abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142331399

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_142331462
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 18:33 schreef Djurres het volgende:

[..]

Hij drukt op een volumeknopje waardoor je een foto maakt :)
Met mijn telefoon maak je geen foto met een volumeknop hoor?
  dinsdag 15 juli 2014 @ 18:47:15 #3
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_142331522
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 18:45 schreef remcosw het volgende:

[..]

Met mijn telefoon maak je geen foto met een volumeknop hoor?
Ik heb een iphone 5, als ik in de camera zit en op de volume knop druk maakt ie een foto.
Tadumtiedum.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 18:56:37 #4
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_142331867
Moet dit niet #310 zijn ?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 15 juli 2014 @ 18:59:50 #5
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142331991
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 18:56 schreef N22 het volgende:
Moet dit niet #310 zijn ?
Prutsers hier ook altijd man...

Als je de lapo steelt, doe het dan ook goed.
Je kan duidelijk lezen dat het nummer al opgehoogd is.

Tevens TT: :') -O- :N
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_142332253
Heb al even reportje gedaan om het aan te laten passen :)

Edit: ^O^
  dinsdag 15 juli 2014 @ 19:08:54 #7
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142332337
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 18:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Deze post vat alles samen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142332985
quote:

[..]

Heb het een beetje snel gedaan ;)
Eens moet je het leren hè.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 19:35:20 #9
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_142333386
Ik denk dat ik een type nieuwer sj4000 ga bestellen..

Tadumtiedum.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 19:38:16 #10
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_142333526
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 19:06 schreef igi0n het volgende:
Heb al even reportje gedaan om het aan te laten passen :)

Edit: ^O^
Gelukkig, mijn innerlijke autist is weer tot bedaren gebracht ^O^
  dinsdag 15 juli 2014 @ 19:47:20 #11
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142333909
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 18:47 schreef Djurres het volgende:

[..]

Ik heb een iphone 5, als ik in de camera zit en op de volume knop druk maakt ie een foto.
Waarom denk je nou dat die monopod over bluetooth beschikt?
Zou het puur voor de lolz zijn, of zou 'ie daarmee een opname triggeren? ;(
quote:

[..]

En vooral dit ook. :'(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 15 juli 2014 @ 21:51:39 #12
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_142339793
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 19:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Waarom denk je nou dat die monopod over bluetooth beschikt?
Zou het puur voor de lolz zijn, of zou 'ie daarmee een opname triggeren? ;(

[..]

En vooral dit ook. :'(
Dacht dat er een motortje in zat die op de knop deed drukken, heb alleen de foto bekeken, conclusie te snel getrokken, sowwy, wis niet dat je boosch werd.
Tadumtiedum.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 21:55:18 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142340034
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 21:51 schreef Djurres het volgende:

[..]

Dacht dat er een motortje in zat die op de knop deed drukken, heb alleen de foto bekeken, conclusie te snel getrokken, sowwy, wis niet dat je boosch werd.
Ik ben altijd boosbaas. B-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:14:03 #14
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_142341219
mp4nation personeel heeft gelijk, deze is inderdaad de tofste 8-)
Komt zo uit een alien film om de mensheid uit te roeien.

http://www.mp4nation.net/yi-zhan-x4-rc-quadcopter
pi_142341670
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 19:35 schreef Djurres het volgende:

[ afbeelding ]
Link?

Wacht nog steeds op een SJ4000 met 1080P 60fps :(
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:28:22 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142342045
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:21 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

Link?

Wacht nog steeds op een SJ4000 met 1080P 60fps :(
http://www.aliexpress.com(...)rt+cam+remote&catId=
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:14 schreef monkeybrain het volgende:
mp4nation personeel heeft gelijk, deze is inderdaad de tofste 8-)
Komt zo uit een alien film om de mensheid uit te roeien.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.mp4nation.net/yi-zhan-x4-rc-quadcopter
;( Digitale renders zien er meestal wel okay uit. En dan krijg je het spul te zien dat vervaardigd is uit best prutmateriaal en dan ziet het er allemaal niet zo tof meer uit... (zie ook andere plaatjes bij de listing). Sowieso gewoon een mutated Hubsan X4.
pi_142342590
quote:

[ afbeelding ]
Dit is niet de echte opvolger van de SJ4000. Hier heeft gewoon iemand het label 'SJ4000' aan gehangen. Dit is gewoon troep.
De echte SJ4000 met wifi komt uit onder de naam SJ4000, type A7.
pi_142342633
quote:
Ding is maar 5mp en is ook deze is 60fps, duplicate.
pi_142342701
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:28 schreef shiznuts het volgende:

[..]

http://www.aliexpress.com(...)rt+cam+remote&catId=

[..]

;( Digitale renders zien er meestal wel okay uit. En dan krijg je het spul te zien dat vervaardigd is uit best prutmateriaal en dan ziet het er allemaal niet zo tof meer uit... (zie ook andere plaatjes bij de listing). Sowieso gewoon een mutated Hubsan X4.
Er staat ook flight time: "6 minutes". Ik heb verder geen verstand van die dingen, maar is 6 minuten niet heeel weinig?
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:57:13 #20
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_142343710
Ben best onder de indruk van de SJ4000, gezien de prijs.
Leuk voor komende zomer in de zee, of als ik ga raften of grotten bezoeken! :)
  dinsdag 15 juli 2014 @ 23:26:34 #21
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142345344
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:39 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Er staat ook flight time: "6 minutes". Ik heb verder geen verstand van die dingen, maar is 6 minuten niet heeel weinig?
Neuh, 5-10min is doorsnee vliegtuig van een speelgoedje heli, vliegtuig of quadje.
DJI Phantom 2 heeft nu grote powerpacks, kun je geloof ik 20m op vliegen.
Tja, vermogen vergt energie en grotere accu = zwaarder = vergt meer power.
Dus zo kom je in een cyclus van gewicht/performance/accuduur die zich uitbalanceren.

Bootjes en autotjes kunnen wel wat langer door, maar zij hoeven dan ook niet zozeer tegen de zwaartekracht te werken.
pi_142345553
Mijn SJ4000 Carry bag binnengekregen. Past het niet!!!!!! Weer niet terwijl dit specifiek voor de sj4000 moet zijn!
  woensdag 16 juli 2014 @ 08:20:59 #23
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_142352158
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 23:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Neuh, 5-10min is doorsnee vliegtuig van een speelgoedje heli, vliegtuig of quadje.
DJI Phantom 2 heeft nu grote powerpacks, kun je geloof ik 20m op vliegen.
Tja, vermogen vergt energie en grotere accu = zwaarder = vergt meer power.
Dus zo kom je in een cyclus van gewicht/performance/accuduur die zich uitbalanceren.

Bootjes en autotjes kunnen wel wat langer door, maar zij hoeven dan ook niet zozeer tegen de zwaartekracht te werken.
Gewoon veel batterijen erbij kopen. :7
Ze hebben niet voor niks 5-packs.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:11:06 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142353698
True true. :Y

In other news. Gister werken, zending gemist, omschrijving 'Singapore Post'. Dus ik naar het postkantoor net en sinds kort hebben ze daar dus geen eigen bereik meer waar je spul kunt afhalen, dus moet je in de rij wachten bij de normale kassa's, waar mensen uren nodig hebben om een pakket te verzenden of postzegels te kopen ofzo. ;( Anyways. Ik wachten in de rij, zie het leukste meisje die ze daar hebben en me de vorige keren ook heeft geholpen, maar ze is wat aan het rommelen en organiseren, staat op 'kassa gesloten'. Ben ik aan de beurt, wuift ze dat haar kassa ook open is. :D Was identificeren ook niet meer nodig. :7 En tot zover deze 'lief dagboek'-anekdote. :P

Brainwavz S5. Free FedEx kon ook, maar ik heb dan telkens gedoe met import en zo niet.

En terwijl ik dit typ komt het volgende binnen. :P _O- :D _O_ Zo fout dat het goed is.

Nu heb ik van eBay alleen nog een resend paraplu in flesdesign onderweg (kwam eerder voorbij bij onze Duitse vrienden), dan van Banggood een V911v2/Pro heli'tje en de Sounder N5 bluetooth speaker met APT-X dongle. Ben touwens welkom om bij Sounder een kijkje te nemen in oktober. :D
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:13:03 #25
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_142353743
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:11 schreef shiznuts het volgende:
True true. :Y

In other news. Gister werken, zending gemist, omschrijving 'Singapore Post'. Dus ik naar het postkantoor net en sinds kort hebben ze daar dus geen eigen bereik meer waar je spul kunt afhalen, dus moet je in de rij wachten bij de normale kassa's, waar mensen uren nodig hebben om een pakket te verzenden of postzegels te kopen ofzo. ;( Anyways. Ik wachten in de rij, zie het leukste meisje die ze daar hebben en me de vorige keren ook heeft geholpen, maar ze is wat aan het rommelen en organiseren, staat op 'kassa gesloten'. Ben ik aan de beurt, wuift ze dat haar kassa ook open is. :D Was identificeren ook niet meer nodig. :7 En tot zover deze 'lief dagboek'-anekdote. :P

[ afbeelding ]
Brainwavz S5. Free FedEx kon ook, maar ik heb dan telkens gedoe met import en zo niet.

En terwijl ik dit typ komt het volgende binnen. :P _O- :D _O_ Zo fout dat het goed is.
[ afbeelding ]
De S5 heb ik gisteren ook binnen gekregen omdat ik toch beetje aan het twijfelen ben geraakt over mijn S1 ;(

Maar de S5 is weer een fresh start, verwacht een reviewtje van te kunnen maken tegen het einde van de week :7
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:18:10 #26
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142353877
Ja, moet zelf de hele dag telefonisch bereikbaar zijn, dus ik kan niet ff een uitgebreid knoeperthard muziek gaan lopen luisteren. ;( Maar looks promising. :) Moet 'em maar eens tegen de R1 testen, had 'ie wel wat van weg dacht ik.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:59:02 #27
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142354920
Tracking bij BG:

RE******SE

*O* Dat is in elk geval geen MY!!!! *O*

-O- Helaas is dat wel Sweden Post -O-

Ben benieuwd hoelang het duurt, en of ik moet bijbetalen.
De Jiayu werd ook met Sweden Post verstuurd en dat was bijbetalen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:10:47 #28
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142355196
Die Cheerson van hierboven kwam met Swiss Post. Heeft net geen maand geduurd.
V911v2/Pro resend van Banggood (nadat 'ie teruggestuurd was door Malaysian POS), met Sweden Post onderweg ook. :Y
quote:
2014-07-12 06:20, The shipment item is under transportation, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-12 06:20, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-12 06:20, Order departed from sorting hub
2014-07-09 18:00, Order departed on flight from origin
2014-07-09 10:00, Order dispatched
De Brainwavz S5 was dus met Singapore Post verstuurd, 2.7 op de post, 15.7 gepoogd af te leveren. Not bad.
Ook de Sounder N5 bluetooth speaker is met Singapore Post onderweg. Hier trouwens een aardig artikel over de Sounder VS BOSE SoundLink Mini: http://www.hifidiy.net/8-12483-1.html .
pi_142355478
Replacement Xiaomi van ChinaBuye is vandaag op de bus gedaan (beweren ze), inclusief tracking nummer. Hopelijk komt deze wel aan! 8-)
pi_142355746
Heeft iemand hier ervaring met waterdichte telefoonhoesjes? Heb er maar even een besteld voor als ik in extreem stoffige omgevingen moet werken, maar ermee zwemmen is natuurlijk vet awesome :')
Ajax Amsterdam
pi_142356889
Aangezien hier aardig wat personen zijn met een sj4000 vraag ik naar jullie ervaringen omtrent de mounts.
Heb ik als enige er last van dat ze na stevig vastdraaien alsnog redelijk makkelijk verschuiven en te verstellen zijn?
Met name op de fiets trilt hij bij mij alsnog naar beneden.
pi_142357029
Krijg ik net een bericht van Trackpack over de Fancier fluid head:
quote:
Dispatching

07/03/2014 00:00:00
Goh, handig :')

En dat wordt wéééér een PayPal claim; de accu's voor de DSLR zijn er nog steeds niet en over 3 dagen verloopt de 45 dagen.
Ik volg dat gedoe met batterijen versturen en met welke koeriers wel of niet ook niet meer }:|
Blijkbaar ging deze met een koerier die het niet wil ofzo.

Laat die bruiloft dus maar niet te lang duren -O- ...
pi_142357244
Binnenkort komt hopelijk mijn earson ER151 *O*
pi_142357334
http://www.pandawill.com/clearance-sale2014?round=1

Interessant ronde 1 (13:00):
Huawei G510 $60 http://www.pandawill.com/(...)en-white-p83283.html

Ronde 2 (17:00):
JiayuG5 $130 http://www.pandawill.com/(...)k-silver-p81825.html

Ronde 3 (21:00):
XIAOMI Hongmi $100 http://www.pandawill.com/(...)tg-black-p81348.html
Huawei Ascend P6 $200 http://www.pandawill.com/(...)tg-white-p78154.html

Ronde 6 (9:00):
Doogee DG650 $200 http://www.pandawill.com/(...)ch-white-p87974.html
Ainol Novo9 $130 http://www.pandawill.com/(...)dmi-blue-p75265.html

Ik denk dat dat ze zijn, of heb ik er wat gemist?
Kans op beet zal klein zijn, maar proberen kan geen kwaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door remcosw op 16-07-2014 18:02:41 ]
pi_142359321
Wat betreft de PB van Chinabuye

Dear customer, I mean you just pay 3USD, we resend you a new with a tracking number? If you receive both you can keep both. How do you think?

Ik denk dat ik het gokje maar ga nemen..........
pi_142359422
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:25 schreef BoyB het volgende:
Wat betreft de PB van Chinabuye

Dear customer, I mean you just pay 3USD, we resend you a new with a tracking number? If you receive both you can keep both. How do you think?

Ik denk dat ik het gokje maar ga nemen..........
En dan is het ze dus gelukt om 3 dollar extra te krijgen voor een product wat waarschijnlijk gewoon weer terug bij hun is gekomen. Ik zal eerder aansturen op een full refund en hem dan gewoon opnieuw bestellen.

Ik heb 2 powerbanks onderweg, 1 voor 18 dollar, 1 voor 19.8 dollar. Beide zijn geshipt waarvan 1 met Sweden, de ander met NL. Ben benieuwd of ze aankomen en of het originele zijn (beide waren sellers waarvan 1 zonder feedback, de ander met weinig feedback)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_142361151
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:16 schreef Rupkeii het volgende:
Aangezien hier aardig wat personen zijn met een sj4000 vraag ik naar jullie ervaringen omtrent de mounts.
Heb ik als enige er last van dat ze na stevig vastdraaien alsnog redelijk makkelijk verschuiven en te verstellen zijn?
Klopt, is hier al eerder gemeld.
Dan moet je veen de mounts met een fijn schuurpapiertje schuren..
dan zitten ze wel goed vast!

Zie ook
@1.45 ofzo..
pi_142361159
Bij mijn SJ4000 van Tmart staat nu:

Payment Status: Reversed
Order Status: Held

Houd dit in dat hij terug bij hun is? Ik heb maar paypal geschil aangemaakt hiervoor aangezien morgen de laatste dag is.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:27:16 #39
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_142361613
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:16 schreef Rupkeii het volgende:
De mount voor het stuur van mijn mountainbike is te dun, ik moet echt een dikkere mount hebben daarvoor, dit past gewoon niet. Ik moet een mount hebben voor een stuur met diameter van minimaal 30mm. Verder nog weinig ervaring mee.
Don't let my username fool you...
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:41:55 #40
45722 Dromer
pi_142362098
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:15 schreef Waffle het volgende:

Houd dit in dat hij terug bij hun is? Ik heb maar paypal geschil aangemaakt hiervoor aangezien morgen de laatste dag is.
Het lijkt me in te houden dat je geld terug komt.
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:46:43 #41
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142362271
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:15 schreef Waffle het volgende:

Geschil aanmaken en escaleren.

Heb ik ook gedaan :Y

Fuck Tmart.
YouTube
pi_142362622
Net deze CF Props binnen via BG:

05-07 besteld met NL Direct
pi_142362647
Welke sites zijn vergelijkbaar met banggood in verzending en service?
pi_142362692
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:58 schreef julius123 het volgende:
Net deze CF Props binnen via BG:

[ afbeelding ]

05-07 besteld met NL Direct
Oehhh vet! Das toch een phantom? wat heb je daar nou voor betaald? linkje?

[ Bericht 1% gewijzigd door dj_ko op 16-07-2014 15:08:07 ]
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:01:42 #45
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142362714
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:59 schreef hafez1234 het volgende:
Welke sites zijn vergelijkbaar met banggood in verzending en service?
Pandawill/Buyincoins
YouTube
pi_142363126
de reactie van chinabuye _O- _O-

I am sorry that you can not think little for us although we agree to bear all loss for you.

Why some customers can not get the items, do you know?

1) due to airmail , it will come without tracking NO. to check, nobody know where it is.

2) Your local customs are too strictly, it was easy to held .

As what you see we shipped out many this item to your country, but other customers who choose registered airmail with tracking NO., they get the item. so do you think we have troubles? No, it is not our fault, we also can not control the post or customs. so why can not give us a chance?

Wait for your positive reply.

Best regards

Mini
pi_142363130
Weer eens een aantal Curren horloges gekocht. Niet dingen van beste kwaliteit, maar wat wil je voor die prijs :') Kost geen drol en voor die prijs kun je zowat elke dag een nieuw horloge om doen :P Overigens vind ik de kwaliteit nog wel meevallen voor die 5 á 15 euro wat die dingen kosten.
pi_142363133
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:00 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Oehhh vet! Das toch een phantom? wat heb je daar nou voor betaald? linkje?
http://www.v-nix.nl/dji-phantom-2-vision-plus

erg mooi ding, heb em ook net en ben nog flink aan het oefenen en testen met range enzo :)
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:33:12 #49
314372 Goddelijker
pi_142363892
Zo'n floating-ding voor de SJ4000 is vanuit de EU vrij duur! :D
Helaas moet ik hem al voor volgende week donderdag hebben, mocht 'ie mee op vakantie kunnen. Dus dat wordt hem helaas niet.
pi_142364138
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef badschaap het volgende:
de reactie van chinabuye _O- _O-

I am sorry that you can not think little for us although we agree to bear all loss for you.

Why some customers can not get the items, do you know?

1) due to airmail , it will come without tracking NO. to check, nobody know where it is.

2) Your local customs are too strictly, it was easy to held .

As what you see we shipped out many this item to your country, but other customers who choose registered airmail with tracking NO., they get the item. so do you think we have troubles? No, it is not our fault, we also can not control the post or customs. so why can not give us a chance?

Wait for your positive reply.

Best regards

Mini
Als ik dit zo lees, dien ik maar een PayPal-claim in. Morgen verloopt de 45 dagen en heb er niet echt vertrouwen in. Wacht nu 2 dagen op antwoord van ze...
pi_142365715
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef julius123 het volgende:

[..]

erg mooi ding, heb em ook net en ben nog flink aan het oefenen en testen met range enzo :)
Gaaf hoor, post anders even wat filmpjes op youtube wanneer je een paar leuke shots hebt ;)
pi_142365870
heb al een aantal filmpjes op youtube staan :)

had ik al gepost in het Drone/quadcopter topic ;)
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:36:32 #53
45722 Dromer
pi_142366168
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:28 schreef julius123 het volgende:

Wow... het kost wat, maar dan heb je ook wat. :Y
pi_142366417
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:40 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees, dien ik maar een PayPal-claim in. Morgen verloopt de 45 dagen en heb er niet echt vertrouwen in. Wacht nu 2 dagen op antwoord van ze...
eerst dreigen met een claim, dan kunnen ze oppeens héél snel reageren
pi_142367265
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Geschil aanmaken en escaleren.

Heb ik ook gedaan :Y

Fuck Tmart.
Waar heb je nu eentje gehaald?

Heb alleen geen credit card, dus kan niet zo van alixpress halen.
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:09:01 #56
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142367359
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef julius123 het volgende:

[..]

Wilde net zeggen, je gaat toch geen DJI Phantom uit het buitenland halen. :P Zelf was ik wel erg verleid om de DJI Phantom 2 met H3-2D gimbal te halen en dan m'n Hero3 Black eronder te flikkeren. _O_ Dan gewoon bij Conrad halen ofzo: http://www.conrad.nl/ce/n(...)tie?ref=searchDetail . Maar ik neem dus aan dat je het had over de carbon props die je uit China hebt gehaald? ;) - Oh wacht, dat staat er dan ook gewoon bij zie ik nu. :') My bad.

Maar ja, je moet het onder 250gr houden mag je er zomaar mee gaan rondvliegen (waar mensen en dingen geen gevaar lopen en het privacybeleid respecterend). Ga je het serieuzer aanpakken en bijv. een DJI halen dan kun je misschien boven weilandjes of een meertje wat leuke shots van gras en water maken, maar that's basicly it, veel meer mag je er niet mee. Vooral hier in Oostenrijk, dan moet je een toelating hebben van de luchtverkeersleiding en moet je o.a. een kenteken en een onderhoudsboekje hebben, je vlucht aanmelden, dit en dat. Overigens krijg je dat gedoe ook in NL als men het niet meer beschouwen kan als puur modelvlieghobby. Zodra je niet vliegt voor het vliegen, maar vastleggen van beeldmateriaal, moet je ook al een klasse ontheffing voor het verbod hebben. Zijn maar weinig bedrijven die een bedrijfsontheffing hebben en die hebben tienduizenden euro's geïnvesteerd om te doen wat ze doen. Nou ja, laat dan maar, weetje. Dus tenzij je schijt hebt aan het verbod en 7800,- boete wilt riskeren of zonder camera vliegt voor de fun als modelbouwsport... misschien maar beter niet doen?

Zie verder ook:
http://darpas.nl/wp-conte(...)iegen_met_drones.pdf
http://www.ilent.nl/Image(...)en_tcm334-342963.pdf ( http://www.ilent.nl/onder(...)evliegers/index.aspx )

Zo maar ff met m'n Cheerson de lucht in. Had natuurlijk niet genoeg opgeladen batterijen voor de remote. ;(
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:09:52 #57
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142367394
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:28 schreef julius123 het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:36 schreef Dromer het volgende:

[..]

Wow... het kost wat, maar dan heb je ook wat. :Y
Als hij daar woont, dan kan hij dat makkelijk betalen _O-

Wat mij gewoon erg frustrerend lijkt, is dat je hem steeds in het zicht moet houden.
Want je vliegt niet met een FPV bril of wel?

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:06 schreef Waffle het volgende:

[..]

Waar heb je nu eentje gehaald?

Heb alleen geen credit card, dus kan niet zo van alixpress halen.
Banggood!
YouTube
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:11:30 #58
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142367451
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:09 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Wilde net zeggen, je gaat toch geen DJI Phantom uit het buitenland halen. :P Zelf was ik wel erg verleid om de DJI Phantom 2 met H3-2D gimbal te halen en dan m'n Hero3 Black eronder te flikkeren. _O_ Dan gewoon bij Conrad halen ofzo: http://www.conrad.nl/ce/n(...)tie?ref=searchDetail . Maar ik neem dus aan dat je het had over de carbon props die je uit China hebt gehaald? ;) - Oh wacht, dat staat er dan ook gewoon bij zie ik nu. :') My bad.

Maar ja, je moet het onder 250gr houden mag je er zomaar mee gaan rondvliegen (waar mensen en dingen geen gevaar lopen en het privacybeleid respecterend). Ga je het serieuzer aanpakken en bijv. een DJI halen dan kun je misschien boven weilandjes of een meertje wat leuke shots van gras en water maken, maar that's basicly it, veel meer mag je er niet mee. Vooral hier in Oostenrijk, dan moet je een toelating hebben van de luchtverkeersleiding en moet je o.a. een kenteken en een onderhoudsboekje hebben, je vlucht aanmelden, dit en dat. Overigens krijg je dat gedoe ook in NL als men het niet meer beschouwen kan als puur modelvlieghobby. Zodra je niet vliegt voor het vliegen, maar vastleggen van beeldmateriaal, moet je ook al een klasse ontheffing voor het verbod hebben. Zijn maar weinig bedrijven die een bedrijfsontheffing hebben en die hebben tienduizenden euro's geïnvesteerd om te doen wat ze doen. Nou ja, laat dan maar, weetje. Dus tenzij je schijt hebt aan het verbod en 7800,- boete wilt riskeren of zonder camera vliegt voor de fun als modelbouwsport... misschien maar beter niet doen?

Zie verder ook:
http://darpas.nl/wp-conte(...)iegen_met_drones.pdf
http://www.ilent.nl/Image(...)en_tcm334-342963.pdf ( http://www.ilent.nl/onder(...)evliegers/index.aspx )

Zo maar ff met m'n Cheerson de lucht in. Had natuurlijk niet genoeg opgeladen batterijen voor de remote. ;(
Shiz... who does that?

Die boete... tja... moet je wel eerst gepakt worden... niet echt makkelijk want je vliegt gewoon weg _O-
YouTube
pi_142367516
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

Als hij daar woont, dan kan hij dat makkelijk betalen _O-

Wat mij gewoon erg frustrerend lijkt, is dat je hem steeds in het zicht moet houden.
Want je vliegt niet met een FPV bril of wel?

[..]

Banggood!
Schoonouders O-)

ik kan met de DJI app op mn telefoon of tablet zien wat de Quadcopter "ziet"
op die afstanden in dat filmpje zag ik em niet meer hoor 8-)

woensdag 16 juli 2014 @ 17:13:30 #60
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142367523
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:11 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Shiz... who does that?

Die boete... tja... moet je wel eerst gepakt worden... niet echt makkelijk want je vliegt gewoon weg _O-
Nou ja, ik doe dus gewoon niks maar. :'(
Ik kan niet zomaar in de grote stad m'n spulletje opzetten en gaan rondvliegen zonder dat iemand zich ermee gaat bemoeien.
pi_142367582
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nou ja, ik doe dus gewoon niks maar. :'(
Ik kan niet zomaar in de grote stad m'n spulletje opzetten en gaan rondvliegen zonder dat iemand zich ermee gaat bemoeien.
ik woon in amsterdam, hier boeit het niemand iets :D
af en toe vraagt iemand waar ik dat ding vandaan heb want ze willen er dan ook wel 1
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:15:47 #62
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142367607
Moet je ze juist afschrikken :P , want hoe meer mensen dit gaan doen, hoe sneller en lulliger opgetreden gaat worden.

BTW, waarom heb je eigenlijk de Vision gehaald en niet de Phantom 2 met gimbal en een GoPro?
pi_142367812
omdat de vision alles voor FPV en telemetrie al ingebouwd heeft,
als je dat allemaal in wil bouwen bij een gewone phantom kom je duurder uit.
ik heb ook geen gopro dus dat moest er dan ook nog bij.

de meeste mensen worden wel afgeschrikt door de prijs :)
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:30:10 #64
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142368147
Ach so. Mja, kun je altijd nog narusten idd en als je dan toch bezig bent een fatshark halen e.d. . :9
Flinke smak geld ben je bij zoiets sowieso al wel kwijt, dan maakte dat beetje ook niet meer uit denk ik dan.

Anyways. Die carbon fiber props. Merk je verschil? :)
pi_142368951
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef julius123 het volgende:

[..]

Schoonouders O-)

ik kan met de DJI app op mn telefoon of tablet zien wat de Quadcopter "ziet"
op die afstanden in dat filmpje zag ik em niet meer hoor 8-)

Heel gaaf zo'n ding! Ideaal ook die app :)
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:37:18 #66
45722 Dromer
pi_142370050
Ik ga in Frankrijk en Zwitserland wat met m'n Hubsan X4 rondvliegen op/rond de camping. Denk niet dat dat meteen met problemen zal leiden met die paar tientallen meters dat ie omhoog kan/gaat. En dat ie een camera heeft is misschien niet meteen duidelijk. :+

En toch nog maar even googelen of er gruwelijk strenge regels gelden. (ik weet bv. dat ze in Frankrijk moeilijk kunnen doen over dashcams vanwege privacygedoe)

edit: hm, lijkt nog mee te vallen. Voor vliegen bij de Eiffeltoren effectief maar 500 euro boete. :P
http://nos.nl/artikel/614(...)bij-eiffeltoren.html
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:44:02 #67
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142370282
De X4 is heel licht, dus dat zou sowieso geen probleem moeten zijn. Op de camping heb je grote velden en kun je best vliegen over gedeeltes die dus niet bebouwd/bewoond zijn, dus dat is ook nog eens geen probleem.
Er is een verschil tussen speelgoed en klooien en serieus geschut en doekoe voor hi-def aerial footage.
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:02:28 #68
419176 fastbazz
Niet helemaal 100%
pi_142370975
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:27 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

De mount voor het stuur van mijn mountainbike is te dun, ik moet echt een dikkere mount hebben daarvoor, dit past gewoon niet. Ik moet een mount hebben voor een stuur met diameter van minimaal 30mm. Verder nog weinig ervaring mee.
Daar heb ik ervaring mee, check vorig topic even:

GC / [Chinese Webshops] Topic #304 Met nog meer BT speakers
pi_142371429
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:30 schreef shiznuts het volgende:
Ach so. Mja, kun je altijd nog narusten idd en als je dan toch bezig bent een fatshark halen e.d. . :9
Flinke smak geld ben je bij zoiets sowieso al wel kwijt, dan maakte dat beetje ook niet meer uit denk ik dan.

Anyways. Die carbon fiber props. Merk je verschil? :)
Dit is voor mij ook de eerste grote quadcopter.
Als ik later meer wil of eis dan kan ik altijd nog upgraden of er zelf een bouwen. Voor nu ben ik erg tevreden :)
De props heb ik nog niet getest. Alleen even snel gebalanceerd. Waren redelijk in balans!
Schijnt dat de phantom iets sneller stijgt doordat deze propa niet flexen. Originele props zijn erg flexibel.
pi_142371839
Hallon ballon, weet iemand of deze site http://www.antelife.com/x(...)martphone-black.html
Te vertrouwen is?
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:26:03 #71
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_142371885
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:13 schreef julius123 het volgende:

[..]

Dit is voor mij ook de eerste grote quadcopter.
Als ik later meer wil of eis dan kan ik altijd nog upgraden of er zelf een bouwen. Voor nu ben ik erg tevreden :)
De props heb ik nog niet getest. Alleen even snel gebalanceerd. Waren redelijk in balans!
Schijnt dat de phantom iets sneller stijgt doordat deze propa niet flexen. Originele props zijn erg flexibel.
Wat voor cam hangt er onder, en wat heeft het geintje in totaal gekost?
Heb namelijk ook het idee om dit te gaan kopen, ohja, en vliegtijd?
Tadumtiedum.
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:35:28 #72
116613 NX
mixin...
pi_142372241
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:24 schreef RetRy32 het volgende:
Hallon ballon, weet iemand of deze site http://www.antelife.com/x(...)martphone-black.html
Te vertrouwen is?
iBuygou.com and Antelife.com zijn beiden betrouwbare, bekende webshops (voor smartphone/tablet zijn ze ideaal, wel wat prijziger maar goede service en afhandeling). Ik raad je iBuygou.com aan ivm garantie en dergelijke, er zit namelijk een servicecentrum van iBuygou in Europa (ik dacht in Polen en Bulgarije).
pi_142372509
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:35 schreef NX het volgende:

[..]

iBuygou.com and Antelife.com zijn beiden betrouwbare, bekende webshops (voor smartphone/tablet zijn ze ideaal, wel wat prijziger maar goede service en afhandeling). Ik raad je iBuygou.com aan ivm garantie en dergelijke, er zit namelijk een servicecentrum van iBuygou in Europa (ik dacht in Polen en Bulgarije).
Thanks man :)
pi_142378572
Vandaag m'n BG-tuinslang spul binnen gekregen. Ziet er niet gek uit. De slang zelf is wel al "geknapt" :')

Zat 'n andere koppeling aan dan die ik op m'n kraan wil klikken, dus wat aan 't rommelen geweest met de koppeling die ik meebesteld had. Ergens toch iets teveel druk opgebouwd net na de koppeling, waardoor 't ineens "pang" was. Flinke snee in de slang, maar 't is aan 't uiteinde dus daar kan ik nog wel iets mee. De rest oogt plastic maar ik denk dat ze wel te gebruiken zijn (Gardena, etc is natuurlijk ook plastic).
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_142388868
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:29 schreef remcosw het volgende:
http://www.pandawill.com/clearance-sale2014?round=1

Interessant ronde 1 (13:00):
Huawei G510 $60 http://www.pandawill.com/(...)en-white-p83283.html

Ronde 2 (17:00):
JiayuG5 $130 http://www.pandawill.com/(...)k-silver-p81825.html

Ronde 3 (21:00):
XIAOMI Hongmi $100 http://www.pandawill.com/(...)tg-black-p81348.html
Huawei Ascend P6 $200 http://www.pandawill.com/(...)tg-white-p78154.html

Ronde 6 (9:00):
Doogee DG650 $200 http://www.pandawill.com/(...)ch-white-p87974.html
Ainol Novo9 $130 http://www.pandawill.com/(...)dmi-blue-p75265.html

Ik denk dat dat ze zijn, of heb ik er wat gemist?
Kans op beet zal klein zijn, maar proberen kan geen kwaad.
Eerste ronde is gek genoeg al open..
  donderdag 17 juli 2014 @ 08:33:35 #76
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142388977
Hoezo gek genoeg? Het was toch al 12:00AM EST? Al ruim anderhalf uur lang gaande dus.
pi_142388998
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 08:33 schreef shiznuts het volgende:
Hoezo gek genoeg? Het was toch al 12:00AM EST? Al ruim anderhalf uur lang.
De teller liet zien dat t om 13 uur CEST zou starten.. Countdown zegt nu 8,5 uur en elke 4 uur zou een ronde komen.

Wanneer komt volgens jou de volgende ronde dan?
pi_142389002
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 08:25 schreef remcosw het volgende:

[..]

Eerste ronde is gek genoeg al open..
beetje flauw ..
:]
  donderdag 17 juli 2014 @ 08:40:43 #79
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142389051
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 08:36 schreef remcosw het volgende:

[..]

De teller liet zien dat t om 13 uur CEST zou starten.. Countdown zegt nu 8,5 uur en elke 4 uur zou een ronde komen.

Wanneer komt volgens jou de volgende ronde dan?
Lees alleen wat er daar op het plaatje en op de site staat. Weet inderdaad niet wat er gister stond dan.
Je kunt het lezen dat elke ronde 4 uur duurt, niet dat er na elke ronde ook na 4 uur een nieuwe is, hoewel dat wel bij de andere countdowns zo is. :P Ach ja. Pandawill. Laatste keer dat ik daar überhaupt wat besteld heb is alweer haast een jaar geleden.
  donderdag 17 juli 2014 @ 09:36:26 #80
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_142389836
Mn SJ4000 is vermist |:( Nja, in ieder geval een refund dan maar. Tracking heeft niet gewerkt (Aliexpress) dus hebben ze me al 'n refund gegeven :@

Zag dat Banggood nog een aardige aanbieding had, maar vond net deze: http://www.aliexpress.com(...)12MP/1969833081.html Bespaar ik ook weer 20$ :9
Koekje d'r bij?
  donderdag 17 juli 2014 @ 10:26:11 #81
314372 Goddelijker
pi_142390653
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:36 schreef eleganza het volgende:
Mn SJ4000 is vermist |:( Nja, in ieder geval een refund dan maar. Tracking heeft niet gewerkt (Aliexpress) dus hebben ze me al 'n refund gegeven :@

Zag dat Banggood nog een aardige aanbieding had, maar vond net deze: http://www.aliexpress.com(...)12MP/1969833081.html Bespaar ik ook weer 20$ :9
Neem nou maar die van BG, heb je iig geen gezeur. :')
  donderdag 17 juli 2014 @ 11:35:23 #82
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_142392133
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:26 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Neem nou maar die van BG, heb je iig geen gezeur. :')
Heb na mijn review tweee vrienden die er ook eentje wouden.. even rondgesnuffelt en bij Aurabuy is hij nu 't cheapst. Zelfs beter geprijsd dan Banggood :) Opzich altijd geode ervaring met hun gehad en snelle levering dus daar twee (los :p belasting >.< ) besteld.
http://www.aurabuy.com/sj(...)-outdoor-sports.html
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  donderdag 17 juli 2014 @ 11:40:56 #83
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142392310
quote:
16s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:35 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Heb na mijn review tweee vrienden die er ook eentje wouden.. even rondgesnuffelt en bij Aurabuy is hij nu 't cheapst. Zelfs beter geprijsd dan Banggood :) Opzich altijd geode ervaring met hun gehad en snelle levering dus daar twee (los :p belasting >.< ) besteld.
http://www.aurabuy.com/sj(...)-outdoor-sports.html
Eh.. Daar is 'ie 88,50 en bij BG is 'ie 85,99 (6B84AE)...
  donderdag 17 juli 2014 @ 11:42:53 #84
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_142392355
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Eh.. Daar is 'ie 88,50 en bij BG is 'ie 85,99 (6B84AE)...
:P fuck.. nouja zonder Coupon .. en 't sheelt ook weer niet zoveel ;)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  donderdag 17 juli 2014 @ 11:43:27 #85
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142392379
pi_142392526
enn het chinabuye conflict gaat door _O-
de laatste reactie van hun:

Hello,

I am sad you still want us refund. Why can not think little for us.

We never want you to lose your money, so what about we store you money USD20 total such like discount for your next new order?

You can use the money to buy anything in future, okay?

Best regards

Mini

Maar ik wil gewoon full refund :( :(
  donderdag 17 juli 2014 @ 11:50:39 #87
314372 Goddelijker
pi_142392552
Kun je de SJ4000 trouwens gewoon opladen in de auto zonder de speciale autolader? Maar gewoon met een 5V-lader?
  donderdag 17 juli 2014 @ 11:58:27 #88
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142392734
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:49 schreef badschaap het volgende:
enn het chinabuye conflict gaat door _O-
de laatste reactie van hun:

Hello,

I am sad you still want us refund. Why can not think little for us.

We never want you to lose your money, so what about we store you money USD20 total such like discount for your next new order?

You can use the money to buy anything in future, okay?

Best regards

Mini

Maar ik wil gewoon full refund :( :(
You think a little of me, okay.
It no arrive. I work lot, many hours, for this to be able to buy you know.
You a big store, I just one person.
Is not fair that I have not item ordered.
So, I propose, you give full refund.
If order arrives with very much delay, I can pay you for still.
But looks like won't come anymore.
So you think of me and just give full refund for the time, or I think PayPal will much agree on me.

Bye now.
pi_142392774
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:50 schreef Goddelijker het volgende:
Kun je de SJ4000 trouwens gewoon opladen in de auto zonder de speciale autolader? Maar gewoon met een 5V-lader?
Ja hoor
  donderdag 17 juli 2014 @ 12:03:07 #90
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142392853
3 juli bij BG besteld, 4 juli op de post en 11 juli binnen :o
pi_142393441
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

So you think of me and just give full refund for the time, or I think PayPal will much agree on me.

Bye now.
hahaha eigenlijk nog best grappig, mijn vriendin mini van chinabuye :P
  donderdag 17 juli 2014 @ 12:23:22 #92
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142393456
quote:

[..]

Bye now.
Master of chinglish _O_
  donderdag 17 juli 2014 @ 15:46:37 #93
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142399876
quote:

[..]

Bye now.

_O-
YouTube
pi_142399909
Bij die actiepagina van BG van de SJ4000 staat ook:
quote:
SJ4000 order number

can get $12 off

on new SJ4000 orders!
moet je je order ID ingeven ofzo van een eerdere SJ4000 bestelling en dan krijg je een -12$ coupon terug?
  donderdag 17 juli 2014 @ 15:53:26 #95
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142400075
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:47 schreef Downstar het volgende:
Bij die actiepagina van BG van de SJ4000 staat ook:

[..]

moet je je order ID ingeven ofzo van een eerdere SJ4000 bestelling en dan krijg je een -12$ coupon terug?
Meh ik heb gewoon 94 dollar betaald.

Fuck die shit ook maar.

Mailtje achteraan gestuurd :')
YouTube
pi_142400307
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:53 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Fuck die shit ook maar.

Had je ook niet de $10 coupon uit de beschrijving gebruikt?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  donderdag 17 juli 2014 @ 16:04:31 #97
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_142400441
Kan iemand me de link sturen van 'BG'? Ben niet thuis in de Chinese groothandelterminologie
BEASTMODE
  donderdag 17 juli 2014 @ 16:04:47 #98
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_142400452
Sj4000 that is
BEASTMODE
pi_142400539
Heb de cheerson x10 besteeld :) tientje in totaal bij BG, toen ik keek wat hij in NL kostte, 40 euro :')
You can't be late if you don't show up.
  donderdag 17 juli 2014 @ 16:09:31 #100
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142400610
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:04 schreef Awesome_ het volgende:
Kan iemand me de link sturen van 'BG'? Ben niet thuis in de Chinese groothandelterminologie
BG. BangGood.
As I said:
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Eh.. bij BG is 'ie 85,99 (6B84AE)...
http://www.banggood.com/S(...)-1080P-p-917037.html
  donderdag 17 juli 2014 @ 16:10:14 #101
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142400629
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:00 schreef Muto het volgende:

[..]

Had je ook niet de $10 coupon uit de beschrijving gebruikt?
Kon niet, want was al afgeprijsd item.
YouTube
pi_142400808
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Kon niet, want was al afgeprijsd item.
Die code van een nieuwsbriefaanmelding werkt in dit soort gevallen wel. Voor elke bestelling even aanmelden via de homepage ;)
  donderdag 17 juli 2014 @ 16:16:36 #103
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142400831
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef remcosw het volgende:

[..]

Die code van een nieuwsbriefaanmelding werkt in dit soort gevallen wel.
Die link kwam te laat.

Het is net alsof het niet zo mag wezen met de SJ4000 en mij :').
Hij is verscheept, heb er een mailtje achteraan gedaan en ik zie het wel.

Die $10 wordt ik nou ook niet bepaald armer van.
YouTube
  donderdag 17 juli 2014 @ 16:23:44 #104
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142401080
Wij hebben zo'n intex zwembad met een filterpomp, nu zoek ik dus zo'n zwarte warmtemat waar het water doorheen stroomt en wordt verwarmd door de zon. Heeft iemand een idee? die dingen zijn in NL tering duur namelijk..

[ Bericht 11% gewijzigd door l0lownkill op 17-07-2014 16:35:21 ]
  donderdag 17 juli 2014 @ 16:42:02 #105
116613 NX
mixin...
pi_142401696
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:07 schreef l0lownkill het volgende:
Heb de cheerson x10 besteeld :) tientje in totaal bij BG, toen ik keek wat hij in NL kostte, 40 euro :')
Ik wilde het vandaag bestellen ivm een 5% coupon code maar het is geen tientje, je bedoelt 10euro waarschijnlijk. Hoe heb je besteld voor 10euro (en dat dan weer n $$$$)? :)
pi_142402133
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:53 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Fuck die shit ook maar.

jezelf in het zelfde bericht tegen spreken.. :')
  donderdag 17 juli 2014 @ 17:39:23 #107
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142403899
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:42 schreef NX het volgende:

[..]

Ik wilde het vandaag bestellen ivm een 5% coupon code maar het is geen tientje, je bedoelt 10euro waarschijnlijk. Hoe heb je besteld voor 10euro (en dat dan weer n $$$$)? :)
De groene versie maakt hem 3 euro goedkoper, en de 5% coupon. Al met al 13,70 euro, maar dat kun je afronden naar een tientje :P
pi_142409175
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:23 schreef l0lownkill het volgende:
Wij hebben zo'n intex zwembad met een filterpomp, nu zoek ik dus zo'n zwarte warmtemat waar het water doorheen stroomt en wordt verwarmd door de zon. Heeft iemand een idee? die dingen zijn in NL tering duur namelijk..
zoiets. http://www.benl.ebay.be/s(...)er%2Bpool%26_arr%3D1 die kokido wordt wel niet echt enthousiast op gereageerd op amazon

Via chinaprices kom ik enkel op http://www.aliexpress.com(...)1a769c9db07cb&isdl=y terecht. Niet echt de prijscategorie waar je aan dacht.
  donderdag 17 juli 2014 @ 19:47:42 #109
116613 NX
mixin...
pi_142410292
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 17:39 schreef l0lownkill het volgende:
De groene versie maakt hem 3 euro goedkoper, en de 5% coupon. Al met al 13,70 euro, maar dat kun je afronden naar een tientje :P
What the hell man, wth! :P Het zijn geen centjes de je aan het afronden bent! :D
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:12:32 #110
45722 Dromer
pi_142411576
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:54 schreef Downstar het volgende:

[..]

jezelf in het zelfde bericht tegen spreken.. :')
Het is geen helder schijnend licht, not the sharpes knife in the drawer etc. :P
  donderdag 17 juli 2014 @ 20:16:34 #111
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142411790
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 19:26 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

zoiets. http://www.benl.ebay.be/s(...)er%2Bpool%26_arr%3D1 die kokido wordt wel niet echt enthousiast op gereageerd op amazon

Via chinaprices kom ik enkel op http://www.aliexpress.com(...)1a769c9db07cb&isdl=y terecht. Niet echt de prijscategorie waar je aan dacht.
Jammer, dan neem ik liever 5 minuten om aan het koude water te wennen :Y
pi_142413988
mijn zus heeft ook eens wat besteld van china :')

donderdag 17 juli 2014 @ 20:59:27 #113
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142414057
Chinese cosmetica staat nou niet bekend om zijn veiligheid :P
pi_142414064
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:58 schreef redboyke het volgende:
mijn zus heeft ook eens wat besteld van china :')

[ afbeelding ]
Wat voor hobby heeft ze :')?
Top 5 China producten
pi_142414214
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

Wat voor hobby heeft ze :')?
zij wil leren nagels zetten :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2014 21:03:48 ]
pi_142414354
Ik ben op zoek naar 'n 3.5mm plug verlengkabel met microfoontje en 'n paar knopjes (voor switchen van nummers, gesprek aannemen, etc). Ik zoek op 3.5mm key microphone extension cable en krijg 'n tig aantal hits.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan de extra lengte gebruiken, maar is 't verstandig om 2 verschillende kabels aan elkaar te verbinden of gaat dat ten koste van geluidskwaliteit?

Iemand 'n goeie tip?
pi_142419239
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef Erasmo het volgende:
Chinese cosmetica staat nou niet bekend om zijn veiligheid :P
Dit.
  donderdag 17 juli 2014 @ 22:42:04 #118
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142419957
quote:
Zoek op eBay naar "Sun dots pool blaster". Tientjeswerk. Leg je op de bodem, die absorberen zonnewarmte en geven deze vervolgens af aan het water.

Maar of het werkt??
  donderdag 17 juli 2014 @ 22:54:55 #119
314372 Goddelijker
pi_142420731
Toevallig iemand die een monopod of zo'n zwemset heeft liggen voor de SJ4000 en daar evt. vanaf wil? O-)
  vrijdag 18 juli 2014 @ 00:05:53 #120
209721 Downstar
Moeimaker
pi_142424733
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef Goddelijker het volgende:
Toevallig iemand die een monopod of zo'n zwemset heeft liggen voor de SJ4000 en daar evt. vanaf wil? O-)
DM'tje
  vrijdag 18 juli 2014 @ 00:48:01 #121
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142426324
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 22:42 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Zoek op eBay naar "Sun dots pool blaster". Tientjeswerk. Leg je op de bodem, die absorberen zonnewarmte en geven deze vervolgens af aan het water.

Maar of het werkt??
Zo'n klein schijfje zal een zwembad van 5000 litr wel niet verwarmen :') overigens zijn de verzendkosten daarvan ook hoog dus kun je beter een compleet nieuw zwembad kopen voor die prijs
  vrijdag 18 juli 2014 @ 01:14:03 #122
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142427085
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Zo'n klein schijfje zal een zwembad van 5000 litr wel niet verwarmen :') overigens zijn de verzendkosten daarvan ook hoog dus kun je beter een compleet nieuw zwembad kopen voor die prijs
Een warm zwembad?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 01:15:11 #123
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142427110
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Is er niet een warmte pomp beschikbaar?
YouTube
  vrijdag 18 juli 2014 @ 10:27:17 #124
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142433372
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 01:15 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Is er niet een warmte pomp beschikbaar?
Die zijn er ja, maar daar ben je dan ook weer veel voor kwijt
pi_142437940
quote:
Zwarte tuinslang + pompje.

Anders gewoon onverwarmd. Kan met komende temperaturen ook wel lijkt me...
pi_142445287
het word steeds leuker de reacties van chinabuye _O- _O-

I am sorry want to ask you one question that are you sure you do not get the parcel until now?

You know due to airmail nobody know where the parcel it is. Just trust , right?

I am sincere and try my best to offer all best solutions to choose, but you refuse all and insist on we refund to you. You just know how to Maintain your own interests, do not think little for us, we just also for work and hope we can win -win for each other. Why can not give us one more chance to cooperate? I feel very strange.

Hope can get your positive reply.

Best regards

Mini
pi_142445863
Dit is dan ook wel een top reactie, vooral de afsluiter "i feel very strange" :P
pi_142446093
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 15:47 schreef Questular het volgende:
Dit is dan ook wel een top reactie, vooral de afsluiter "i feel very strange" :P
hahaa dat maakt die reactie juist goud.
Mijn laatste zin bij mn reactie: i also feel me very strange :@
pi_142447655
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 21:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 'n 3.5mm plug verlengkabel met microfoontje en 'n paar knopjes (voor switchen van nummers, gesprek aannemen, etc). Ik zoek op 3.5mm key microphone extension cable en krijg 'n tig aantal hits.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan de extra lengte gebruiken, maar is 't verstandig om 2 verschillende kabels aan elkaar te verbinden of gaat dat ten koste van geluidskwaliteit?

Iemand 'n goeie tip?
Gewoon niemand? ;(
  vrijdag 18 juli 2014 @ 16:46:05 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142448353
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:30 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Gewoon niemand? ;(
Que? Zoiets? http://www.ebay.nl/itm/351106781226
Zou gewoon oordopjes naar wens zoeken met zoiets ingebouwd...

www.ebay.nl/itm/141253220218 i.c.m. http://www.ebay.nl/itm/141308554611 ?
pi_142450365
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 16:46 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Que? Zoiets? http://www.ebay.nl/itm/351106781226
Zou gewoon oordopjes naar wens zoeken met zoiets ingebouwd...

www.ebay.nl/itm/141253220218 i.c.m. http://www.ebay.nl/itm/141308554611 ?
Die eerste inderdaad, maar ik vroeg me af of er iemand ervaring mee heeft. Ik heb 'n tijd terug die sport-dopjes aangeschaft (die heb jij toen aangeraden) en dat werkt perfect voor op de fiets. Maar 't is wel handig als ik kan "zappen" en m'n telefoon kan oppakken als deze op m'n rug zit of in m'n stuurtasje waar ik de knopjes niet goed mee kan bereiken.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:44:39 #132
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142450658
Dat heb je wel met bluetooth geloof ik... ken je de receiver aan je kraagje ofzo hangen en daar de dopjes inpluggen.
Verder geen ervaring met zoiets. Nou ja, niet helemaal waar, ik had deze: http://www.inearmatters.n(...)fiio-e02i-rocky.html . Alleen dacht ik dat dat ook wel zou werken met Android devices. Niet dus. ;(
pi_142450747
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:49 schreef shiznuts het volgende:
Yup, da's de truc altijd, ff mistertao yext gebruiken. Die filtert geen merknamen. :)

[..]

Is sowieso belangrijk om te doen vanwege (uit de openingspost):

[..]

Scheelt je dan toch gauw wat geld.
[ afbeelding ]
In dat geval ¥ 99 zelfs.
Kan zoiets nog tegenwoordig?
Ik zag een leuk afgeprijsde Yoobao maar die mag ik niet openen
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:49:23 #134
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_142450809
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:47 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Kan zoiets nog tegenwoordig?
Ik zag een leuk afgeprijsde Yoobao maar die mag ik niet openen
Even via een andere taobao agent aanschaffen?
(die gewoon via chat etc besteld.. dan doen ze vaak niet zo moeilijk over spul wat dezelfde naam heeft als een merkproduct maar natuurlijk geen kopie is.)
pi_142450850
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:49 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Even via een andere taobao agent aanschaffen?
(die gewoon via chat etc besteld.. dan doen ze vaak niet zo moeilijk over spul wat dezelfde naam heeft als een merkproduct maar natuurlijk geen kopie is.)
Het is zo'n noodbatterij en dan staat er in de beschrijving 'Geschikt voor Apple iPhone'
En daarom wordt ie verbannen :')

Maar ga ik doen :P
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:51:49 #136
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142450879
Nee joh, gewoon via MisterTao. Maar dan Quick order gebruiken.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 18:36:25 #137
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_142452189

Na al een tijdje de Brainwavz S1 als paradepaartje gehad te hebben bleek ik na de review me toch te gaan storen aan de minpuntjes die ik ontdekt had in sound-signature. De beste mensen van MP4Nation hebben me overtuigd om de Brainwavz S5 te halen deze zou minder dat gat hebben wat ik bij de S1 toch storend begon te vinden.
Dus wederom bij MP4Nation via FedEx een setje oortjes laten komen en hier mijn review daarvan.
Voordeel van het via FedEx laten versturen is wel de service die je daarvoor terug krijgt. Drie á vier dagen shipping en een super chille after-service heb ik gemerkt. Bij de levering van zowel de S5 als de S1 was ik niet thuis de eerste keer. Dan wordt je gebeld wanneer en of waar je het pakketje dan graag zou willen ontvangen. Bij de S1 op de universiteit laten bezorgen en de S5 kon ik ‘sochtends voor 11 uur verwachten want dan zou ik niet meer thuis zijn. Prima!

De S5 kan je in hetzelfde rijtje scharen als de S1 qua afwerkingskwaliteit. Hoog dus, je kan zien dat over alles is nagedacht. Mooie platte kabels die minder snel in de knoop gaan is bijvoorbeeld z’n kwaliteitsfeature. De antracieten kabels passen mooi bij de zwarte plugjes en koptelefoons zelf. Minpuntje van de koptelefoons vind ik net als bij de S1 bij stereogebruik .. wat nou de rechtse en linkse is. Als je goed zoekt kan je het klein op de kabelaansluiting bij de koptelefoons vinden, maar dit vind ik persoonlijk eigenlijk te onduidelijk. Het is elke keer weer even zoeken. Daarnaast vind ik een minpuntje aan de S1 dat hij een 'rechte' 3.5mm headphone jack heeft. De headphone jacks die onder een hoek zitten lijken me toch wat minder snel stuk te gaan maar dat moet lang gebruik nog maar uitwijzen.
Bij de koptelefoon wordt een heel assortiment aan accessoires geleverd zoals je op de afbeelding kan zien (die van de doos komt) zitten er een assortiment aan oor plugjes bij maar ook een extra 1/4" plug die in je home-stereo set kan. Best een compleet setje dus :)

Qua sound signature vind ik bij de S5 gelukkig niet terug wat me bij de S1 is gaan sturen na een tijdje. De S5 heeft een overall lekker gebalanceerd geluid zonder dat ik echt merkbaar minder of geluid heb in bepaalde gebieden van het voor mij hoorbare geluidsbereik. Dus ook de bas is duidelijk aanwezig maar niet met overmaakt zoals je bij sommige goedkopere oortjes die wel veel bas willen hebben vaak merkt.
Als ik de S1 met de S5 vergelijk is de nieuwere S5 dus echt overall gebalanceerd qua geluid waar de S1 een paar kleine tekortkomingen heeft. Wat niet weg neemt dat ze allebei echt lekker luisteren voor normaal gebruik. De S5 is zeker mijn nieuwe top 1 koptelefoon en de S1 schuif door naar plaatsje twee, het wordt mijn running koptelefoon omdat het plugje van de S5 mij er toch wat breekbaarder uit ziet...

Bij de S5 zit hetzelfde hoesje als de S1. Best wel een 'uitzonderlijk' hoesje qua dat hij echt überstevig is. Ik vermoed dat juist doordat hij zo stevig moet zijn ook een beetje lomp is geworden. Maar als je je oortjes dag in dag uit in je tas of iets dergelijks meedraagt is een beetje bescherming nooit weg. Het hoesje bied plaats voor de koptelefoon zelf en daarnaast nog wat accessoires. Als je de koptelefoon zelf in het hoofdvak doet dus gewoon los in het hoesje heb je nog twee vakjes voor de accessoires. Nu heb ik daar extra oordopjes in zitten (meegeleverde Comply-Foam en extra setje van de M size die ik lekker vind) en aan de andere kant de meegeleverde 1/4" adapter plug en een garantiepapiertje dat er standaard bijgeleverd wordt. Zoals ik al zei is het hoesje een beetje aan de grote kant, hij meet ongeveer 8 x 6 x 3.5 cm (BxHxD).

De Brainwavz S5 zijn wederom een setje koptelefoons die in het rijtje toppers thuishoort bij mij. Qua bouwkwaliteit, geluid en overall presentatie is het echt een mooi staaltje werk. Qua geluids signature een mooi uitgebalanceerd geheel, niet te veel bas niet te veel hoge tonen, gewoon lekker.
Als je nog nieuwe koptelefoons zoekt of gewoon een setje top koptelefoons erbij wilt hebben dan kan je dit setje zeker kopen. Ik kan je garanderen dat je niet teleurgesteld wordt!

Brainwavz zit tegenwoordig ook op facebook als je op de hoogte wilt blijven van nieuwe koptelefoons die ze uit gaan brengen. Ik heb ze maar geliked want ja.. moet toegeven ik like ze wel heel erg!

Wil je de S5 ook hebben? Ik heb hem bij MP4Nation gekocht link.

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 18-07-2014 18:59:24 ]
  vrijdag 18 juli 2014 @ 18:53:07 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142452720
Goed bezig de laatste tijd met reviews, topgosah. ^O^ Keep 'em coming.

Moet de S5 ook nog maar eens in m'n oren hangen. ;( Druk druk druk.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:26:01 #139
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142453799
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 18:53 schreef shiznuts het volgende:
Goed bezig de laatste tijd met reviews, topgosah. ^O^ Keep 'em coming.

Moet de S5 ook nog maar eens in m'n oren hangen. ;( Druk druk druk.
Ik ben aard. No no no, geen luie aard, ik ben droek droek droek! :')
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:27:57 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142453859
Ja, mensen verwachten 24/7 kebab, weet je.
pi_142453967
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:44 schreef shiznuts het volgende:
Dat heb je wel met bluetooth geloof ik... ken je de receiver aan je kraagje ofzo hangen en daar de dopjes inpluggen.
Verder geen ervaring met zoiets. Nou ja, niet helemaal waar, ik had deze: http://www.inearmatters.n(...)fiio-e02i-rocky.html . Alleen dacht ik dat dat ook wel zou werken met Android devices. Niet dus. ;(
Heb ik weer :{ Naja, heb nu de volgende besteld:

http://www.ebay.com/itm/H(...)3911745?roken=cUgayN

Kijken of die werkt en ook doet wat ik wil.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 10:44:18 #142
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_142472186
7 juli SJ4000 besteld en hij is 15 juli binnengekomen. Vind het echt super dat NL direct van BG :D Verder had ik ook de Xiaomi powerbank bij CB besteld op 17 juni maar tot op heden niks meer van vernomen dus zal wel het zelfde hebben als de rest hier, al kan hij nog wel binnenkomen. Nou wil ik er eentje voor de zekerheid alvast bestellen bij BG alleen ik kan niet kiezen voor NL direct? Hebben meer mensen hier last van? Zag dat de prijs verhoogd was naar 28euro alleen als je hem besteld betaal je wel rond de 17euro.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 11:09:13 #143
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_142472598
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 10:44 schreef Deugniett het volgende:
7 juli SJ4000 besteld en hij is 15 juli binnengekomen. Vind het echt super dat NL direct van BG :D Verder had ik ook de Xiaomi powerbank bij CB besteld op 17 juni maar tot op heden niks meer van vernomen dus zal wel het zelfde hebben als de rest hier, al kan hij nog wel binnenkomen. Nou wil ik er eentje voor de zekerheid alvast bestellen bij BG alleen ik kan niet kiezen voor NL direct? Hebben meer mensen hier last van? Zag dat de prijs verhoogd was naar 28euro alleen als je hem besteld betaal je wel rond de 17euro.
NL direct kan niet ivm grote accu's denk ik..

Heeft iemand nog inklaringskosten gehad op de sj4000?
Ik denk dat ik hem toch maar ga kopen, ookal heb ik al een mobius :')
  zaterdag 19 juli 2014 @ 11:34:13 #144
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_142473046
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:09 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

NL direct kan niet ivm grote accu's denk ik..

Heeft iemand nog inklaringskosten gehad op de sj4000?
Ik denk dat ik hem toch maar ga kopen, ookal heb ik al een mobius :')
Ahh oke. Is dat nieuw? Want ik had even terug gekeken en volgens mij hadden een aantal hem wel gehaald met NL direct. Maar zal me niks verbazen als het indd door die accu's komt.

Ik heb geen inklaringskosten hoeven te betalen terwijl ik vaak wel pech heb met wat "grote" en duurdere pakketjes.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 11:51:37 #145
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_142473372
Voor eenieder die nog aan het twijfelen was n.a.v. eerder geposte footage:

http://www.conrad.nl/ce/n(...)aign=49187&insert=9J

Toevallig in de aanbieding viel mij op. Nog even een stabilisator er onder, goeie cam (en je bent zo 3/400 euro verder, lol) en je kan ook mooie HQ filmpjes schieten van je ex die topjess ligt te zonnen in de achtertuin van haar nieuwe vriend! ^O^
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 12:42:01 #146
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142474546
Kon zelf bij de bestelling van de SJ4000 ook niet kiezen voor Netherlands Direct Shipping.
YouTube
pi_142474696
Weet iemand toevallig of er al een update is voor de SJ4000 waarbij je met 720p op 60 frames op kan nemen :)?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 12:49:02 #148
45722 Dromer
pi_142474772
Even terug on (Chinese) topic:

Cheerson X10 binnen. Echt een geinig dingetje. Superklein, maar vliegt nog best aardig. Alleen binnenshuis getest. De throttle is wel erg gevoelig, dus ik zat het ene moment tegen het plafond en het volgende moment met een klap tegen de grond. :P Ding lijkt, net als de Hubsan, onverwoestbaar en doet het langer op een batterijlading. Jammer dat de batterij moeilijker te wisselen is. (aa batterijtje is ter illustratie van de grootte.. hoeft er niet in te passen :D)
Heb een paar keer per ongeluk de kat geraakt (die vindt 'm erg interessant) en dus zitten er al wat kattenharen tussen de props.

Briljante handleiding ook. Di di di

[ Bericht 6% gewijzigd door Dromer op 19-07-2014 13:09:36 ]
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:28:28 #149
309342 ErkendFokker
pi_142475995
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:51 schreef neo2000 het volgende:

Toevallig in de aanbieding viel mij op. Nog even een stabilisator er onder, goeie cam (en je bent zo 3/400 euro verder, lol) en je kan ook mooie HQ filmpjes schieten van je ex die topjess ligt te zonnen in de achtertuin van haar nieuwe vriend! ^O^
pff. Do want.
Ik heb ook al een fpv kabel, mount, transmitter, receiver, scherm voor mobius liggen. (5.8 ghz)
Die Gopro mount die erop zit is niet in richting verstelbaar toch?

Ik moet waarschijnlijk toch iets customs maken.. Omdat ik zoveel opties erop wil.

[ Bericht 3% gewijzigd door ErkendFokker op 19-07-2014 13:34:56 ]
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:43:02 #150
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142476473
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:51 schreef neo2000 het volgende:

Helaas de oude versie in de uitverkoop. De nieuwe versie blijft veeel langer airborne (5200mAh vs 2200mAh).
But to be fair... the price... ^O^
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:50:29 #151
309342 ErkendFokker
pi_142476726

Oeps
Kon het niet laten
  zaterdag 19 juli 2014 @ 13:53:07 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142476799
Ha. You weakling. ~O>
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:02:42 #153
45722 Dromer
pi_142477099
Ik heb nog steeds geen reden weten te bedenken zo'n ding te kopen. :'( Om op vakantie nou te gaan mountainbiken omdat ik een actioncam heb gekocht, gaat me wat ver. Dus ik houd het maar bij quadcopters vooralsnog. (en nee.. een Phantom kopen om de camera aan te hangen gaat me ook wat te ver)

Hoe lang blijft zo'n Phantom trouwens in de lucht alvorens de batterij leegraakt? De Hubsan en Cheerson zijn leuke speledingetjes, maar je bent constant een batterij aan het wisselen en/of aan het opladen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:03 schreef ErkendFokker het volgende:
super stom want ik heb ook al een mobius..
Haha ja.. dat is ook een deel van mijn probleem. Ik heb ook al een Mobius als dashcam, dus daar kan ik de SJ4000 ook al niet voor gebruiken. :P
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:03:05 #154
309342 ErkendFokker
pi_142477105
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:53 schreef shiznuts het volgende:
Ha. You weakling. ~O>
super stom want ik heb ook al een mobius.. :') maar een vriend van mij had zijn Gopro mee op vakantie (zit nu in Italië aan de zee) en dan is dat toch wel vet :p
Ook al die mounts erbij maakt hem iets bruikbaarder. Ik kan die mobius nergens op gebruiken. Sj4000 kan mooi op mijn helm en op de motor.

Waterproof case voor mobius is ook al 20 euro, dat vind ik te ver gaan dus daarom maar een sj4000 erbij :')

Maar ik haal voor de mobius wel zo'n lensverlengkabel en dan kan ik die mooi op iets anders gebruiken (rc auto en uiteindelijk quadcopter)
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:08:40 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142477259
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:02 schreef Dromer het volgende:
[..]

Hoe lang blijft zo'n Phantom trouwens in de lucht alvorens de batterij leegraakt? De Hubsan en Cheerson zijn leuke speledingetjes, maar je bent constant een batterij aan het wisselen en/of aan het opladen.

[..]
Seg. Stonden net twee linkjes naar beide, hè... :P
quote:
Vliegtijd: 10 tot 15 min.
quote:
Gigantische accucapaciteit van 5200 mAh (tegenover 2200 mAh bij de Ur-PHANTOM) voor extra lange vliegtijden tot 25-28 minuten, zelfs bij hogere belading, zoals bij de H3-2D Gimbal incl. GoPro camera
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:03 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

super stom want ik heb ook al een mobius.. :') maar een vriend van mij had zijn Gopro mee op vakantie (zit nu in Italië aan de zee) en dan is dat toch wel vet :p
Ook al die mounts erbij maakt hem iets bruikbaarder. Ik kan die mobius nergens op gebruiken. Sj4000 kan mooi op mijn helm en op de motor.

Waterproof case voor mobius is ook al 20 euro, dat vind ik te ver gaan dus daarom maar een sj4000 erbij :')

Maar ik haal voor de mobius wel zo'n lensverlengkabel en dan kan ik die mooi op iets anders gebruiken (rc auto en uiteindelijk quadcopter)
True true. Ik heb de SJ4000 gehaald voor de accessoires die ik met m'n GoPro's kan gebruiken. :P En het is gewoon een leuke om in wat gevaarlijkere posities te manoeuvreren misschien.
pi_142484344
Double discount mogelijk bij Tmallbox trouwens

Offtopic: ik heb bij 6 taobao agents die noodaccu besteld omdat Cssbuy 'm niet wou verzenden :'), moet 'm echt hebben!!111
  zaterdag 19 juli 2014 @ 20:31:39 #157
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142490296
Is dit niet even awesome?
http://www.china-gadgets.(...)atz-china-fuer-962e/
VR-bril van karton :)
  zaterdag 19 juli 2014 @ 20:31:58 #158
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142490303
Hij geeft anders wel een foutmelding ivm twee keer dezelfde voucher. Bij finale afrekening wel gelukt?
pi_142491350
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 20:31 schreef l0lownkill het volgende:
Is dit niet even awesome?
http://www.china-gadgets.(...)atz-china-fuer-962e/
VR-bril van karton :)
Jep: http://www.getgooglecardboard.com/
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 20:31 schreef funky_fart het volgende:
Hij geeft anders wel een foutmelding ivm twee keer dezelfde voucher. Bij finale afrekening wel gelukt?
Bij mij lukte het toevallig toen ik een nieuw adres toevoegde en tegelijk nog eens de voucher toepaste :P
  zaterdag 19 juli 2014 @ 23:29:35 #160
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142496970
Je hebt ook QTY: 2x... Dan gaat het er ook 2x af... En anders maak bestel je 'em nog een keer (met een nieuw account)?
pi_142497971
Nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2014 23:55:55 ]
pi_142497995
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef Goddelijker het volgende:
Een zwemset? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
  zondag 20 juli 2014 @ 01:03:52 #163
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_142500420
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 23:54 schreef J.B. het volgende:

[..]

http://www.ebay.com/sch/i(...)camera+float&_sop=15

Zoiets neem ik aan ;)
pi_142507404
omdat het hier eerder in het topic nog even over de DJI vision plus ging...ik heb er net eentje besteld met een puike aanbieding. Hier neergezet:
DIG / [Drones] Het boeiende quadcoptertopic #1
pi_142511217
Gewoon negeren, gewoon negeren...

Over die DSTE accu's voor m'n DSLR; daar zat een trackingcode bij: LF***********.
Zo'n code kan ik nergens tracken en komt mij ook totaal niet bekend voor.
Of heb ik het mis?

Heb gisteravond case geopend en verkoper zegt dat ik eerst postkantoor kan checken en anders stuurt hij een stel nieuwe accu's.
Maar ik vermoedt dat dit spul is tegengehouden om het feit dat het accu's zijn door de koerier...
pi_142514009
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_142514472
quote:

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 13:50 schreef ErkendFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps
Kon het niet laten
oei, zie ik daar een nagemaakt Go Pro en Rainbow Loom!?

Vorige keer kreeg ik nog een waarschuwing voor een telefoon die iets leek op een Galaxy

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 15:38:39 ]
  zondag 20 juli 2014 @ 16:02:50 #168
48067 neo2000
pi_142515525
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:34 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

[..]

oei, zie ik daar een nagemaakt Go Pro en Rainbow Loom!?

Vorige keer kreeg ik nog een waarschuwing voor een telefoon die iets leek op een Galaxy
En toen kreeg je ook uitleg waarom, maar schijnbaar is onthouden niet je sterkste kant. Daarom, speciaal voor jou:
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_142516979
quote:
8s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef neo2000 het volgende:

[..]

En toen kreeg je ook uitleg waarom, maar schijnbaar is onthouden niet je sterkste kant. Daarom, speciaal voor jou:
Het die camera is gewoon een Clone Go Pro, het is dus een willekeur wat toegestaan wordt en wat niet.
  zondag 20 juli 2014 @ 16:51:39 #170
309342 ErkendFokker
pi_142517334
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:39 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Het die camera is gewoon een Clone Go Pro, het is dus een willekeur wat toegestaan wordt en wat niet.
dan discussieer je dat maar in feedback, met de mods.
pi_142517554
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:57 schreef Iemand91 het volgende:
Gewoon negeren, gewoon negeren...

Over die DSTE accu's voor m'n DSLR; daar zat een trackingcode bij: LF***********.
Zo'n code kan ik nergens tracken en komt mij ook totaal niet bekend voor.
Of heb ik het mis?

Heb gisteravond case geopend en verkoper zegt dat ik eerst postkantoor kan checken en anders stuurt hij een stel nieuwe accu's.
Maar ik vermoedt dat dit spul is tegengehouden om het feit dat het accu's zijn door de koerier...
Gewoon negeren, gewoon negeren.
pi_142517867
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:51 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

dan discussieer je dat maar in feedback, met de mods.
Niet nodig, ik werd er door gewone gebruikers op gewezen en nu wijs ik die zelfde gebruikers er op terug.

Dit is gewoon een persoonlijke willekeur. Bah!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 17:06:43 ]
pi_142518848
Voor het eerst eens iets besteld op Banggood, de sj4000 camera. Ruim 6 weken voor ik op vakantie ga, dus zou op zich op tijd moeten zijn. Kon niet kiezen voor NL direct dus benieuwd hoe lang het gaat duren.
Too much is never enough!
pi_142519086
quote:
hehe zag hem ook op lightake. Alleen jammer dat de sleutelhanger niet op t plaatje lijkt :(
  zondag 20 juli 2014 @ 18:04:29 #175
314372 Goddelijker
pi_142520117
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 23:54 schreef J.B. het volgende:

[..]

http://www.blessthisstuff(...)-floating-hand-grip/
Dat idee.
pi_142523638
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:57 schreef klm1234 het volgende:
Gewoon negeren, gewoon negeren.
Als dat refereert naar je DM; omdat jij telkens even een post hier neer dumpt met inhoud dat 0% informatie biedt of alleen vragend is zonder enige input of feedback; daarom negeer ik je.

En als je vervolgens ook nog begint dat je datgene wat je uit China koopt ook nog mooi met winst wil verkopen op Marktplaats dan heb ik het helemaal gehad.

Blijkbaar vinden de mods dat ook; want je posts zijn weg...
  zondag 20 juli 2014 @ 20:51:31 #177
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_142527400
Gewoon weer wegknikkeren van 't forum, die idioot. Uit alles blijkt wel dat 't steeds dezelfde is.
  zondag 20 juli 2014 @ 20:56:31 #178
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_142527628
Iemand suggesties voor een leuk vliegend helicopter/drone apparaatje?

Geen grote bedragen, eerst kijken of het bevalt alvorens te investeren in een betere.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 20 juli 2014 @ 21:04:31 #179
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142528045
Hubsan X4. WLToys V911 v2 / Pro.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:10:56 #180
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142528338
Of de cheerson X10 :9
  zondag 20 juli 2014 @ 21:51:57 #181
314372 Goddelijker
pi_142530368
5 Star Lating for my fliend Downstar!
Very fast shipping, good product, recommended!! A+++!!!
  zondag 20 juli 2014 @ 21:52:52 #182
384383 supayoshii
SupaYoshii
pi_142530405
welke is leuker cheerson of Hubsan
Is back
  zondag 20 juli 2014 @ 22:02:45 #183
209721 Downstar
Moeimaker
pi_142530891
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:51 schreef Goddelijker het volgende:
5 Star Lating for my fliend Downstar!
Very fast shipping, good product, recommended!! A+++!!!

hahah held :P
you welcome my friend, as i already said god bless you and your family.
I hope u will order soon again with us

Team Downstar ^O^
  zondag 20 juli 2014 @ 22:05:40 #184
209721 Downstar
Moeimaker
pi_142531060
wat ik van de week zag is die cheerson X10 ofzo echt een leuk (heel) klein ding,
en hij lijkt ook nog wel heel stabiel te zijn, voor 10-15 euro haal je hem al in huis :D

over quadcopters gesproken, maar nieuwe PCB voor de WL-Toys V929 is ook al meer dan een maand weg.. tracking heeft het nooit gedaan geloof ik.. :'(..
  zondag 20 juli 2014 @ 22:10:27 #185
314372 Goddelijker
pi_142531315
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:02 schreef Downstar het volgende:

[..]

hahah held :P
you welcome my friend, as i already said god bless you and your family.
I hope u will order soon again with us

Team Downstar ^O^
_O-
Ze stonden hier raar te kijken toen dat hoesje erachteraan kwam uit de envelop. :+
  zondag 20 juli 2014 @ 22:16:22 #186
209721 Downstar
Moeimaker
pi_142531642
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:10 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

_O-
Ze stonden hier raar te kijken toen dat hoesje erachteraan kwam uit de envelop. :+
Als ze al van een iphone case als special gift staan op te kijken, is het misschien maar beter dat ik die tenga egg niet als special gift bij de monopod heb gedaan hahaha :P
  zondag 20 juli 2014 @ 22:18:12 #187
314372 Goddelijker
pi_142531719
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef Downstar het volgende:

[..]

Als ze al van een iphone case als special gift staan op te kijken, is het misschien maar beter dat ik die tenga egg niet als special gift bij de monopod heb gedaan hahaha :P
Dan had ik 'm ook wel voorzichtig weggemoffeld. _O-
  zondag 20 juli 2014 @ 22:20:46 #188
209721 Downstar
Moeimaker
pi_142531849
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:18 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dan had ik 'm ook wel voorzichtig weggemoffeld. _O-
hahah :P
ook nog special picture for u my friend :D
  zondag 20 juli 2014 @ 22:31:47 #189
314372 Goddelijker
pi_142532340
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef Downstar het volgende:

[..]

hahah :P
ook nog special picture for u my friend :D
Ja, geniaal. _O-
Precies zoals die chinezen ook je een spam-bericht sturen.
pi_142534473
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:04 schreef shiznuts het volgende:
Hubsan X4. WLToys V911 v2 / Pro.
Wat met nog goedkopere copters? http://www.tmart.com/promotion/RC-Clearance.html heeft er zelfs vanaf $10 is dat echt zo bagger dat je er nog niet eens door kan weten of copters wel je ding zijn?
  zondag 20 juli 2014 @ 23:19:44 #191
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142534925
IR = :N
Coaxiaal = :N

2.4Ghz, 4CH, Flybar/flybarless ^O^ 6-axis stabi quadje ^O^ , wel RTF, hè.

>> Guide to RC Vliegmasjiens <<
  maandag 21 juli 2014 @ 00:12:49 #192
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142537558
Wat is dat hier toch met die tenga eggs :p
  maandag 21 juli 2014 @ 02:13:33 #193
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_142541427
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 00:12 schreef l0lownkill het volgende:
Wat is dat hier toch met die tenga eggs :p
Het blijft FOK! hè, allemaal zolderkamer-kluizenaars.
  maandag 21 juli 2014 @ 02:37:17 #194
300788 igi0n
Paraplu
pi_142541759
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef shiznuts het volgende:
IR = :N
Coaxiaal = :N

2.4Ghz, 4CH, Flybar/flybarless ^O^ 6-axis stabi quadje ^O^ , wel RTF, hè.

>> Guide to RC Vliegmasjiens <<
:N

Dit is het echte werk!

SPOILER
pi_142544060
Ik moet iemand in het midden oosten voor 5,000$ van die loom setjes (elastiekjes) leveren, wie weet toevallig een goede leverancier van die zooi?
  maandag 21 juli 2014 @ 10:06:22 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142545013
quote:
11s.gif Op maandag 21 juli 2014 09:18 schreef Broadway het volgende:
Ik moet iemand in het midden oosten voor 5,000$ van die loom setjes (elastiekjes) leveren, wie weet toevallig een goede leverancier van die zooi?
Seg, sjonnie. Huisregels. ;(
quote:
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
Plus soberso:
quote:
First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen.
  maandag 21 juli 2014 @ 11:58:05 #197
309342 ErkendFokker
pi_142548102
quote:
11s.gif Op maandag 21 juli 2014 09:18 schreef Broadway het volgende:
alibaba
  maandag 21 juli 2014 @ 14:22:04 #198
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_142552742
Mijn Xiaomi's van DX zijn trackable via PH :') Loopt wel 11 dagen achter. Maar ze waren 11 dagen geleden "En route to next office", ofzo.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_142557786
Chinabuye wilt met tracking gratis opnieuw opsturen, gaat om de powerbank van Xiaomi. Denk dat ik toch maar bedank hiervoor en hem ergens anders ga bestellen. Of heeft iemand ze powerbank inmiddels binnen?
  maandag 21 juli 2014 @ 16:35:36 #200
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_142558615
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:19 schreef Skiet het volgende:
Chinabuye wilt met tracking gratis opnieuw opsturen, gaat om de powerbank van Xiaomi. Denk dat ik toch maar bedank hiervoor en hem ergens anders ga bestellen. Of heeft iemand ze powerbank inmiddels binnen?
Ik heb deze gewoon van ze. Laten versturen met SP, en was toen met iets meer dan een week binnen. Is echter al weer 3 weken geleden.
pi_142564272
Zat te denken een ezcast m2 te bestellen ter aanvulling van me R.Pi. zag dat jij deze keer besteld had shiznuts? Is dat een aanrader?
Edit: (werkt Internet nog op me phone/tab via wifi als ik ook verbonden ben met de m2? )

[ Bericht 29% gewijzigd door wootahH op 21-07-2014 19:19:20 ]
pi_142564353
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 11:58 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

alibaba
Thanks, ik zal die eens checken.
pi_142565643
Weet iemand voor weinig geld nog een leuke waterdichte camera die kan filmen?
Ik wil in m'n vijver wat onderwatershots maken van m'n vissen :)
pi_142566758
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef dj_ko het volgende:
iedereen hier heeft t altijd over deze http://m.tmart.com/SJ4000(...)r-Black_p248923.html met coupon summer voor 62.50¤
  maandag 21 juli 2014 @ 19:40:12 #205
209721 Downstar
Moeimaker
pi_142566907
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef dj_ko het volgende:
http://tweakers.net/productreview/98299/viofo-sj4000.html

zie mijn review :), Sj4000 is dan je beste mogelijkheid
pi_142567366
Is er nog een werkende coupon code voor de SJ 4000 ?

Op sommige rc forums heb ik gelezen dat Tmart fake SJ4000 had, klopt dit ?

[ Bericht 45% gewijzigd door Joerii90 op 21-07-2014 19:52:31 ]
pi_142568773
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef wootahH het volgende:
Zat te denken een ezcast m2 te bestellen ter aanvulling van me R.Pi. zag dat jij deze keer besteld had shiznuts? Is dat een aanrader?
Edit: (werkt Internet nog op me phone/tab via wifi als ik ook verbonden ben met de m2? )

Mijn telefoon werkt gewoon met wifi als ik ook verbonden ben met mijn android stick.
Ga er vanuit dat het bij de m2 net zo is :)
pi_142568985
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:13 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Mijn telefoon werkt gewoon met wifi als ik ook verbonden ben met mijn android stick.
Ga er vanuit dat het bij de m2 net zo is :)
werkt die Android stick ook met direct wifi? Of zit je gewoon via je router erop.
  maandag 21 juli 2014 @ 20:22:12 #209
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142569166
Je maakt eerst verbinding met het streamkastje, dan vertel je die hoe je netwerk heet en hoe 'ie daarop kan komen. Dan laat je 'em los en zoekt 'ie het zelf uit. Zit je beiden op je normale internet Wi-Fi. Heb trouwens de MINIX X8-H, dus de M2 of PiPO X5 kennen vrijwel geen gebruik. Mirroren is toch niet zo wat ik ervan verwacht had ook. Een eigen Android-device vind ikzelf prettiger.
pi_142571334
Toch maar een SJ4000 besteld bij Tmart aangezien de meeste van jullie hem daar ook bestelden :p
  maandag 21 juli 2014 @ 21:04:09 #211
314372 Goddelijker
pi_142571369
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:03 schreef Joerii90 het volgende:
Toch maar een SJ4000 besteld bij Tmart aangezien de meeste van jullie hem daar ook bestelden :p
Had nou maar BG gedaan...
pi_142571435
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Waarom?
  maandag 21 juli 2014 @ 21:10:24 #213
314372 Goddelijker
pi_142571713
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:05 schreef Joerii90 het volgende:

[..]

Waarom?
Nou, leveren over het algemeen sneller, en er was wat gezeur bij Tmart over de levertijd of iets?
  maandag 21 juli 2014 @ 21:11:25 #214
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142571758
Dat was een on-repeat rant van 1 persoon. :P
o.a. ikzelf heb prima ervaringen met Tmart. :Y
  maandag 21 juli 2014 @ 21:14:54 #215
314372 Goddelijker
pi_142571920
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:11 schreef shiznuts het volgende:
Dan let ik niet scherp genoeg op B-)
  maandag 21 juli 2014 @ 21:24:23 #216
314372 Goddelijker
pi_142572490
Ik kom er trouwens niet helemaal uit, waar die bandjes voor zijn bij de SJ4000 in het pakket? :P
pi_142572615
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:24 schreef Goddelijker het volgende:
Ik kom er trouwens niet helemaal uit, waar die bandjes voor zijn bij de SJ4000 in het pakket? :P
Kun je als extra bevestiging gebruiken voor de helm-mount.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 21 juli 2014 @ 21:29:53 #218
314372 Goddelijker
pi_142572773
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:26 schreef Muto het volgende:

[..]

Kun je als extra bevestiging gebruiken voor de helm-mount.
Ah.
pi_142572935
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:29 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ah.
Ook hiervoor trouwens:

GC / [Chinese Webshops] Topic #305 Met bestuurbare eieren!
pi_142573656
quote:
Niet een persoon waren meerdere die niks ontvangen hebben, maar goed dat zal elke site wel hebben.
  maandag 21 juli 2014 @ 21:47:00 #221
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142573708
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef Waffle het volgende:

[..]

Niet een persoon waren meerdere die niks ontvangen hebben, maar goed dat zal elke site wel hebben.
Dat was toch Chinabuye waar massaal niemand iets van binnenkreeg? :P
  maandag 21 juli 2014 @ 22:05:20 #222
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_142574727
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 20:22 schreef shiznuts het volgende:
Je maakt eerst verbinding met het streamkastje, dan vertel je die hoe je netwerk heet en hoe 'ie daarop kan komen. Dan laat je 'em los en zoekt 'ie het zelf uit. Zit je beiden op je normale internet Wi-Fi. Heb trouwens de MINIX X8-H, dus de M2 of PiPO X5 kennen vrijwel geen gebruik. Mirroren is toch niet zo wat ik ervan verwacht had ook. Een eigen Android-device vind ikzelf prettiger.
neem dan een chromecast. Kost ook niks
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 21 juli 2014 @ 22:12:13 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142575054
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:05 schreef Catch22- het volgende:

[..]

neem dan een chromecast. Kost ook niks
Heb ik. Is ook niet alles.
  maandag 21 juli 2014 @ 22:14:04 #224
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142575170
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:03 schreef Joerii90 het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dit.

quote:
Iets bescheidener, maar redelijk in de buurt..
It was me.

quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef Waffle het volgende:

[..]

Precies, plus de klantenservice kwam zijn belofte niet na en afspraken werden ook niet nagekomen.

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat was toch Chinabuye waar massaal niemand iets van binnenkreeg? :P
Dat ging om een ander item.
YouTube
  maandag 21 juli 2014 @ 22:20:44 #225
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142575568
Ik zou i.i.g. niet zeggen dat je ze moet mijden.
Maar BG is natuurlijk wel opperbaas. :7 _O_
pi_142576031
10 euro verschil tussen banggood en tmart. Ik heb wel geduld, anders is het paypal claim :)
  maandag 21 juli 2014 @ 22:31:03 #227
314372 Goddelijker
pi_142576152
quote:
Thanks!
  maandag 21 juli 2014 @ 22:31:59 #228
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142576205
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef Joerii90 het volgende:
10 euro verschil tussen banggood en tmart. Ik heb wel geduld, anders is het paypal claim :)
Even teruglezen, daar staat nog een link die de 10 dollar weer wegstreept.

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef shiznuts het volgende:
Ik zou i.i.g. niet zeggen dat je ze moet mijden.
Maar BG is natuurlijk wel opperbaas. :7 _O_
Na 45 dagen nog volhouden dat hij onderweg is = mijden.
YouTube
pi_142577177
Ook nadat ik vorig jaar mijn gopro heb verkocht krijg ik toch weer de kriebels natuurlijk ga ik geen 300 betalen :')

Nu wil ik SJ4000 bestellen kan ik bij verzenden kiezen uit standaard bezorging en
quote:
Netherland Direct Mail (Untracked)
Lijkt me het best dat ik direct mail doe aangezien die sneller is 3-7 business days.
  maandag 21 juli 2014 @ 22:50:42 #230
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142577236
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb ik. Is ook niet alles.
Werkt netflix/youtube wel gewoon vloeiend?
  maandag 21 juli 2014 @ 23:06:50 #231
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_142578034
Leuk pakje oplaadbare batterijen gekocht voor 2 euro. Iemand nog een aanrader voor een oplader, of kan ik dan maar beter uitwijken naar een Nederlandse (web)shop.. :P

maandag 21 juli 2014 @ 23:15:02 #232
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_142578428
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:50 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Werkt netflix/youtube wel gewoon vloeiend?
Heb ook n Chromecast. Voor Netflix en Youtube is het perfect alleen het is momenteel een beetje beperkt (ondersteunt weinig app's)
  maandag 21 juli 2014 @ 23:15:49 #233
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_142578467
Sorry foutje :(
pi_142578654
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef teknu het volgende:
Leuk pakje oplaadbare batterijen gekocht voor 2 euro. Iemand nog een aanrader voor een oplader, of kan ik dan maar beter uitwijken naar een Nederlandse (web)shop.. :P

[ afbeelding ]
De Nitecore I4 of de nieuwere NITECORE Digicharger D4.
Beide links zijn zo gekozen; weet zo niet waar ze het goedkoopst zijn.

Maar niemand weet dus iets over een trackingcode @ LF***********?
Verkoper van de DSTE accu's zegt dat ik hier met de post maar moet vragen of er wat is gekomen (maar zo'n tracking bestaat geloof ik niet eens en kun je dus bij PostNL ook niets mee beginnen) en anders wil hij wel een nieuw setje sturen.
Maar heeft weinig zin als accu's niet meer verzonden worden door koeriers. Worden dergelijke accu's helemaal niet meer verzonden door de koeriers? ;(

Heb geen zin in die overpriced accu's hier.

Met die hoge temperaturen van de afgelopen dagen leek mij dit ook wel weer geinig. Twijfel :P ...

Wil weer pakketjes krijgen, maar er iets niets leuks meer te vinden in China ;( ...
  maandag 21 juli 2014 @ 23:25:13 #235
48067 neo2000
pi_142578883
quote:

[ afbeelding ]
Hangt er vanaf. Wil je cheap en simpel, dan kan je beter in Nederland halen. Wil je meer uitgeven voor iets goeds, dan is China best een optie. Cheap en China m.b.t. laders gaat iig niet samen.

Ik gebruik zelf voor mijn eneloops deze:

http://www.nkon.nl/charger/nimh/sanyo-eneloop-lader.html

Zie overigens dat er voor hetzelfde geld bij dezelfde webshop (goeie ervaringen mee) ook het nieuwe model beschikbaar is:

http://www.nkon.nl/charge(...)eloop-batteries.html

Ik vermoed dat je je GP batterijen er ook wel mee op kan laden, maar dat zal je zelf even moeten researchen. :P En anders hebben ze er iig nog wat meer laders van goeie kwaliteit. ^O^
pi_142578993
Goh ook maar de SJ4000 besteld (BG) :D

Ben benieuwd of het bij 64 euro blijft of dat er nog een extraatje van de douane bijkomt
  dinsdag 22 juli 2014 @ 00:37:16 #237
209721 Downstar
Moeimaker
pi_142582174
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:20 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Verkoper van de DSTE accu's zegt dat ik hier met de post maar moet vragen of er wat is gekomen (maar zo'n tracking bestaat geloof ik niet eens en kun je dus bij PostNL ook niets mee beginnen) en anders wil hij wel een nieuw setje sturen.
Maar heeft weinig zin als accu's niet meer verzonden worden door koeriers. Worden dergelijke accu's helemaal niet meer verzonden door de koeriers? ;(

Met die hoge temperaturen van de afgelopen dagen leek mij dit ook wel weer geinig. Twijfel :P ...

Wil weer pakketjes krijgen, maar er iets niets leuks meer te vinden in China ;( ...
Niet twijfelen, kopen na het zien van mijn review :P

edit: gvd, waarom heb je me er weer op gewezen... nu loop ik alles weer op te meten xD!

[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 22-07-2014 00:43:29 ]
pi_142583557
Heeft iemand tips voor het kopen van een galaxy s3 case? Het belangrijkste is dat die goed moet beschermen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 01:40:01 #239
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142583680
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 01:28 schreef ajaxboy het volgende:
Heeft iemand tips voor het kopen van een galaxy s3 case? Het belangrijkste is dat die goed moet beschermen.
Eigen keuze, wat jij prettig en handig vind.
Praktisch vooral.

www.banggood.com
www.pandawill.com
www.buyincoins.com
www.tomtop.com
www.tmart.comJust to fuck with Downstar :+
YouTube
  dinsdag 22 juli 2014 @ 01:58:20 #240
209721 Downstar
Moeimaker
pi_142583894
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 01:40 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Eigen keuze, wat jij prettig en handig vind.
Praktisch vooral.

www.banggood.com
www.pandawill.com
www.buyincoins.com
www.tomtop.com
www.tmart.comJust to fuck with Downstar :+
}:| :D
  dinsdag 22 juli 2014 @ 10:00:15 #241
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142587086
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:20 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Neus even op china-gadgets.de rond, danstromen ze vanzelf binnen :p vandaar dat ik mezelf verbied op die site te kijken ;')

@Downstar gebruik je 'm ook als koortsthermometer? :P
  dinsdag 22 juli 2014 @ 10:23:12 #242
314372 Goddelijker
pi_142587575
Klein kadootje voor mijzelf gekocht, voor na de vakantie: Bluetooth OBD-lezer. :)
Ligt er tenminste wat te wachten als ik terug kom.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:02:36 #243
209721 Downstar
Moeimaker
pi_142588436
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 10:00 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Neus even op china-gadgets.de rond, danstromen ze vanzelf binnen :p vandaar dat ik mezelf verbied op die site te kijken ;')

@Downstar gebruik je 'm ook als koortsthermometer? :P
nee :P, daar gebruik ik deze voor:

pi_142588475
Wie kan mij helpen?
Ik ben opzoek naar een stroomkabel van tussen de 7.5 en 10m met EU plug. Ik kan zelf alleen maar lange kabels met US plugs vinden, met EU plugs alleen maar korte kabeltjes van 1.2m. Iemand de gouden tip?

Ik heb gezocht op 3 prong power cord eu 30ft/3m, leverde niets op dus..
pi_142588490

[ Bericht 100% gewijzigd door Painore op 22-07-2014 11:05:14 ]
pi_142588588
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:04 schreef Painore het volgende:
Wie kan mij helpen?
Ik ben opzoek naar een stroomkabel van tussen de 7.5 en 10m met EU plug. Ik kan zelf alleen maar lange kabels met US plugs vinden, met EU plugs alleen maar korte kabeltjes van 1.2m. Iemand de gouden tip?

[ afbeelding ]
Ik heb gezocht op 3 prong power cord eu 30ft/3m, leverde niets op dus..
http://www.allekabels.nl/230_volt/Apparaatsnoer.html
9,95 voor 10 meter
pi_142588597
Het kriebelt toch wel een beetje om zo'n SJ4000 aan te schaffen.. Net even op eBay rondgekeken en deze gevonden: Klik.
Opzich is de lage prijs (onder $50,-) niet zo gek, want je krijgt er geen mounts of waterdichte behuizing bij. Iemand enig idee of die behuizing en die mounts voor een schappelijke prijs te verkrijgen zijn?
Bedankt!
pi_142588614
quote:
Vind inderdaad ook net de 7.5m kabel via hun, stukje makkelijker dan uit China ^O^
pi_142588681
SJ4000 in 720P is niet echt 60fps? Dus slow motions wordt dus houterig :(
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:14:58 #250
314372 Goddelijker
pi_142588733
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:12 schreef MarkBroflovski het volgende:
SJ4000 in 720P is niet echt 60fps? Dus slow motions wordt dus houterig :(
Correct.
60 fps = 30 fps, waarbij elke frame 2x wordt opgeslagen.
pi_142588756
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:14 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Correct.
60 fps = 30 fps, waarbij elke frame 2x wordt opgeslagen.
Maar is dat een groot verschil met echte 60 fps?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:18:27 #252
314372 Goddelijker
pi_142588818
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:15 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

Ja, 30 fps verschil.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:09 schreef roflcat het volgende:
Het kriebelt toch wel een beetje om zo'n SJ4000 aan te schaffen.. Net even op eBay rondgekeken en deze gevonden: Klik.
Opzich is de lage prijs (onder $50,-) niet zo gek, want je krijgt er geen mounts of waterdichte behuizing bij. Iemand enig idee of die behuizing en die mounts voor een schappelijke prijs te verkrijgen zijn?
Bedankt!
Ik denk dat het goedkoper (en vooral makkelijker) is om alles in 1 keer te bestellen dan alles los.
pi_142588911
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:15 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

Hopelijk komt er firmware hack :')

Maar goed voor zo laag bedraag mag je niet klagen,trouwens beeldkwaliteit is echt wel goed voor die prijs :P
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:22:33 #254
209721 Downstar
Moeimaker
pi_142588924
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:18 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja, 30 fps verschil.

[..]

Ik denk dat het goedkoper (en vooral makkelijker) is om alles in 1 keer te bestellen dan alles los.
Inderdaad, het lijkt mij toch ook niet veel waard om een Sj4000 te kopen zonder enige mount
of waterproofcase, das is het allemaal vrij karig :P..

Daarnaast vind ik het sws een vreemde advertentie, ook nog niet heel veel feedback..
  dinsdag 22 juli 2014 @ 11:23:04 #255
209721 Downstar
Moeimaker
pi_142588944
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:21 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

Hopelijk komt er firmware hack :')

Maar goed voor zo laag bedraag mag je niet klagen,trouwens beeldkwaliteit is echt wel goed voor die prijs :P
Komt er toch niet,
Chipset kan gewoon geen 60 fps aan.
pi_142592315
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:35 schreef Gunny het volgende:

[..]

Ik heb deze gewoon van ze. Laten versturen met SP, en was toen met iets meer dan een week binnen. Is echter al weer 3 weken geleden.
En het is een originele?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:06:44 #257
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_142592563
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:00 schreef Skiet het volgende:

[..]

En het is een originele?
Yup, voldoet aan alle eisen. Inclusief dat wat onder de kraslaag van de sticker zit. Maar wel bestellen met T&T van SP als je dat ding ook thuis wil hebben.
pi_142593835
Hoe lang duur het meestal voor de trackcode werkt? Ontving gisteren een mail dat de bestelling "shipped" was, maar heb nog nooit eerder via zo'n site besteld dus geen idee waar ik op moet rekenen.

*edit: eerst beter kijken dus, dan vragen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:41:49 #259
48067 neo2000
pi_142593868
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:40 schreef The6thgate het volgende:
Hoe lang duur het meestal voor de trackcode werkt? Ontving gisteren een mail dat de bestelling "shipped" was, maar heb nog nooit eerder via zo'n site besteld dus geen idee waar ik op moet rekenen.
Iig langer dan dat het duurt om de OP te lezen. :P :o
pi_142593890
Kut ik vind het net idd :') hoopte het nog op tijd te kunnen editten O-)
pi_142594906
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 00:37 schreef Downstar het volgende:

Heb je ook enige idee hoe precies die meter is? Of de waardes kloppen.
quote:
edit: gvd, waarom heb je me er weer op gewezen... nu loop ik alles weer op te meten xD!
_O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 10:00 schreef l0lownkill het volgende:
Dat doe ik al maar komt weinig soeps langs. Hoewel de Google VR aantrekkelijk is; en de bekende Turtle nachtlamp misschien wat is voor m'n nichtje. (maar smaakgebonden voor ouders :{ )

Ach, ik ben gewoon verzadigd. Ik hoef niets meer. :+
  dinsdag 22 juli 2014 @ 14:16:31 #262
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_142595166
Ok. Nu ben ik dus officieel ook een van de Chinabuye Xiaomi Powerbank gedupeerden:
quote:
Dear customer we can resend it to you, would you like to pay 5USD shipping fee?
Waarop mijn reactie was:
quote:
Why? If you look at it from my side there is no proof you actually have sent it in the first place. I only have your word for this. So it's not clear why i should pay extra for you to send it.
Eens zien wat er nu gebeurt..
pi_142601983
Ik heb de gok bij Chinabuye gewaagd en $3 bijbetaald.
Eileen beweert dat de 1e PB op 6 juni verzonden was.
Dus of lang onderweg of glashard liegen.
De 2e PB heeft een tracking number gekregen:
Postdatum 15 juli, op 17 juli ''Despatched to overseas (Country code: NL)''
Mag er toch van uitgaan dat in ieder geval de 2e PB op enig moment zal arriveren.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:41:09 #264
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_142605165
quote:

[ afbeelding ]
Waar heb je deze gehaald en voor hoeveel? Ik kan nog wel fatsoenlijke oplaadbare batterijen gebruiken.

Iemand nog tips voor de Earson ER-151? Waar deze het goedkoopste te halen is. Voorkeur een PayPal betaalbare shop. Wilde hem net bij BG gaan bestellen omdat hij daar pas het goedkoopste was. Maar die hebben hem niet meer.. :)
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_142605292
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:41 schreef Markos. het volgende:

[..]

Waar heb je deze gehaald en voor hoeveel? Ik kan nog wel fatsoenlijke oplaadbare batterijen gebruiken.

Iemand nog tips voor de Earson ER-151? Waar deze het goedkoopste te halen is. Voorkeur een PayPal betaalbare shop. Wilde hem net bij BG gaan bestellen omdat hij daar pas het goedkoopste was. Maar die hebben hem niet meer.. :)
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html :|W
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:45:35 #266
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_142605345
quote:
Ow huh, eerst stond hij toch ook gewoon onder Earson bij hun?
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_142605386
Mijn SJ4000 die gisteren is besteld(Tmart) is toch al verzonden met Zweedse post ^O^
  dinsdag 22 juli 2014 @ 19:05:31 #268
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_142606164
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef Markos. het volgende:

[..]

Ow huh, eerst stond hij toch ook gewoon onder Earson bij hun?
Toen ik hem in april kocht stond hij ook al zo op BG hoor..
  dinsdag 22 juli 2014 @ 19:16:18 #269
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142606635
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:46 schreef Joerii90 het volgende:
Mijn SJ4000 die gisteren is besteld(Tmart) is toch al verzonden met Zweedse post ^O^
Desondanks voelt iemand alhier (not me) vast een refund aankomen O~)
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:52:08 #270
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_142614152
Iemand hier ervaring met de wltoys l959? Ben al een tijdje op zoek naar een mooie rc buggy/truggy/monstertruck.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:10:42 #271
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142615117
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:52 schreef l0lownkill het volgende:
Iemand hier ervaring met de wltoys l959? Ben al een tijdje op zoek naar een mooie rc buggy/truggy/monstertruck.
Zal niet veel anders zijn dan de L939. GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Als het echt om te offroaden is, zou ik ff doorzoeken...
Succesvol als concurrent voor de frisdrankblikjesautootjes, maar niet als echte RC hobby.
'Een leuke office toy, voor in en om het huis voor jezelf of je kids'. Dattem.
pi_142615759
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 00:37 schreef Downstar het volgende:
:@

Maar nogmaals; accu's worden helemaal niet meer verzonden door koeriers of heb ik wéér pech dat pakketjes niet bezorgd worden?
pi_142618012
http://thenextweb.com/gad(...)rst-wearable-device/

Xiaomi heeft nu een 13$ fitness watch aangekondigd.
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:05:02 #274
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_142629824
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 17:04 schreef BoyB het volgende:
Ik heb de gok bij Chinabuye gewaagd en $3 bijbetaald.
Eileen beweert dat de 1e PB op 6 juni verzonden was.
Dus of lang onderweg of glashard liegen.
Same here. Ze wilden mij $5 bij laten betalen terwijl op de site de verzendkosten via SP $2,57 zijn. Dus tegen ze gezegd dat ik weiger die $5 te betalen en dan ik wel die $2,57 wil betalen. Die ¤2 wil ik dan wel bijbetalen om van het gezeur af te zijn... En op die manier is het dus ook geregeld nu. Alleen heb ik die powerbank dus niet voor mijn vakantie maar hopelijk wel voor de Ingress Anomaly in Rotterdam van 23 Augustus :)
pi_142631145
Resend via SP aangevraagd. Wacht reactie af.
pi_142633925
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:07 schreef MineraalWater het volgende:
http://thenextweb.com/gad(...)rst-wearable-device/

Xiaomi heeft nu een 13$ fitness watch aangekondigd.
Als je daarmee kan gaan lopen zonder je toestel bij je én je route bijhouden, dan zou het helemaal top zijn. Ben er niet zo voor dat ik m'n toestel moet meehebben als ik ga gaan lopen om m'n route te hebben..Dan ben je beter af zonder fitness band, spaart je geld uit.
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:51:42 #277
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142635444
Als ik op zolder met m'n bureaustoel rondjes draai... trick ik die fittness watch dan om te denken dat ik exercize?
En als ik naar de telefoon grijp en deze aan m'n oor houd om een pizza te bestellen? Da's ook vrij vermoeiend. :Y)

Ben meer benieuwd naar de Xiaomi Mi4 die ook aangekondigd is. :9
~ http://hd.mi.com/webfile/zt/hd/2014072201/index.html & http://www.mi.com/mi4
pi_142649499
Kan ik nou het beste de sj4000 bij tmart of bij bg bestellen?
pi_142651414
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:09 schreef dj_ko het volgende:
Kan ik nou het beste de sj4000 bij tmart of bij bg bestellen?
Bg
pi_142653793
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:51 schreef shiznuts het volgende:
Als ik op zolder met m'n bureaustoel rondjes draai... trick ik die fittness watch dan om te denken dat ik exercize?
En als ik naar de telefoon grijp en deze aan m'n oor houd om een pizza te bestellen? Da's ook vrij vermoeiend. :Y)

quote:
Ben meer benieuwd naar de Xiaomi Mi4 die ook aangekondigd is. :9
~ http://hd.mi.com/webfile/zt/hd/2014072201/index.html & http://www.mi.com/mi4
Moet je wel wachten op de juiste versie die 4G ondersteuning biedt.

Geinig ding:

Slechts ¤1.09 bij Tinydeal. Meer info hier en de Android app hier.
Hoef 'm zelf niet; m'n telefoon heeft al IR; anders had ik 'm zeker gehaald. :P

Enne:
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:22 schreef Iemand91 het volgende:
Maar nogmaals; accu's worden helemaal niet meer verzonden door koeriers of heb ik wéér pech dat pakketjes niet bezorgd worden?
:%
pi_142654745
Iemand al eens een tondeuse uit China gehaald? Is 't wat zonder stroomuitval en een halfkaal, bloedende kop?
pi_142654944
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:39 schreef Iemand91 het volgende:
Haalde dit laatst van een AliExpress shop. Weet niet hoeveel accu's je wilt hebben, maar dit staat tenminste voor een aantal koeriers.

De accu van een SJ4000 van een vriend van mij kwam laatst via Swiss Post binnen. Duurde wel veel te lang.
pi_142669289
Iemand toevallig een Bluetooth Remote voor Android (over) waar die van af wilt?
(she/her)
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:28:54 #284
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_142672374
Op zoek naar een mooi lederen hoesje voor een iphone 5s. Nog niet zo makkelijk.

-O-
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_142672576
Ik loop achter,... maar hier is ook de SJ4000 onderweg, eens kijken of ik straks wat shots in mn vijver kan maken XD
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:20:13 #286
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142673843
Darn it. M'n V911 v2 / Pro gemist. :P Vanmiddag dan maar afhalen.
pi_142674295
Ik zie vaker mensen inner-ear oordopjes bespreken hier, nu ben ik op zoek naar degelijke oordopjes maar vind inner-ear niet fijn en zoek ik dus zo een soort:

Iemand suggesties?
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:35:58 #288
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142674328
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:35 schreef Questular het volgende:
Ik zie vaker mensen inner-ear oordopjes bespreken hier, nu ben ik op zoek naar degelijke oordopjes maar vind inner-ear niet fijn en zoek ik dus zo een soort:

[ afbeelding ]

Iemand suggesties?
Action.
YouTube
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:40:01 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142674443
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:35 schreef Questular het volgende:

[ afbeelding ]

Iemand suggesties?
quote:
10s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:20 schreef shiznuts het volgende:

ES10. :Y Omdat er ook weleens mensen zeurenvragen om gewone oordopjes. Had toen eens Phrodi's gehaald omdat dat er wel geinig uitzag, maar bleek prut, nu eens gekeken wat AWEI kan betekenen. ;) Erg comfortabel. Iets koeler/killer dan de ES800M, natuurlijk blijft de bassimpact ook wat achter, logisch. Verder had ik er eigenlijk een stuk minder van verwacht, maar klinken ze verrassend okay nog qua soundstage, diepte en range, voor normale oordopjes dan. Hebbûh? Ff hier kijken dan: http://chinaprices.us?q=awei%20earphone%20-huawei .
pi_142677654
Crap, gevaarlijke sites dit inderdaad. De track code van de sj4000 is inmiddels actief, maar terwijl ik dat bekeek zag gelijk iets voorbij komen van een set scheermetjes compatible voor gilette. Dus maar 8st besteld voor 7.50. Kost toch al gauw het viervoudige hier. Volgens mij moet ik maar niet al te vaak die sites bezoeken :)
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:30:08 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142678081
Wel ff pleisters inslaan dan. :P
Zijn ze zo bot dat er niks gebeurt... ga je wat minder voorzichtig te werk, ligt je hele gezicht open. _O-
pi_142678332
Er staat nu een update bij mijn sweden post zending: "The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad" Betekend dit dat mijn pakketje na 2 weken nog steeds ergens daar in het verre ooste hangt? Location is "Singapore"

Kut tinydeal. Banggood heb ik de dag erna wat spullen bij besteld. Daarvan is wel al een hele zooi binnen gekomen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:54:48 #293
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142678936
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:37 schreef Blocko het volgende:
Er staat nu een update bij mijn sweden post zending: "The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad" Betekend dit dat mijn pakketje na 2 weken nog steeds ergens daar in het verre ooste hangt? Location is "Singapore"

Kut tinydeal. Banggood heb ik de dag erna wat spullen bij besteld. Daarvan is wel al een hele zooi binnen gekomen.
Dit is mijn status voor de SJ4000 via Banggood (binnen een week al meer updates dan bij tmart in een hele maand :') )

2014-07-24 07:40, The shipment item is under transportation, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-24 07:40, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-23 18:00, Order departed on flight from origin
2014-07-23 10:00, Order dispatched
2014-07-22 09:54, Order Shipment recorded

Zo te lezen is hij dus onderweg naar de inklaring hier.
YouTube
pi_142679512
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:22 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:@

Via ali een powerbank besteld, iets van 19-7 verzonden, 24-7 in Nederland. Verzonden met een NL tracking code, geen idee of dat sneller is maar blijkbaar is hij dus in Nederland. Nu even checken of het een echte powerbank is, wat is hier de snelste manier voor? Iets van doorlussen ofzo om te kijken of hij dan oplaadt?
Top 5 China producten
pi_142679723
Heeft hier iemand wel eens eten van Aliexpress besteld?
pi_142679877
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dit is mijn status voor de SJ4000 via Banggood (binnen een week al meer updates dan bij tmart in een hele maand :') )

2014-07-24 07:40, The shipment item is under transportation, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-24 07:40, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad

Ik had zelfde opbouw als jij, duurde bij mij 5 of 6 dagen
pi_142680068
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:16 schreef JiePieWie het volgende:
Eens zien wat er nu gebeurt..
IP ban van de website.
pi_142680220
Weet iemand waar je in china (goedkoop) tupperware-containers kunt halen?

Deze dus;

pi_142681272
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weet iemand waar je in china (goedkoop) tupperware-containers kunt halen?

Deze dus;

[ afbeelding ]
Beter koop je die dingen gewoon in Nederland. Je wilt je eten denk ik niet bewaren in goedkoop chinees plastic zonder dat deze op enige manier is gecontroleerd.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:59:59 #300
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142681330
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

2014-07-12 06:20, The shipment item is under transportation, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-12 06:20, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-12 06:20, Order departed from sorting hub
2014-07-09 18:00, Order departed on flight from origin
2014-07-09 10:00, Order dispatched

Duurt nog wel een paar dagen vanaf die status dus.
Vandaag gepoogd afgeleverd te worden. Zometeen ff richting postkantoor maar.
  donderdag 24 juli 2014 @ 15:00:51 #301
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142681355
Völ.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')