Mooi is dat!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:35 schreef MAHL het volgende:
Nu maken ze elkaar af over het echte koningschap met hakmessen en pijl en boog.
Tja het is een harde wereld. Sowieso als we die kinderen gaan helpen planten ze zich voort en is er binnenkort weer overbevolking met voedseltekort en hongersnood omdat ze door al het oorlogvoeren niet meer weten hoe ze moeten landbouwen of dat een andere stam hun oogst in brand zet etcetcetc.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:14 schreef Chai het volgende:
Maar de kinderen kunnen er niks aan doen dat er oorlog is![]()
Vooruit dan maar, omdat je het zo lief vraagt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef voederbietel het volgende:
Wat. Waarom niks over Oostblok sletjes?
Wat?quote:
En ach, er zijn zoveel wapens, ze kunnen zich gemakkelijk uit hun lijden verlossen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja het is een harde wereld. Sowieso als we die kinderen gaan helpen planten ze zich voort en is er binnenkort weer overbevolking met voedseltekort en hongersnood omdat ze door al het oorlogvoeren niet meer weten hoe ze moeten landbouwen of dat een andere stam hun oogst in brand zet etcetcetc.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:26 schreef Infection het volgende:
Sowieso ontwikkelingshulp...
Er wordt al 50 jaar geld gestort naar die bodemloze put genaamd Afrika en het is nog steeds één grote teringzooi daar.
Vergeet die 50 jaar maar het is meer 60 jaar en vergeet ook niet het sparen van zilverpapier voor de arme negertjes in Afrika.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:26 schreef Infection het volgende:
Er wordt al 50 jaar geld gestort naar die bodemloze put genaamd Afrika en het is nog steeds één grote teringzooi daar.
Er is minder honger dan 50 jaar geleden dus het gaat wel (iets ) beter daar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:26 schreef Infection het volgende:
En toch zijn er altijd nog dezelfde goede doelen op TV en dergelijke die dezelfde problemen aangeven als jaren geleden. Overigens is er nu ook nog eens ebola bij gekomen. Afrika valt niet te redden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:01 schreef blek het volgende:
[..]
Er is minder honger dan 50 jaar geleden dus het gaat wel (iets ) beter daar.
Voorlichting over waarom homo's slecht zijn, staat ook de doodstraf op in oeganda dacht ikquote:
Ja dat begrijp ik, maar wtfquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:34 schreef spamcat het volgende:
[..]
Voorlichting over waarom homo's slecht zijn, staat ook de doodstraf op in oeganda dacht ik
Ik heb die video al eeuwen niet gezien, is inderdaad wel duidelijk waar het over gaatquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:40 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar wtf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |