quote:
Op zaterdag 19 juli 2014 11:41 schreef GhpH het volgende:[..]
Als je even opgelet had in dat topic gaf je gelezen dat ik juist GEEN dickpics zend.
Een wat voor opleiding heb je gedaan dan? De intelligentie stroomt namelijk niet van je reacties af. Gewoon een narcistje die meent de man te zijn. En ook nog eens homos belachelijk maken anno 2014. Dan ben je pas echt dom.
Er staat toch duidelijk iets anders in die quote. Ik ga dat kansloze topic verder niet doorspitten bedankt.
Ik maak homos nooit belachelijk. Het is iets volledig natuurlijks.
Ik maak mensen die lopen te huppelen met een fruitmandje belachelijk dat wel, heel graag zelfs.
Je manier van schrijven houd ook niet bepaald over voor wbt een hoog intellect. Je schrijft in al je posten 6 x hetzelfde riedeltje namelijk,en komt over als "boehoe, hij zit me te pesten en ik weet niet wat ik schrijven moet". dus ik laat het hier verder bij.
Voor wbt je interesse naar mijn werk: ik ontwerp elektronica voor wetenschappelijke experimenten, en ondersteun en denk mee bij het opzetten van nieuwe, en wijzigen van bestaande experimenten.
Dat doe ik op een afdeling binnen een universiteit samen met nog 10 andere ingenieurs.
Ik denk dat star_gazer zojuist een prachtige conclusie gaf
Goed gelachen i.i.g. hier. Bedankt nog daarvoor
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 19-07-2014 18:16:05 ]