U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef voederbietel het volgende:
Wat. Waarom niks over Oostblok sletjes?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:37 schreef MAHL het volgende:
dan dat ik ze vroegtijdig moet afkappen omdat last van mijn handen.
Dit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:40 schreef PriesterB het volgende:
Eckte mannen hebben eelt op hun handen. Niet deze boeler.
Ik heb ook eelt op mijn handenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:40 schreef PriesterB het volgende:
Eckte mannen hebben eelt op hun handen. Niet deze boeler.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef TwentyFourr het volgende:
MAHL please, handschoentjes waar ben je in hemelsnaam mee bezig man
de mensen met handschoentjes sport ik er elke keer weer uit. Dus vertel hoe kan het bij jou dat je "pijn" op je handen (sowieso train je verkeerd als je pijn krijgt) zo erg is dat je minder kan sporten. Waar hebben we het over.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik heb ook eelt op mijn handenMaar handschoentjes zijn gewoon chill, sowieso houd je het dan langer vol. Niets zo irritant dan wanneer je moet kappen met een bepaalde oefening omdat je last krijgt van eelt/blaren ipv omdat het niet meer lukt omdat spieren.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef voederbietel het volgende:
Wat. Waarom niks over Oostblok sletjes?
Oh ja. Naar de sportschool gaan is een teken van onzekerheid.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
[..]
Onzekere jochies gespot.
Daar zit inderdaad niets tussenin.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:12 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Oh ja. Naar de sportschool gaan is een teken van onzekerheid.Je lichaam verwaarlozen is zelfverzekerd zijn.
Erbij lopen als een dikzakquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van voldoende eten...
Mensen die zeggen dat je met handschoentjes meer grip hebt op een barbell, kletsen uit hun nek.quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:53 schreef Mortaxx het volgende:
Het is natuurlijk vloeken in de kerk maar mahl heeft een punt. Je gaat om spieren te kweken niet voor eelt. Zeker als je zachte vrouwenhandjes hebt zijn die handschoenen best nuttig dus
Ik dacht dat die spiermassa vanuit een masculien oogpunt opgebouwd werd?quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:53 schreef Mortaxx het volgende:
Het is natuurlijk vloeken in de kerk maar mahl heeft een punt. Je gaat om spieren te kweken niet voor eelt. Zeker als je zachte vrouwenhandjes hebt zijn die handschoenen best nuttig dus
Dat doe ik ook, maar vaak - zeker nu met de zomer - staat het daar vol met allerlei ecto's die 14kg DB's staan te curlen ofzoquote:
Goh.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:23 schreef Kiid het volgende:
Heb ik ze wel eens verteld, maar ze luisteren niet.
Dus jij bent geen ecto, maar een grote gespierde gast?quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar vaak - zeker nu met de zomer - staat het daar vol met allerlei ecto's die 14kg DB's staan te curlen ofzo
Koop dan lekker een dumbbell setje en ga dat lekker thuis doen. Heb ik ze wel eens verteld, maar ze luisteren niet.
ik neem altijd een zak bloem mee naar de sportschool.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:37 schreef MAHL het volgende:
Dus ik zo deze avond naar de sportschool. Maar wat blijkt, ik was mijn handschoentjes vergeten! Dus ik kon niet al mijn oefeningen doen zonder last van mijn handen te krijgen, in verband met die nare eelt en blarenplekken enzo als je aan de gewichten zit.
Voor de mensen die zeggen dat handschoenen gebruiken gay is: care. Heb liever dat ik nog een paar extra herhalingen kan doen dan dat ik ze vroegtijdig moet afkappen omdat last van mijn handen.
[..]
U vraagt, wij draaien:
Mannen met zachte vrouwenhandjesquote:Op woensdag 16 juli 2014 06:53 schreef Mortaxx het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |