Kon niet, want was al afgeprijsd item.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Had je ook niet de $10 coupon uit de beschrijving gebruikt?
Die code van een nieuwsbriefaanmelding werkt in dit soort gevallen wel. Voor elke bestelling even aanmelden via de homepagequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kon niet, want was al afgeprijsd item.
Die link kwam te laat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef remcosw het volgende:
[..]
Die code van een nieuwsbriefaanmelding werkt in dit soort gevallen wel.
Ik wilde het vandaag bestellen ivm een 5% coupon code maar het is geen tientje, je bedoelt 10euro waarschijnlijk. Hoe heb je besteld voor 10euro (en dat dan weer n $$$$)?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:07 schreef l0lownkill het volgende:
Heb de cheerson x10 besteeldtientje in totaal bij BG, toen ik keek wat hij in NL kostte, 40 euro
jezelf in het zelfde bericht tegen spreken..quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Meh ik heb gewoon 94 dollar betaald.
Fuck die shit ook maar.
Mailtje achteraan gestuurd
De groene versie maakt hem 3 euro goedkoper, en de 5% coupon. Al met al 13,70 euro, maar dat kun je afronden naar een tientjequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:42 schreef NX het volgende:
[..]
Ik wilde het vandaag bestellen ivm een 5% coupon code maar het is geen tientje, je bedoelt 10euro waarschijnlijk. Hoe heb je besteld voor 10euro (en dat dan weer n $$$$)?
zoiets. http://www.benl.ebay.be/s(...)er%2Bpool%26_arr%3D1 die kokido wordt wel niet echt enthousiast op gereageerd op amazonquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:23 schreef l0lownkill het volgende:
Wij hebben zo'n intex zwembad met een filterpomp, nu zoek ik dus zo'n zwarte warmtemat waar het water doorheen stroomt en wordt verwarmd door de zon. Heeft iemand een idee? die dingen zijn in NL tering duur namelijk..
What the hell man, wth!quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:39 schreef l0lownkill het volgende:
De groene versie maakt hem 3 euro goedkoper, en de 5% coupon. Al met al 13,70 euro, maar dat kun je afronden naar een tientje
Het is geen helder schijnend licht, not the sharpes knife in the drawer etc.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
jezelf in het zelfde bericht tegen spreken..
Jammer, dan neem ik liever 5 minuten om aan het koude water te wennenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:26 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
zoiets. http://www.benl.ebay.be/s(...)er%2Bpool%26_arr%3D1 die kokido wordt wel niet echt enthousiast op gereageerd op amazon
Via chinaprices kom ik enkel op http://www.aliexpress.com(...)1a769c9db07cb&isdl=y terecht. Niet echt de prijscategorie waar je aan dacht.
Wat voor hobby heeft zequote:Op donderdag 17 juli 2014 20:58 schreef redboyke het volgende:
mijn zus heeft ook eens wat besteld van china
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef Erasmo het volgende:
Chinese cosmetica staat nou niet bekend om zijn veiligheid
Zoek op eBay naar "Sun dots pool blaster". Tientjeswerk. Leg je op de bodem, die absorberen zonnewarmte en geven deze vervolgens af aan het water.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:23 schreef l0lownkill het volgende:
Wij hebben zo'n intex zwembad met een filterpomp, nu zoek ik dus zo'n zwarte warmtemat waar het water doorheen stroomt en wordt verwarmd door de zon. Heeft iemand een idee? die dingen zijn in NL tering duur namelijk..
DM'tjequote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef Goddelijker het volgende:
Toevallig iemand die een monopod of zo'n zwemset heeft liggen voor de SJ4000 en daar evt. vanaf wil?
Zo'n klein schijfje zal een zwembad van 5000 litr wel niet verwarmenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:42 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Zoek op eBay naar "Sun dots pool blaster". Tientjeswerk. Leg je op de bodem, die absorberen zonnewarmte en geven deze vervolgens af aan het water.
Maar of het werkt??
Een warm zwembad?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Zo'n klein schijfje zal een zwembad van 5000 litr wel niet verwarmenoverigens zijn de verzendkosten daarvan ook hoog dus kun je beter een compleet nieuw zwembad kopen voor die prijs
Is er niet een warmte pomp beschikbaar?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:48 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Zo'n klein schijfje zal een zwembad van 5000 litr wel niet verwarmenoverigens zijn de verzendkosten daarvan ook hoog dus kun je beter een compleet nieuw zwembad kopen voor die prijs
Die zijn er ja, maar daar ben je dan ook weer veel voor kwijtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Is er niet een warmte pomp beschikbaar?
Zwarte tuinslang + pompje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:23 schreef l0lownkill het volgende:
hahaa dat maakt die reactie juist goud.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:47 schreef Questular het volgende:
Dit is dan ook wel een top reactie, vooral de afsluiter "i feel very strange"
Gewoon niemand?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 'n 3.5mm plug verlengkabel met microfoontje en 'n paar knopjes (voor switchen van nummers, gesprek aannemen, etc). Ik zoek op 3.5mm key microphone extension cable en krijg 'n tig aantal hits.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan de extra lengte gebruiken, maar is 't verstandig om 2 verschillende kabels aan elkaar te verbinden of gaat dat ten koste van geluidskwaliteit?
Iemand 'n goeie tip?
Que? Zoiets? http://www.ebay.nl/itm/351106781226quote:
Die eerste inderdaad, maar ik vroeg me af of er iemand ervaring mee heeft. Ik heb 'n tijd terug die sport-dopjes aangeschaft (die heb jij toen aangeraden) en dat werkt perfect voor op de fiets. Maar 't is wel handig als ik kan "zappen" en m'n telefoon kan oppakken als deze op m'n rug zit of in m'n stuurtasje waar ik de knopjes niet goed mee kan bereiken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Que? Zoiets? http://www.ebay.nl/itm/351106781226
Zou gewoon oordopjes naar wens zoeken met zoiets ingebouwd...
www.ebay.nl/itm/141253220218 i.c.m. http://www.ebay.nl/itm/141308554611 ?
Kan zoiets nog tegenwoordig?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:49 schreef shiznuts het volgende:
Yup, da's de truc altijd, ff mistertao yext gebruiken. Die filtert geen merknamen.
[..]
Is sowieso belangrijk om te doen vanwege (uit de openingspost):
[..]
Scheelt je dan toch gauw wat geld.
[ afbeelding ]
In dat geval ¥ 99 zelfs.
Even via een andere taobao agent aanschaffen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Kan zoiets nog tegenwoordig?
Ik zag een leuk afgeprijsde Yoobao maar die mag ik niet openen
Het is zo'n noodbatterij en dan staat er in de beschrijving 'Geschikt voor Apple iPhone'quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Even via een andere taobao agent aanschaffen?
(die gewoon via chat etc besteld.. dan doen ze vaak niet zo moeilijk over spul wat dezelfde naam heeft als een merkproduct maar natuurlijk geen kopie is.)
Ik ben aard. No no no, geen luie aard, ik ben droek droek droek!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:53 schreef shiznuts het volgende:
Goed bezig de laatste tijd met reviews, topgosah.Keep 'em coming.
Moet de S5 ook nog maar eens in m'n oren hangen.Druk druk druk.
Heb ik weerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:44 schreef shiznuts het volgende:
Dat heb je wel met bluetooth geloof ik... ken je de receiver aan je kraagje ofzo hangen en daar de dopjes inpluggen.
Verder geen ervaring met zoiets. Nou ja, niet helemaal waar, ik had deze: http://www.inearmatters.n(...)fiio-e02i-rocky.html . Alleen dacht ik dat dat ook wel zou werken met Android devices. Niet dus.
NL direct kan niet ivm grote accu's denk ik..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:44 schreef Deugniett het volgende:
7 juli SJ4000 besteld en hij is 15 juli binnengekomen. Vind het echt super dat NL direct van BGVerder had ik ook de Xiaomi powerbank bij CB besteld op 17 juni maar tot op heden niks meer van vernomen dus zal wel het zelfde hebben als de rest hier, al kan hij nog wel binnenkomen. Nou wil ik er eentje voor de zekerheid alvast bestellen bij BG alleen ik kan niet kiezen voor NL direct? Hebben meer mensen hier last van? Zag dat de prijs verhoogd was naar 28euro alleen als je hem besteld betaal je wel rond de 17euro.
Ahh oke. Is dat nieuw? Want ik had even terug gekeken en volgens mij hadden een aantal hem wel gehaald met NL direct. Maar zal me niks verbazen als het indd door die accu's komt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:09 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
NL direct kan niet ivm grote accu's denk ik..
Heeft iemand nog inklaringskosten gehad op de sj4000?
Ik denk dat ik hem toch maar ga kopen, ookal heb ik al een mobius![]()
pff. Do want.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:51 schreef neo2000 het volgende:
Voor eenieder die nog aan het twijfelen was n.a.v. eerder geposte footage:
http://www.conrad.nl/ce/n(...)aign=49187&insert=9J
Toevallig in de aanbieding viel mij op. Nog even een stabilisator er onder, goeie cam (en je bent zo 3/400 euro verder, lol) en je kan ook mooie HQ filmpjes schieten van je ex die topjess ligt te zonnen in de achtertuin van haar nieuwe vriend!
Helaas de oude versie in de uitverkoop. De nieuwe versie blijft veeel langer airborne (5200mAh vs 2200mAh).quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:51 schreef neo2000 het volgende:
Voor eenieder die nog aan het twijfelen was n.a.v. eerder geposte footage:
http://www.conrad.nl/ce/n(...)aign=49187&insert=9J
Toevallig in de aanbieding viel mij op. Nog even een stabilisator er onder, goeie cam (en je bent zo 3/400 euro verder, lol) en je kan ook mooie HQ filmpjes schieten van je ex die topjess ligt te zonnen in de achtertuin van haar nieuwe vriend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |