quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:13 schreef .sfinx het volgende:
[..]
zal me niks verbazen, z'n moeder zal ook wel zijn porties groente maken en zijn proteine shakies serveren. wel alles tot op de gram want o wee als het teveel is dan is zijn clean cut naar de klote
Nee, ik woon bij jouw moeder.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Omdat ik dus niet bij mijn moeder woon![]()
Jij wel?
Shit man, zit je string soms te strak of zo? Zo veel haat, alleen omdat ik er beter uitzie en fitter ben. Die jaloezie siert je echt niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:13 schreef .sfinx het volgende:
[..]
zal me niks verbazen, z'n moeder zal ook wel zijn porties groente maken en zijn proteine shakies serveren. wel alles tot op de gram want o wee als het teveel is dan is zijn clean cut naar de klote
mijn string? je bedoelt die van jouquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Shit man, zit je string soms te strak of zo? Zo veel haat, alleen omdat ik er beter uitzie en fitter ben. Die jaloezie siert je echt niet.
Doet ie wel vaker. Hij is een beetje vol van zichzelf.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik vat dit maar op als teken dat je geen zinnig weerwoord hebt en toch maar een smiley plaatst om maar te kunnen antwoorden.
Het enige dat bij mij te strak is, zijn m'n buikspieren. Als ik daar een kruimel op laat vallen, stuitert die pardoes tegen het plafond.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef .sfinx het volgende:
[..]
mijn string? je bedoelt die van jou
[ afbeelding ]
Die kerelsquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef .sfinx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Picsquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het enige dat bij mij te strak is, zijn m'n buikspieren. Als ik daar een kruimel op laat vallen, stuitert die pardoes tegen het plafond.
Maar vanwaar komt dat trauma nou? Is het misschien teleurstelling dat mensen als ik wel iets van ons leven maken, terwijl jij een maagd van 200kg bent die hele dagen op z'n zolderkamertje tussen een stapel lege Doritos-zakken zit?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef .sfinx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit nu Rise of the Planet of the Apes te kijken. Wel toepasselijk inderdaad.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:19 schreef ZarB het volgende:
Wow de apenrots is los. Even popcorn pakken
Van je stuiterende buikspieren of wat was het?quote:
Zeg dat!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik zit nu Rise of the Planet of the Apes te kijken. Wel toepasselijk inderdaad.
Hoe voelt het om dagelijks een pik in je reet te krijgen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:00 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Dat je je er zo druk om kan maken wat anderen aan hebben op de sportschool zegt wel genoeg over het infantiele persoon dat je zelf bent
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het enige dat bij mij te strak is, zijn m'n buikspieren. Als ik daar een kruimel op laat vallen, stuitert die pardoes tegen het plafond.
Maar vanwaar komt dat trauma nou? Is het misschien teleurstelling dat mensen als ik wel iets van ons leven maken, terwijl jij een maagd van 200kg bent die hele dagen op z'n zolderkamertje tussen een stapel lege Doritos-zakken zit?
heb ik je op je angervain getrapt speknek?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoe voelt het om dagelijks een pik in je reet te krijgen?
Lol, google maar op Jay Cutler.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:37 schreef ZarB het volgende:
[..]
Van je stuiterende buikspieren of wat was het?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Lol, google maar op Jay Cutler.
Kom maar naar mijn woonplek, diemen zuid aggrevietjeslaan 394-IIquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef .sfinx het volgende:
[..]
heb ik je op je angervain getrapt speknek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |