Je moet ergens beginnen hè... Of zijn het de ekte ekte zomer curlers?quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar vaak - zeker nu met de zomer - staat het daar vol met allerlei ecto's die 14kg DB's staan te curlen ofzo
Koop dan lekker een dumbbell setje en ga dat lekker thuis doen. Heb ik ze wel eens verteld, maar ze luisteren niet.
Duh, een gym draait op imago's.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:50 schreef MAHL het volgende:
Nee, ik heb geen zachte vrouwenhandjes, integendeelMaar ik heb ook geen zin om van die dikke harde eeltige lompe handen te krijgen. Gewoon iets er tussenin aub. En handschoentjes helpen mij daarbij.
Stiekem willen jullie eigenlijk allemaal wel gewoon handschoentjes gebruiken, maar jullie zijn nog in die puberale imago-fase
K/D: 1.84quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:00 schreef mstx het volgende:
[..]
K/D: 1.84
W/L: 5.20
2nd prestige level 25
Nee Bert. Omdat je met een beetje serieus liften helemaal geen handschoenen dragen kan omdat je dat alleen maar tegen werkt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:50 schreef MAHL het volgende:
Nee, ik heb geen zachte vrouwenhandjes, integendeelMaar ik heb ook geen zin om van die dikke harde eeltige lompe handen te krijgen. Gewoon iets er tussenin aub. En handschoentjes helpen mij daarbij.
Stiekem willen jullie eigenlijk allemaal wel gewoon handschoentjes gebruiken, maar jullie zijn nog in die puberale imago-fase
Misschien kun je beter zo'n bodypumpstang pakken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:50 schreef MAHL het volgende:
Amen! Handschoentjesquote:
koop dan een magnesiumbol voor een paar euro als je grip je limiteert in je lifts.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Amen! Handschoentjes
En dan ook reactie als je vraagt, waarom de handschoentjes: 'voor m'n handen én ik kan meer pakken'
dat snuiven de eckte eckte waarschijnlijk meteen opquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:05 schreef fathank het volgende:
[..]
koop dan een magnesiumbol voor een paar euro als je grip je limiteert in je lifts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |