SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts![]()
Met mijn telefoon maak je geen foto met een volumeknop hoor?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:33 schreef Djurres het volgende:
[..]
Hij drukt op een volumeknopje waardoor je een foto maakt![]()
Ik heb een iphone 5, als ik in de camera zit en op de volume knop druk maakt ie een foto.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:45 schreef remcosw het volgende:
[..]
Met mijn telefoon maak je geen foto met een volumeknop hoor?Tadumtiedum.![]()
Prutsers hier ook altijd man...quote:
Als je de lapo steelt, doe het dan ook goed.
Je kan duidelijk lezen dat het nummer al opgehoogd is.
Tevens TT:![]()
![]()
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Deze post vat alles samen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Prutsers hier ook altijd man...
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Heb het een beetje snel gedaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
![]()
Eens moet je het leren hè.![]()
Gelukkig, mijn innerlijke autist is weer tot bedaren gebrachtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:06 schreef igi0n het volgende:
Heb al even reportje gedaan om het aan te laten passen
Edit:![]()
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Waarom denk je nou dat die monopod over bluetooth beschikt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:47 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik heb een iphone 5, als ik in de camera zit en op de volume knop druk maakt ie een foto.
Zou het puur voor de lolz zijn, of zou 'ie daarmee een opname triggeren?En vooral dit ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dacht dat er een motortje in zat die op de knop deed drukken, heb alleen de foto bekeken, conclusie te snel getrokken, sowwy, wis niet dat je boosch werd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waarom denk je nou dat die monopod over bluetooth beschikt?
Zou het puur voor de lolz zijn, of zou 'ie daarmee een opname triggeren?
[..]
En vooral dit ook.Tadumtiedum.![]()
Ik ben altijd boosbaas.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:51 schreef Djurres het volgende:
[..]
Dacht dat er een motortje in zat die op de knop deed drukken, heb alleen de foto bekeken, conclusie te snel getrokken, sowwy, wis niet dat je boosch werd.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
mp4nation personeel heeft gelijk, deze is inderdaad de tofste![]()
Komt zo uit een alien film om de mensheid uit te roeien.
http://www.mp4nation.net/yi-zhan-x4-rc-quadcopter![]()
Link?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:35 schreef Djurres het volgende:
Ik denk dat ik een type nieuwer sj4000 ga bestellen..
[ afbeelding ]
Wacht nog steeds op een SJ4000 met 1080P 60fps![]()
![]()
http://www.aliexpress.com(...)rt+cam+remote&catId=quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:21 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Link?
Wacht nog steeds op een SJ4000 met 1080P 60fpsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:14 schreef monkeybrain het volgende:
mp4nation personeel heeft gelijk, deze is inderdaad de tofste![]()
Komt zo uit een alien film om de mensheid uit te roeien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.mp4nation.net/yi-zhan-x4-rc-quadcopterDigitale renders zien er meestal wel okay uit. En dan krijg je het spul te zien dat vervaardigd is uit best prutmateriaal en dan ziet het er allemaal niet zo tof meer uit... (zie ook andere plaatjes bij de listing). Sowieso gewoon een mutated Hubsan X4.
Dit is niet de echte opvolger van de SJ4000. Hier heeft gewoon iemand het label 'SJ4000' aan gehangen. Dit is gewoon troep.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:35 schreef Djurres het volgende:
Ik denk dat ik een type nieuwer sj4000 ga bestellen..
[ afbeelding ]
De echte SJ4000 met wifi komt uit onder de naam SJ4000, type A7.![]()
Ding is maar 5mp en is ook deze is 60fps, duplicate.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)rt+cam+remote&catId=![]()
Er staat ook flight time: "6 minutes". Ik heb verder geen verstand van die dingen, maar is 6 minuten niet heeel weinig?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)rt+cam+remote&catId=
[..]Digitale renders zien er meestal wel okay uit. En dan krijg je het spul te zien dat vervaardigd is uit best prutmateriaal en dan ziet het er allemaal niet zo tof meer uit... (zie ook andere plaatjes bij de listing). Sowieso gewoon een mutated Hubsan X4.
![]()
Ben best onder de indruk van de SJ4000, gezien de prijs.
Leuk voor komende zomer in de zee, of als ik ga raften of grotten bezoeken!![]()
![]()
Neuh, 5-10min is doorsnee vliegtuig van een speelgoedje heli, vliegtuig of quadje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:39 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Er staat ook flight time: "6 minutes". Ik heb verder geen verstand van die dingen, maar is 6 minuten niet heeel weinig?
DJI Phantom 2 heeft nu grote powerpacks, kun je geloof ik 20m op vliegen.
Tja, vermogen vergt energie en grotere accu = zwaarder = vergt meer power.
Dus zo kom je in een cyclus van gewicht/performance/accuduur die zich uitbalanceren.
Bootjes en autotjes kunnen wel wat langer door, maar zij hoeven dan ook niet zozeer tegen de zwaartekracht te werken.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mijn SJ4000 Carry bag binnengekregen. Past het niet!!!!!! Weer niet terwijl dit specifiek voor de sj4000 moet zijn!![]()
Gewoon veel batterijen erbij kopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Neuh, 5-10min is doorsnee vliegtuig van een speelgoedje heli, vliegtuig of quadje.
DJI Phantom 2 heeft nu grote powerpacks, kun je geloof ik 20m op vliegen.
Tja, vermogen vergt energie en grotere accu = zwaarder = vergt meer power.
Dus zo kom je in een cyclus van gewicht/performance/accuduur die zich uitbalanceren.
Bootjes en autotjes kunnen wel wat langer door, maar zij hoeven dan ook niet zozeer tegen de zwaartekracht te werken.
Ze hebben niet voor niks 5-packs.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
True true.
In other news. Gister werken, zending gemist, omschrijving 'Singapore Post'. Dus ik naar het postkantoor net en sinds kort hebben ze daar dus geen eigen bereik meer waar je spul kunt afhalen, dus moet je in de rij wachten bij de normale kassa's, waar mensen uren nodig hebben om een pakket te verzenden of postzegels te kopen ofzo.Anyways. Ik wachten in de rij, zie het leukste meisje die ze daar hebben en me de vorige keren ook heeft geholpen, maar ze is wat aan het rommelen en organiseren, staat op 'kassa gesloten'. Ben ik aan de beurt, wuift ze dat haar kassa ook open is.
Was identificeren ook niet meer nodig.
En tot zover deze 'lief dagboek'-anekdote.
![]()
Brainwavz S5. Free FedEx kon ook, maar ik heb dan telkens gedoe met import en zo niet.
En terwijl ik dit typ komt het volgende binnen.![]()
![]()
![]()
Zo fout dat het goed is.
Nu heb ik van eBay alleen nog een resend paraplu in flesdesign onderweg (kwam eerder voorbij bij onze Duitse vrienden), dan van Banggood een V911v2/Pro heli'tje en de Sounder N5 bluetooth speaker met APT-X dongle. Ben touwens welkom om bij Sounder een kijkje te nemen in oktober.
De S5 heb ik gisteren ook binnen gekregen omdat ik toch beetje aan het twijfelen ben geraakt over mijn S1quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:11 schreef shiznuts het volgende:
True true.
In other news. Gister werken, zending gemist, omschrijving 'Singapore Post'. Dus ik naar het postkantoor net en sinds kort hebben ze daar dus geen eigen bereik meer waar je spul kunt afhalen, dus moet je in de rij wachten bij de normale kassa's, waar mensen uren nodig hebben om een pakket te verzenden of postzegels te kopen ofzo.Anyways. Ik wachten in de rij, zie het leukste meisje die ze daar hebben en me de vorige keren ook heeft geholpen, maar ze is wat aan het rommelen en organiseren, staat op 'kassa gesloten'. Ben ik aan de beurt, wuift ze dat haar kassa ook open is.
Was identificeren ook niet meer nodig.
En tot zover deze 'lief dagboek'-anekdote.
![]()
[ afbeelding ]
Brainwavz S5. Free FedEx kon ook, maar ik heb dan telkens gedoe met import en zo niet.
En terwijl ik dit typ komt het volgende binnen.![]()
![]()
![]()
Zo fout dat het goed is.
[ afbeelding ]![]()
Maar de S5 is weer een fresh start, verwacht een reviewtje van te kunnen maken tegen het einde van de week
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: