ben echt jelly ja dat jij als een baviaan met je gewichtjes staat te gooien in het tokkie buurthuisquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Schriele hater. U jelly much?
Jij hebt echt geestelijke problemen. Heeft een bodybuilder soms ooit je vriendinnetje afgepakt? Is je moeder er vandoor gegaan met een Arnold-look-a-like? Heeft je pappa je nooit liefde gegeven omdat hij te druk in de weer was om een échte man te worden?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:02 schreef .sfinx het volgende:
[..]
ben echt jelly ja dat jij als een baviaan met je gewichtjes staat te gooien in het tokkie buurthuis
Do you even lift Bro?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jij hebt echt geestelijke problemen. Heeft een bodybuilder soms ooit je vriendinnetje afgepakt? Is je moeder er vandoor gegaan met een Arnold-look-a-like? Heeft je pappa je nooit liefde gegeven omdat hij te druk in de weer was om een échte man te worden?
Bro, best zoek je een psychiater, want je moet echt aan die waanbeelden werken. Oh ja, en doe er meteen een abo bij een gym bij, zodat je aan die vetrollen kunt werken.
Gisteren nog, je moeder op de keukentafel. Daarna heb ik even iets gestretcht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Gisteren nog, je moeder op de keukentafel. Daarna heb ik even iets gestretcht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was geeneens grappig of stoer, je bent toch Marokkaanse fokker he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat je tv nog in de huiskamer?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat was geeneens grappig of stoer, je bent toch Marokkaanse fokker he?
Ja nog wel, tot een naffer hem steeltquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Staat je tv nog in de huiskamer?
Hij zit in een rolstoel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:49 schreef GhpH het volgende:
Dit soort tokkies is het laatste wat de wereld nodig heeft. Vriend van me zit momenteel bij de paracommandos en is massief. Maar ook hij traint met handschoenen dus daar gaat je vergelijking.
Als ik een Marokkaanse FOK!ker ben die gisteren je moeder op de keukentafel heeft genaaid, hoezo zou ik dan niet meteen je tv meegenomen hebben?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja nog wel, tot een naffer hem steelt
Is die angervain op je bolle voorhoofd al gepopped? Gewichtjes heffenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jij hebt echt geestelijke problemen. Heeft een bodybuilder soms ooit je vriendinnetje afgepakt? Is je moeder er vandoor gegaan met een Arnold-look-a-like? Heeft je pappa je nooit liefde gegeven omdat hij te druk in de weer was om een échte man te worden?
Bro, best zoek je een psychiater, want je moet echt aan die waanbeelden werken. Oh ja, en doe er meteen een abo bij een gym bij, zodat je aan die vetrollen kunt werken.
Haten op Arnold.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:52 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Is die angervain op je bolle voorhoofd al gepopped? Gewichtjes heffen____! Oja en Arnold ziet er ook niet uit met ze dikke bloedkop.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haten op Arnold.
Je hebt je zojuist gediskwalificeerd voor alle discussies ooit, in de geschiedenis én toekomst van de mensheid.
Zelfs Arnold lacht je uit.
[ afbeelding ]
Dat je je er zo druk om kan maken wat anderen aan hebben op de sportschool zegt wel genoeg over het infantiele persoon dat je zelf bentquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Kut kneus deze topic, wat een irritante mongooltje is het toch ook met zijn handschoentjes.
Ga een tasje kopen loser bij het sporten, en doe daar je drank in.
Proleet!
Omdat ik dus niet bij mijn moeder woonquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als ik een Marokkaanse FOK!ker ben die gisteren je moeder op de keukentafel heeft genaaid, hoezo zou ik dan niet meteen je tv meegenomen hebben?
Om antwoord te geven op je vraag: nee, ik ben dus geen Marokkaanse FOK!ker.
zal me niks verbazen, z'n moeder zal ook wel zijn porties groente maken en zijn proteine shakies serveren. wel alles tot op de gram want o wee als het teveel is dan is zijn clean cut naar de klotequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Omdat ik dus niet bij mijn moeder woon![]()
Jij wel?
Ik vat dit maar op als teken dat je geen zinnig weerwoord hebt en toch maar een smiley plaatst om maar te kunnen antwoorden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |