wanneer je moet kappen met een bepaalde oefening omdat je last krijgt van eelt/blaren ipv omdat het niet meer lukt omdat spieren.
woehahahquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Toch zal ik jou overwinnen omdat ik meer aankan. Ik hoef niet te stoppen door lichaamsslijtage.
Altijd wordt het meest ongezonde als "stoer" aangezien. Denk aan: Roken, alcohol, Rijden in een zwaar verbruikende auto, lichaam laten slijten,...
Jij bent gewoon een faalhaas die waant stoer te zijn. Narcist...
Heyy bolleHenkie!quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Of je houdt de barbell gewoon fatsoenlijk vast. Als je handen met een bench press naar buiten glijden doe je echt wat verkeerd
Maar waarom precies maakt het jou wat uit wat anderen precies dragen? Stoor jij je eraan als iemand handschoenen draagt omdat hij/zij dat fijner vindt? Misschien hebben mensen geen zin om de hele tijd met een bak magnesium rond te lopen en overal zooi achter te laten. Als je last hebt van zweet dan kan het dragen van handschoenen uitkomst bieden aangezien je dan gewoon je grip blijft behouden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Klopt er bestaat geen zinnig antwoord op mensen die handschoenen dagen in de gym.
Na 1tje dan. Koop een magnesiumbal als je gripproblemen hebt en daardoor beperkt wordt in je main lift. En train je grip, bijv. Farmer walks en rack pulls.
Opgelost,
Slotje.
Jij was degene die de vraag probeerde te ontwijken met je constant narcisme.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
woehahah
is dit nou je antwoord?![]()
Ga eerst nou es ff op een goede manier leren liften voordat je over lichaamsslijtage begint kerol![]()
![]()
![]()
![]()
noemt i mij narcistisch terwijl die zelf een potje elitair loopt te doen om een Engels woordje wat misschien wel in het Nederlands kon.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij was degene die de vraag probeerde te ontwijken met je constant narcisme.
Als je zo slecht bent in de sportschool als in WoW heb ik maar in reactie voor je; GAAAAAAAAUYquote:
Lol denken dat je ook maar ooit bij Ray in de buurt komtquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Toch zal ik jou overwinnen omdat ik meer aankan. Ik hoef niet te stoppen door lichaamsslijtage.
Altijd wordt het meest ongezonde als "stoer" aangezien. Denk aan: Roken, alcohol, Rijden in een zwaar verbruikende auto, lichaam laten slijten,...
Jij bent gewoon een faalhaas die waant stoer te zijn. Narcist...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol denken dat je ook maar ooit bij Ray in de buurt komt
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:46 schreef Klokov het volgende:
Voor de duidelijkheid, dit is Ray:
[ afbeelding ]
gaan jullie nog dodentillen vanmiddag jongens? Of kniebuigen?quote:
Ik houdt de stang vrij breed vast en i.c.m. een hoog gewicht en vochtige handen glijden mijn handen wel eens naar buiten, daarmee doe ik niks verkeerd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Of je houdt de barbell gewoon fatsoenlijk vast. Als je handen met een bench press naar buiten glijden doe je echt wat verkeerd
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:38 schreef koekii het volgende:
Wat is daar mis mee. In t sportschool waar ik naar toe ga dragen de meeste mannen ook van die handschoenen als ze gaan sporten.
Das geen sportschool maar een health club waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:38 schreef koekii het volgende:
Wat is daar mis mee. In t sportschool waar ik naar toe ga dragen de meeste mannen ook van die handschoenen als ze gaan sporten.
ik zit in een ontlaadweek. Dus lichte kniebuigingen en wat doodtillen. Daarna tevens goede morgen en kuitheffen. Om het af te maken wat optrekken en zittend roeien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
[..]
gaan jullie nog dodentillen vanmiddag jongens? Of kniebuigen?
Vraag je vriendje ff.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef ZarB het volgende:
Jezusmina zeg al die spiertjappies die zich druk maken om die fucking handschoentjes
De dag dat ik handschoentjes ga dragen in de gym moet je je echt druk maken...quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef ZarB het volgende:
Jezusmina zeg al die spiertjappies die zich druk maken om die fucking handschoentjes
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:49 schreef GhpH het volgende:
RaymondK: gevalletje egotripper en narcist dus.
Haten op RaymondK.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:49 schreef GhpH het volgende:
RaymondK: gevalletje egotripper en narcist dus.
dat klopt wel denk idd, ik heb niet zo'n goeie bicep hahah. maar met m'n girly girl girl traps en m'n 5yo boy kuitjes d'r bij genomen klopt het zeker wel denkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haten op RaymondK.
heeft meer bescheidenheid in z'n bicep dan jij in je hele lichaam.
Bescheidenheid.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haten op RaymondK.
RaymondK is een god. Hij heeft meer bescheidenheid in z'n bicep dan jij in je hele lichaam.
Toegeven dat je bescheiden bent (terwijl dat totaal niet zo is) is juist het tegenvoorbeeld van bescheidenheid.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat klopt wel denk idd, ik heb niet zo'n goeie bicep hahah. maar met m'n girly girl girl traps en m'n 5yo boy kuitjes d'r bij genomen klopt het zeker wel denk![]()
![]()
![]()
![]()
Ser_Ciappelletto
GhpH heeft een leeg hoofd omdat hij de zelfspot en sarcasme hier nou nog niet eens uit kon filterenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Toegeven dat je bescheiden bent (terwijl dat totaal niet zo is) is juist het tegenvoorbeeld van bescheidenheid.
Vol lichaam, leeg hoofd. Wat een zonde.
Een video met het 2x zoveel dislikes dan likes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
dat had je al geschreven.
En je schrijft het nou wederom omdat je je gram niet halen kan en je eigenlijk wel weet dat je je gewoon keihard een potje zit aan te stellen met die handschoentjes.
Als je nou een dag gaat zeilen en de hele dag natte kabels door je jatten moet laten gijden oke, maar iedereen die een beetje serieus lift weet dat handschoentjes je gewoon per defenitie tegenwerken.
Maar omdat je zo verschikkelijk onderbouwd overkomt met je conclusies weet ik wel waarom je die dingen zo adoleert. Je draagt die dingen alleen maar omdat je het zo interessant vind staan, want van dat machinecircuitje krijg je geen eeltjes waar je last van hebt heur![]()
Voor als je het nog niet begreep en ik nog even 20 seconden van je leven mag, tussen 0:15 en 0:35 van deze video zegt i alles wat je weten moet
![]()
Smooth and pritty like a baby
Hebbie toevallig ook zo'n lekkere strakke lycra broek aan toevallig die d'r bij past bij die gloves?![]()
![]()
![]()
Wat is je IQ als ik vragen mag? Elk cijfer dst je zegt dat boven de 70 ligt zal duiden op alzheimer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
GhpH heeft een leeg hoofd omdat hij de zelfspot en sarcasme hier niet nog niet eens uit kon filteren![]()
![]()
nuf said bro. Have fun with ur gloves and the pussy pad
wel genieten met een saunaatje achteraf he
ik neuk niet, ik ruk op mn spiegelbeeld. Is genoegquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een video met het 2x zoveel dislikes dan likes.en ook typisch zo'n gevalletje zoals jij. Hij haalde geen feiten aan. Alleen zijn mening.
Maarja ga jij maar weer slijten.
Ga ook maar direct neuken xonder condoom, dat is zeker ook voor pussys :")
Definitie van narcisme? En geen man of vrouw zou jou willen. Misschien met one night stand dat ze afgaan op je spieren maar je persoonlijkheid zal er weinig goed aan doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik neuk niet, ik ruk op mn spiegelbeeld. Is genoeg
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:22 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat is je IQ als ik vragen mag? Elk cijfer dst je zegt dat boven de 70 ligt zal duiden op alzheimer.
stop nou jongen, je maakt jezelf met de post meer belachlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Definitie van narcisme? En geen man of vrouw zou jou willen. Misschien met one night stand dat ze afgaan op je spieren maar je persoonlijkheid zal er weinig goed aan doen.
Jij maakt jezelf juist belachelijk door te doen alsof je alles weet met je macho gedragquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
stop nou jongen, je maakt jezelf met de post meer belachlijk
nou doei he en trainse. Wat ga je doen vanmiddag? Spinnen?
ah dit verklaard een hoop....quote:Op zondag 13 juli 2014 13:51 schreef GhpH het volgende:
TS je hebt 100% gelijk.
Ze vragen na 2 minuten al een dickpic. Ik zend hun en doei-pic
Je moet toch ergens beginnen. Een dumbbell setje is ook best duur, en ze willen waarschijnlijk wel meer dan alleen DB's.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Neuken met condoomquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een video met het 2x zoveel dislikes dan likes.en ook typisch zo'n gevalletje zoals jij. Hij haalde geen feiten aan. Alleen zijn mening.
Maarja ga jij maar weer slijten.
Ga ook maar direct neuken xonder condoom, dat is zeker ook voor pussys :")
Dat heeft er helemaal niets mee te maken. Er is ern verschil tussen gay en nicht. En dan nog. Ofwel zat je zelf in dat topic, ofwel zat je mijn post history te stalken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah dit verklaard een hoop....
Leuk hoor, schattig, ik hoop (en dit meen ik oprecht) dat je inmiddels een leuk vriendje gevonden hebt, maar waarom moest je als enige weer zo Queeer reageren hier?
Ik dacht ik ga eens kijken of die altijd zo een relnicht is, en voila.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:22 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat heeft er helemaal niets mee te maken. Er is ern verschil tussen gay en nicht. En dan nog. Ofwel zat je zelf in dat topic, ofwel zat je mijn post history te stalken.
Jij bent echt laag opgeleid.
Hoeveel uur heb jij voor de spiegel gestaan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga eens kijken of die altijd zo een relnicht is, en voila.
Je lijkt wel een papegaai![]()
Wie heb je vandaag allemaal geknipt schat?![]()
Je kan beter een kettlebell kopen in plaats van een set dumbellsquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu noemde je mij laagopgeleid en een narcist toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:52 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb jij voor de spiegel gestaan?
En het enige wat ik geknipt heb vandaag is de heg.
Niet liegen Rayquote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik stuur tenminste geen fotos van mn plassertje naar andere jongetjes![]()
Als je even opgelet had in dat topic gaf je gelezen dat ik juist GEEN dickpics zend.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nu noemde je mij laagopgeleid en een narcist toch?
( hij weet nog niet half wat voor werk ik doe en wat voor een opleiding je daarvoor genoten moet hebben maar goed)
Ik stuur tenminste geen fotos van mn plassertje naar andere jongetjes![]()
![]()
![]()
Wat een lachertje die GhpH. Wat een vent![]()
Er staat toch duidelijk iets anders in die quote. Ik ga dat kansloze topic verder niet doorspitten bedankt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:41 schreef GhpH het volgende:
[..]
Als je even opgelet had in dat topic gaf je gelezen dat ik juist GEEN dickpics zend.
Een wat voor opleiding heb je gedaan dan? De intelligentie stroomt namelijk niet van je reacties af. Gewoon een narcistje die meent de man te zijn. En ook nog eens homos belachelijk maken anno 2014. Dan ben je pas echt dom.
Ik neuk liever niet dan met condoomquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |