Je ziet niks Belgisch terug in m'n posts?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat kon ik ook niet ruiken.
Ik haat de maandag, dan wordt er nooit zoveel bezorgd, alleen pakketten. Geen pakketjes die met de post meekomen.
Nou lekker dan. Ik zal hem na ontvangst maar 's aanspreken alvorens een negatieve review te geven. Krijg ik misschien een refund.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die van ali die jij hebt is fake, dat vertelt de seller nu op de chat.
Dude, voor die ene dollar, hahah... Sta je daar met de mond vol tandenquote:Op maandag 12 mei 2014 16:21 schreef Dromer het volgende:
Nou lekker dan. Ik zal hem na ontvangst maar 's aanspreken alvorens een negatieve review te geven. Krijg ik misschien een refund.
Kijk maar uit. Straks bestel ik een voodoopoppetje en zet daar jouw naam op!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:30 schreef NX het volgende:
[..]
Dude, voor die ene dollar, hahah... Sta je daar met de mond vol tanden
quote:
Dat is niet gehaat, maar mensenkennisquote:Op maandag 12 mei 2014 17:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]Ben weer eens terug in het topic, zonder gespam of iets, en er wordt al gehaat
http://www.chinabuye.com/(...)and-android-devices/quote:Op maandag 12 mei 2014 14:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoop nog steeds dat je een echte krijgt natuurlijk maar ik gok van niet.
Zo kan je het verschil zien tussen echt en nep:
[ afbeelding ]
[..]
Gewoon even goed inlezen / zoeken voordat je besteld. Ook van dit soort toestellen komen binnen not times klonen op de markt. Als je fora etc blijft lezen komen er vanzelf wel betrouwbare goedkope verkopers naar voren.
Je hoeft bij Banggood écht niet bang te zijn dat ze niet leveren.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:14 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Je ziet niks Belgisch terug in m'n posts?
#inburgeringcompleted
Na inloggen wel. (ik ben niet zo eigenwijs dat ik er niet óók snel eentje gekocht hebquote:Op maandag 12 mei 2014 18:40 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
http://www.chinabuye.com/(...)and-android-devices/
en is dát dan een echte?
kortingscode werkt trouwens niet.
Tablet hoes is er nooit doorgekomen. Paypal claim en ik had m'n geld terug(pas nadat Paypal dus tussenkwam).quote:Op maandag 12 mei 2014 19:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je hoeft bij Banggood écht niet bang te zijn dat ze niet leveren.
Zelf wacht ik ook nog even geduldig deze week af.
Tja wie gaat er dan ook in België wonenquote:Op maandag 12 mei 2014 19:36 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Tablet hoes is er nooit doorgekomen. Paypal claim en ik had m'n geld terug(pas nadat Paypal dus tussenkwam).
BG, daar kan je met een code 10$ eraf krijgenquote:Op maandag 12 mei 2014 19:00 schreef igi0n het volgende:
Waar is op dit moment de SJ4000 het goedkoopste? Evt met coupons of iets dergelijks? Heb geen creditcard dus aliexpress kan hem niet worden.
De kortingsactie van begin maart voor FOK!kers heb ik helaas gemist
edit: Ik zie net dat ik al 200 topics meelurk/post. Damn![]()
lol, kan nog wel even duren hoor. Zelf 2 maanden op een pakketje gewachtquote:Op maandag 12 mei 2014 19:51 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn order staat nog steeds op ´Departure from outward office of exchange´ sinds 22/04
Mag toch wel een keertje aankomen
Ik haat wachten.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
lol, kan nog wel even duren hoor. Zelf 2 maanden op een pakketje gewacht
30/04 hierquote:Op maandag 12 mei 2014 19:51 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn order staat nog steeds op ´Departure from outward office of exchange´ sinds 22/04
Mag toch wel een keertje aankomen
^datquote:
Ja deze zijn origineel, ik heb er zelf twee van, zie;quote:
Thanks!quote:Op maandag 12 mei 2014 20:09 schreef NX het volgende:
[..]
Ja deze zijn origineel, ik heb er zelf twee van, zie;
GC / [Chinese Webshops] Topic #298 300 here we come!
en
GC / [Chinese Webshops] Topic #298 300 here we come!
Let op; je dient ingelogd te zijn op ChinaBuye om gebruik te kunnen maken van de kortingscode!![]()
Kortingscode;
ChinaBuye5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |