Of je houdt de barbell gewoon fatsoenlijk vast. Als je handen met een bench press naar buiten glijden doe je echt wat verkeerdquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:41 schreef gewoonmeppen het volgende:
Dan is je grip niet goed!
Bij het optrekken moet je aan je vingers hangen, dan heb je nooit last van eelt.
Ik trek ze alleen wel eens aan met bankdrukken, om te voorkomen dat mijn handen naar buiten glijden.
Toch zal ik jou overwinnen omdat ik meer aankan. Ik hoef niet te stoppen door lichaamsslijtage.quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als je al niet eens weet wat daar staat, ga dan maar "liften" met handschoentjes aan, dan hebben mensen tenminste nog een wegtrekkertjebinnenpretje als ze je bezig zien
Sportschool topicsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik heb ook eelt op mijn handenMaar handschoentjes zijn gewoon chill, sowieso houd je het dan langer vol. Niets zo irritant dan wanneer je moet kappen met een bepaalde oefening omdat je last krijgt van eelt/blaren ipv omdat het niet meer lukt omdat spieren.
woehahahquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Toch zal ik jou overwinnen omdat ik meer aankan. Ik hoef niet te stoppen door lichaamsslijtage.
Altijd wordt het meest ongezonde als "stoer" aangezien. Denk aan: Roken, alcohol, Rijden in een zwaar verbruikende auto, lichaam laten slijten,...
Jij bent gewoon een faalhaas die waant stoer te zijn. Narcist...
Heyy bolleHenkie!quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Of je houdt de barbell gewoon fatsoenlijk vast. Als je handen met een bench press naar buiten glijden doe je echt wat verkeerd
Maar waarom precies maakt het jou wat uit wat anderen precies dragen? Stoor jij je eraan als iemand handschoenen draagt omdat hij/zij dat fijner vindt? Misschien hebben mensen geen zin om de hele tijd met een bak magnesium rond te lopen en overal zooi achter te laten. Als je last hebt van zweet dan kan het dragen van handschoenen uitkomst bieden aangezien je dan gewoon je grip blijft behouden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Klopt er bestaat geen zinnig antwoord op mensen die handschoenen dagen in de gym.
Na 1tje dan. Koop een magnesiumbal als je gripproblemen hebt en daardoor beperkt wordt in je main lift. En train je grip, bijv. Farmer walks en rack pulls.
Opgelost,
Slotje.
Jij was degene die de vraag probeerde te ontwijken met je constant narcisme.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
woehahah
is dit nou je antwoord?![]()
Ga eerst nou es ff op een goede manier leren liften voordat je over lichaamsslijtage begint kerol![]()
![]()
![]()
![]()
noemt i mij narcistisch terwijl die zelf een potje elitair loopt te doen om een Engels woordje wat misschien wel in het Nederlands kon.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jij was degene die de vraag probeerde te ontwijken met je constant narcisme.
Als je zo slecht bent in de sportschool als in WoW heb ik maar in reactie voor je; GAAAAAAAAUYquote:
Lol denken dat je ook maar ooit bij Ray in de buurt komtquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Toch zal ik jou overwinnen omdat ik meer aankan. Ik hoef niet te stoppen door lichaamsslijtage.
Altijd wordt het meest ongezonde als "stoer" aangezien. Denk aan: Roken, alcohol, Rijden in een zwaar verbruikende auto, lichaam laten slijten,...
Jij bent gewoon een faalhaas die waant stoer te zijn. Narcist...
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol denken dat je ook maar ooit bij Ray in de buurt komt
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:46 schreef Klokov het volgende:
Voor de duidelijkheid, dit is Ray:
[ afbeelding ]
gaan jullie nog dodentillen vanmiddag jongens? Of kniebuigen?quote:
Ik houdt de stang vrij breed vast en i.c.m. een hoog gewicht en vochtige handen glijden mijn handen wel eens naar buiten, daarmee doe ik niks verkeerd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Of je houdt de barbell gewoon fatsoenlijk vast. Als je handen met een bench press naar buiten glijden doe je echt wat verkeerd
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:38 schreef koekii het volgende:
Wat is daar mis mee. In t sportschool waar ik naar toe ga dragen de meeste mannen ook van die handschoenen als ze gaan sporten.
Das geen sportschool maar een health club waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:38 schreef koekii het volgende:
Wat is daar mis mee. In t sportschool waar ik naar toe ga dragen de meeste mannen ook van die handschoenen als ze gaan sporten.
ik zit in een ontlaadweek. Dus lichte kniebuigingen en wat doodtillen. Daarna tevens goede morgen en kuitheffen. Om het af te maken wat optrekken en zittend roeien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
[..]
gaan jullie nog dodentillen vanmiddag jongens? Of kniebuigen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |