Haha ja.. dat is ook een deel van mijn probleem. Ik heb ook al een Mobius als dashcam, dus daar kan ik de SJ4000 ook al niet voor gebruiken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:03 schreef ErkendFokker het volgende:
super stom want ik heb ook al een mobius..
super stom want ik heb ook al een mobius..quote:
Seg. Stonden net twee linkjes naar beide, hè...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:02 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hoe lang blijft zo'n Phantom trouwens in de lucht alvorens de batterij leegraakt? De Hubsan en Cheerson zijn leuke speledingetjes, maar je bent constant een batterij aan het wisselen en/of aan het opladen.
[..]
quote:Vliegtijd: 10 tot 15 min.
quote:Gigantische accucapaciteit van 5200 mAh (tegenover 2200 mAh bij de Ur-PHANTOM) voor extra lange vliegtijden tot 25-28 minuten, zelfs bij hogere belading, zoals bij de H3-2D Gimbal incl. GoPro camera
True true. Ik heb de SJ4000 gehaald voor de accessoires die ik met m'n GoPro's kan gebruiken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:03 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
super stom want ik heb ook al een mobius..maar een vriend van mij had zijn Gopro mee op vakantie (zit nu in Italië aan de zee) en dan is dat toch wel vet :p
Ook al die mounts erbij maakt hem iets bruikbaarder. Ik kan die mobius nergens op gebruiken. Sj4000 kan mooi op mijn helm en op de motor.
Waterproof case voor mobius is ook al 20 euro, dat vind ik te ver gaan dus daarom maar een sj4000 erbij![]()
Maar ik haal voor de mobius wel zo'n lensverlengkabel en dan kan ik die mooi op iets anders gebruiken (rc auto en uiteindelijk quadcopter)
Jep: http://www.getgooglecardboard.com/quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:31 schreef l0lownkill het volgende:
Is dit niet even awesome?
http://www.china-gadgets.(...)atz-china-fuer-962e/
VR-bril van karton
Bij mij lukte het toevallig toen ik een nieuw adres toevoegde en tegelijk nog eens de voucher toepastequote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:31 schreef funky_fart het volgende:
Hij geeft anders wel een foutmelding ivm twee keer dezelfde voucher. Bij finale afrekening wel gelukt?
Een zwemset? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:54 schreef Goddelijker het volgende:
Toevallig iemand die een monopod of zo'n zwemset heeft liggen voor de SJ4000 en daar evt. vanaf wil?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:54 schreef J.B. het volgende:
[..]
Een zwemset? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:35 schreef Djurres het volgende:
Ik denk dat ik een type nieuwer sj4000 ga bestellen..
[ afbeelding ]
oei, zie ik daar een nagemaakt Go Pro en Rainbow Loom!?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:50 schreef ErkendFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps
Kon het niet laten
En toen kreeg je ook uitleg waarom, maar schijnbaar is onthouden niet je sterkste kant. Daarom, speciaal voor jou:quote:Op zondag 20 juli 2014 15:34 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
oei, zie ik daar een nagemaakt Go Pro en Rainbow Loom!?
Vorige keer kreeg ik nog een waarschuwing voor een telefoon die iets leek op een Galaxy
Het die camera is gewoon een Clone Go Pro, het is dus een willekeur wat toegestaan wordt en wat niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En toen kreeg je ook uitleg waarom, maar schijnbaar is onthouden niet je sterkste kant. Daarom, speciaal voor jou:
GC / [Chinese Webshops] Topic #304 Met nog meer BT speakers
dan discussieer je dat maar in feedback, met de mods.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Het die camera is gewoon een Clone Go Pro, het is dus een willekeur wat toegestaan wordt en wat niet.
Gewoon negeren, gewoon negeren.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:57 schreef Iemand91 het volgende:
Gewoon negeren, gewoon negeren...
Over die DSTE accu's voor m'n DSLR; daar zat een trackingcode bij: LF***********.
Zo'n code kan ik nergens tracken en komt mij ook totaal niet bekend voor.
Of heb ik het mis?
Heb gisteravond case geopend en verkoper zegt dat ik eerst postkantoor kan checken en anders stuurt hij een stel nieuwe accu's.
Maar ik vermoedt dat dit spul is tegengehouden om het feit dat het accu's zijn door de koerier...
Niet nodig, ik werd er door gewone gebruikers op gewezen en nu wijs ik die zelfde gebruikers er op terug.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:51 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
dan discussieer je dat maar in feedback, met de mods.
hehe zag hem ook op lightake. Alleen jammer dat de sleutelhanger niet op t plaatje lijktquote:Op zondag 20 juli 2014 15:20 schreef Woep het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.pandawill.com/(...)te-image-p90700.html
http://www.blessthisstuff(...)-floating-hand-grip/quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:54 schreef J.B. het volgende:
[..]
Een zwemset? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |