Oh ik dacht dat je het zei omdat hij een soortgelijk lichaam heeft als jij. Maar serieus, wie wil er zo uitzien? Dat is gewoon een karikatuur.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik ben geen trol? Hoe kan ik je bewijzen dat ik echt Jay Cutler ben?
Tot zoquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kom maar naar mijn woonplek, diemen zuid aggrevietjeslaan 394-II
ik pak je
denk je nou echt dat ik daar nu heen ga, moet gewoon weer vroeg op morgen pikkie. geen tijd nuquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kom maar naar mijn woonplek, diemen zuid aggrevietjeslaan 394-II
ik pak je
Haha lol nee dat was inderdaad een troll, ik ben niet de echte Jay Cutler.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het zei omdat hij een soortgelijk lichaam heeft als jij. Maar serieus, wie wil er zo uitzien? Dat is gewoon een karikatuur.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haha lol nee dat was inderdaad een troll, ik ben niet de echte Jay Cutler.
Maar ik ben wel een echte professionele bodybuilder, ik doe ook wedstrijden en wordt gesponsord en zo. Jason Genova is mijn echte naam.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haha lol nee dat was inderdaad een troll, ik ben niet de echte Jay Cutler.
Maar ik ben wel een echte professionele bodybuilder, ik doe ook wedstrijden en wordt gesponsord en zo. Jason Genova is mijn echte naam.
Klopt er bestaat geen zinnig antwoord op mensen die handschoenen dagen in de gym.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik vat dit maar op als teken dat je geen zinnig weerwoord hebt en toch maar een smiley plaatst om maar te kunnen antwoorden.
Praat normale taal en geen engelse termen waarmee je slim over wilt komen. Ik begrijp wat je bedoelt maar die taalquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Klopt er bestaat geen zinnig antwoord op mensen die handschoenen dagen in de gym.
Na 1tje dan. Koop een magnesiumbal als je gripproblemen hebt en daardoor beperkt wordt in je main lift. En train je grip, bijv. Farmer walks en rack pulls.
Opgelost,
Slotje.
Vergeet je je nachtcrème niet voor het slapen gaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Praat normale taal en geen engelse termen waarmee je slim over wilt komen. Ik begrijp wat je bedoelt maar die taal
En verder heb ik gewoon geen eelt nodig. Ga jij maar als je 50 bent godsganselijke dagen eelt scrubben met het vrouwtje
Die heb ik al ingesmeerd al lang voor de vaseline op mn lul. Dit wordt namelijk een nachtje strontbaggeren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Vergeet je je nachtcrème niet voor het slapen gaan
Een beetje vriendin heeft zelf eelt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:57 schreef .sfinx het volgende:
kijk al die stoere gymboys hier. zal je vriendin vast leuk vinden als je met die ranzige gore verlepte kanker eeltpoten aan haar wangetje zit
Als je al niet eens weet wat daar staat, ga dan maar "liften" met handschoentjes aan, dan hebben mensen tenminste nog een wegtrekkertjebinnenpretje als ze je bezig zienquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Praat normale taal en geen engelse termen waarmee je slim over wilt komen. Ik begrijp wat je bedoelt maar die taal
En verder heb ik gewoon geen eelt nodig. Ga jij maar als je 50 bent godsganselijke dagen eelt scrubben met het vrouwtje
als je ook maar een beetje echt lift (en niet alleen maar een beetje een apparatencircuitje doet al kijkend wat er vrij is) weet je dat je met handschoenen aan gewoon minder grip hebtquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:38 schreef tailfox het volgende:
Nogsteeds als je goed doet (niet knijpen) heb je geen handschoenen nodig.
Nee joh, die handschoentjes zijn om hun handjes warm te houden zodat ze elkaar onder de douche kunnen aftrekken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als je al niet eens weet wat daar staat, ga dan maar "liften" met handschoentjes aan, dan hebben mensen tenminste nog een wegtrekkertjebinnenpretje als ze je bezig zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee joh, die handschoentjes zijn om hun handjes warm te houden zodat ze elkaar onder de douche kunnen aftrekken.oh ja idd. haha. Maar dan is dat eelt toch juist lekker met aftrkekn? Triggert lekker op het randje vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat raspt de piemelbrie zo lekker weg hequote:Op donderdag 17 juli 2014 08:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh ja idd. haha. dan is dat eelt toch juist lekker met aftrkekn? Triggert lekker op het randje van![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat raspt de piemelbrie zo lekker weg he![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |