U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef voederbietel het volgende:
Wat. Waarom niks over Oostblok sletjes?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:37 schreef MAHL het volgende:
dan dat ik ze vroegtijdig moet afkappen omdat last van mijn handen.
Dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:40 schreef PriesterB het volgende:
Eckte mannen hebben eelt op hun handen. Niet deze boeler.
Ik heb ook eelt op mijn handenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:40 schreef PriesterB het volgende:
Eckte mannen hebben eelt op hun handen. Niet deze boeler.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef TwentyFourr het volgende:
MAHL please, handschoentjes waar ben je in hemelsnaam mee bezig man
de mensen met handschoentjes sport ik er elke keer weer uit. Dus vertel hoe kan het bij jou dat je "pijn" op je handen (sowieso train je verkeerd als je pijn krijgt) zo erg is dat je minder kan sporten. Waar hebben we het over.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik heb ook eelt op mijn handenMaar handschoentjes zijn gewoon chill, sowieso houd je het dan langer vol. Niets zo irritant dan wanneer je moet kappen met een bepaalde oefening omdat je last krijgt van eelt/blaren ipv omdat het niet meer lukt omdat spieren.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef voederbietel het volgende:
Wat. Waarom niks over Oostblok sletjes?
Oh ja. Naar de sportschool gaan is een teken van onzekerheid.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
[..]
Onzekere jochies gespot.
Daar zit inderdaad niets tussenin.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:12 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Oh ja. Naar de sportschool gaan is een teken van onzekerheid.Je lichaam verwaarlozen is zelfverzekerd zijn.
Erbij lopen als een dikzakquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van voldoende eten...
Mensen die zeggen dat je met handschoentjes meer grip hebt op een barbell, kletsen uit hun nek.quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:53 schreef Mortaxx het volgende:
Het is natuurlijk vloeken in de kerk maar mahl heeft een punt. Je gaat om spieren te kweken niet voor eelt. Zeker als je zachte vrouwenhandjes hebt zijn die handschoenen best nuttig dus
Ik dacht dat die spiermassa vanuit een masculien oogpunt opgebouwd werd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:53 schreef Mortaxx het volgende:
Het is natuurlijk vloeken in de kerk maar mahl heeft een punt. Je gaat om spieren te kweken niet voor eelt. Zeker als je zachte vrouwenhandjes hebt zijn die handschoenen best nuttig dus
Dat doe ik ook, maar vaak - zeker nu met de zomer - staat het daar vol met allerlei ecto's die 14kg DB's staan te curlen ofzoquote:
Goh.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:23 schreef Kiid het volgende:
Heb ik ze wel eens verteld, maar ze luisteren niet.
Dus jij bent geen ecto, maar een grote gespierde gast?quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar vaak - zeker nu met de zomer - staat het daar vol met allerlei ecto's die 14kg DB's staan te curlen ofzo
Koop dan lekker een dumbbell setje en ga dat lekker thuis doen. Heb ik ze wel eens verteld, maar ze luisteren niet.
ik neem altijd een zak bloem mee naar de sportschool.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:37 schreef MAHL het volgende:
Dus ik zo deze avond naar de sportschool. Maar wat blijkt, ik was mijn handschoentjes vergeten! Dus ik kon niet al mijn oefeningen doen zonder last van mijn handen te krijgen, in verband met die nare eelt en blarenplekken enzo als je aan de gewichten zit.
Voor de mensen die zeggen dat handschoenen gebruiken gay is: care. Heb liever dat ik nog een paar extra herhalingen kan doen dan dat ik ze vroegtijdig moet afkappen omdat last van mijn handen.
[..]
U vraagt, wij draaien:
Mannen met zachte vrouwenhandjesquote:Op woensdag 16 juli 2014 06:53 schreef Mortaxx het volgende:
Je moet ergens beginnen h... Of zijn het de ekte ekte zomer curlers?quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar vaak - zeker nu met de zomer - staat het daar vol met allerlei ecto's die 14kg DB's staan te curlen ofzo
Koop dan lekker een dumbbell setje en ga dat lekker thuis doen. Heb ik ze wel eens verteld, maar ze luisteren niet.
Duh, een gym draait op imago's.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:50 schreef MAHL het volgende:
Nee, ik heb geen zachte vrouwenhandjes, integendeelMaar ik heb ook geen zin om van die dikke harde eeltige lompe handen te krijgen. Gewoon iets er tussenin aub. En handschoentjes helpen mij daarbij.
Stiekem willen jullie eigenlijk allemaal wel gewoon handschoentjes gebruiken, maar jullie zijn nog in die puberale imago-fase
K/D: 1.84quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:00 schreef mstx het volgende:
[..]
K/D: 1.84
W/L: 5.20
2nd prestige level 25
Nee Bert. Omdat je met een beetje serieus liften helemaal geen handschoenen dragen kan omdat je dat alleen maar tegen werkt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:50 schreef MAHL het volgende:
Nee, ik heb geen zachte vrouwenhandjes, integendeelMaar ik heb ook geen zin om van die dikke harde eeltige lompe handen te krijgen. Gewoon iets er tussenin aub. En handschoentjes helpen mij daarbij.
Stiekem willen jullie eigenlijk allemaal wel gewoon handschoentjes gebruiken, maar jullie zijn nog in die puberale imago-fase
Misschien kun je beter zo'n bodypumpstang pakken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:50 schreef MAHL het volgende:
Amen! Handschoentjesquote:
koop dan een magnesiumbol voor een paar euro als je grip je limiteert in je lifts.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Amen! Handschoentjes
En dan ook reactie als je vraagt, waarom de handschoentjes: 'voor m'n handen n ik kan meer pakken'
dat snuiven de eckte eckte waarschijnlijk meteen opquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:05 schreef fathank het volgende:
[..]
koop dan een magnesiumbol voor een paar euro als je grip je limiteert in je lifts.
dit man, kweek 'n beetje eelt (blaar wordt dan eelt later) ipv die gay handschoentjesquote:
quote:
Je wil geweldig overkomen door eennplaatje van een roider meer te smijten maar je beheerst niet eens dat stukje grammatica?quote:
Eelt = vent?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:31 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
dit man, kweek 'n beetje eelt (blaar wordt dan eelt later) ipv die gay handschoentjes![]()
wordt je vent van TS (met spieren)
En als je traint zonder handschoenen hou je het langer uit = meer spieren. Denkvermogen is je niet gegund.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:31 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
dit man, kweek 'n beetje eelt (blaar wordt dan eelt later) ipv die gay handschoentjes![]()
wordt je vent van TS (met spieren)
als je vrouwenhandjes hebt wel ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
En als je traint zonder handschoenen hou je het langer uit = meer spieren. Denkvermogen is je niet gegund.
Ja precies, straks gaat zijn vriendje nog zeuren dat de handjobs niet meer lekker zijn omdat hij eelt op ze handen heeft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:53 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom zou je eelt opbouwen. Dat is slijtage en zorgt voor prestatievermindering.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:46 schreef blek het volgende:
[..]
als je vrouwenhandjes hebt wel ja.
een normaal mens bouwt eelt op en kan dan precies hetzelfde presteren als zonder handschoentjes.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:53 schreef mstx het volgende:
als je nou niet 15x per dag fapt krijg je ook geen blaren en hoef je ook geen flikkerhandschoentjes te dragen
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waarom zou je eelt opbouwen. Dat is slijtage en zorgt voor prestatievermindering.
Vooral doen als je stoer denkt te zijn
Waarom benen trainen als je elke dag op de fiets naar je werk gaat en op zondag voetbal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:31 schreef star_gazer het volgende:
Laat me raden, jij squat ook met een handdoek om de bar gerold?
Daar heb je een penis voor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:57 schreef .sfinx het volgende:
kijk al die stoere gymboys hier. zal je vriendin vast leuk vinden als je met die ranzige gore verlepte kanker eeltpoten aan haar wangetje zit
Als je vriendin afknapt op eelt, moet je een andere vriendin zoeken. Al was het maar omdat ze duidelijk zelf niet lift en daardoor per definitie een vadsig varken is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:57 schreef .sfinx het volgende:
kijk al die stoere gymboys hier. zal je vriendin vast leuk vinden als je met die ranzige gore verlepte kanker eeltpoten aan haar wangetje zit
Sportschooltokkie gespotquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je vriendin afknapt op eelt, moet je een andere vriendin zoeken. Al was het maar omdat ze duidelijk zelf niet lift en daardoor per definitie een vadsig varken is.
Nu heb je wel een grote bek. Als je tegenover mijn 110kg puur spieren en roidrage staat, dan piep je wel anders.quote:
Haha, misschien wat minder No Explode snuiven adernek. Is je piemeltje al tot doperwt formaat gekrompen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nu heb je wel een grote bek. Als je tegenover mijn 110kg puur spieren en roidrage staat, dan piep je wel anders.
Je vriendin trouwens ook. Die piept dan iets als: "Sfinx, vieze vadsige faggot, flikker op met je vette pens en ga McDonalds vreten. Ik ga met Ser mee, die zorgt tenminste voor zijn lichaam."
Hahhahaha die van jou hoeft niet eens te krimpen om formaat doperwt te zijn hahahhhahahahhahhaquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:49 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Haha, misschien wat minder No Explode snuiven adernek. Is je piemeltje al tot doperwt formaat gekrompen?
LOL, je kunt zeggen wat je wilt over mijn jongeheer, maar hij is tenminste nog niet verdwenen in golven van vet zoals die van jou.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:49 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Haha, misschien wat minder No Explode snuiven adernek. Is je piemeltje al tot doperwt formaat gekrompen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |