Kon niet, want was al afgeprijsd item.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Had je ook niet de $10 coupon uit de beschrijving gebruikt?
Die code van een nieuwsbriefaanmelding werkt in dit soort gevallen wel. Voor elke bestelling even aanmelden via de homepagequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kon niet, want was al afgeprijsd item.
Die link kwam te laat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef remcosw het volgende:
[..]
Die code van een nieuwsbriefaanmelding werkt in dit soort gevallen wel.
Ik wilde het vandaag bestellen ivm een 5% coupon code maar het is geen tientje, je bedoelt 10euro waarschijnlijk. Hoe heb je besteld voor 10euro (en dat dan weer n $$$$)?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:07 schreef l0lownkill het volgende:
Heb de cheerson x10 besteeldtientje in totaal bij BG, toen ik keek wat hij in NL kostte, 40 euro
jezelf in het zelfde bericht tegen spreken..quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Meh ik heb gewoon 94 dollar betaald.
Fuck die shit ook maar.
Mailtje achteraan gestuurd
De groene versie maakt hem 3 euro goedkoper, en de 5% coupon. Al met al 13,70 euro, maar dat kun je afronden naar een tientjequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:42 schreef NX het volgende:
[..]
Ik wilde het vandaag bestellen ivm een 5% coupon code maar het is geen tientje, je bedoelt 10euro waarschijnlijk. Hoe heb je besteld voor 10euro (en dat dan weer n $$$$)?
zoiets. http://www.benl.ebay.be/s(...)er%2Bpool%26_arr%3D1 die kokido wordt wel niet echt enthousiast op gereageerd op amazonquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:23 schreef l0lownkill het volgende:
Wij hebben zo'n intex zwembad met een filterpomp, nu zoek ik dus zo'n zwarte warmtemat waar het water doorheen stroomt en wordt verwarmd door de zon. Heeft iemand een idee? die dingen zijn in NL tering duur namelijk..
What the hell man, wth!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:39 schreef l0lownkill het volgende:
De groene versie maakt hem 3 euro goedkoper, en de 5% coupon. Al met al 13,70 euro, maar dat kun je afronden naar een tientje
Het is geen helder schijnend licht, not the sharpes knife in the drawer etc.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
jezelf in het zelfde bericht tegen spreken..
Jammer, dan neem ik liever 5 minuten om aan het koude water te wennenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:26 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
zoiets. http://www.benl.ebay.be/s(...)er%2Bpool%26_arr%3D1 die kokido wordt wel niet echt enthousiast op gereageerd op amazon
Via chinaprices kom ik enkel op http://www.aliexpress.com(...)1a769c9db07cb&isdl=y terecht. Niet echt de prijscategorie waar je aan dacht.
Wat voor hobby heeft zequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:58 schreef redboyke het volgende:
mijn zus heeft ook eens wat besteld van china
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef Erasmo het volgende:
Chinese cosmetica staat nou niet bekend om zijn veiligheid
Zoek op eBay naar "Sun dots pool blaster". Tientjeswerk. Leg je op de bodem, die absorberen zonnewarmte en geven deze vervolgens af aan het water.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:23 schreef l0lownkill het volgende:
Wij hebben zo'n intex zwembad met een filterpomp, nu zoek ik dus zo'n zwarte warmtemat waar het water doorheen stroomt en wordt verwarmd door de zon. Heeft iemand een idee? die dingen zijn in NL tering duur namelijk..
DM'tjequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef Goddelijker het volgende:
Toevallig iemand die een monopod of zo'n zwemset heeft liggen voor de SJ4000 en daar evt. vanaf wil?
Zo'n klein schijfje zal een zwembad van 5000 litr wel niet verwarmenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:42 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Zoek op eBay naar "Sun dots pool blaster". Tientjeswerk. Leg je op de bodem, die absorberen zonnewarmte en geven deze vervolgens af aan het water.
Maar of het werkt??
Een warm zwembad?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Zo'n klein schijfje zal een zwembad van 5000 litr wel niet verwarmenoverigens zijn de verzendkosten daarvan ook hoog dus kun je beter een compleet nieuw zwembad kopen voor die prijs
Is er niet een warmte pomp beschikbaar?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Zo'n klein schijfje zal een zwembad van 5000 litr wel niet verwarmenoverigens zijn de verzendkosten daarvan ook hoog dus kun je beter een compleet nieuw zwembad kopen voor die prijs
Die zijn er ja, maar daar ben je dan ook weer veel voor kwijtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Is er niet een warmte pomp beschikbaar?
Zwarte tuinslang + pompje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:23 schreef l0lownkill het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |