hahah heldquote:Op zondag 20 juli 2014 21:51 schreef Goddelijker het volgende:
5 Star Lating for my fliend Downstar!
Very fast shipping, good product, recommended!! A+++!!!
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
hahah held
you welcome my friend, as i already said god bless you and your family.
I hope u will order soon again with us
Team Downstar
Als ze al van een iphone case als special gift staan op te kijken, is het misschien maar beter dat ik die tenga egg niet als special gift bij de monopod heb gedaan hahahaquote:Op zondag 20 juli 2014 22:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze stonden hier raar te kijken toen dat hoesje erachteraan kwam uit de envelop.
Dan had ik 'm ook wel voorzichtig weggemoffeld.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Als ze al van een iphone case als special gift staan op te kijken, is het misschien maar beter dat ik die tenga egg niet als special gift bij de monopod heb gedaan hahaha
hahahquote:Op zondag 20 juli 2014 22:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan had ik 'm ook wel voorzichtig weggemoffeld.
Ja, geniaal.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef Downstar het volgende:
[..]
hahah
ook nog special picture for u my friend
Wat met nog goedkopere copters? http://www.tmart.com/promotion/RC-Clearance.html heeft er zelfs vanaf $10 is dat echt zo bagger dat je er nog niet eens door kan weten of copters wel je ding zijn?quote:
Het blijft FOK! hè, allemaal zolderkamer-kluizenaars.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:12 schreef l0lownkill het volgende:
Wat is dat hier toch met die tenga eggs :p
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef shiznuts het volgende:
IR =
Coaxiaal =
2.4Ghz, 4CH, Flybar/flybarless6-axis stabi quadje
, wel RTF, hè.
>> Guide to RC Vliegmasjiens <<
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seg, sjonnie. Huisregels.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:18 schreef Broadway het volgende:
Ik moet iemand in het midden oosten voor 5,000$ van die loom setjes (elastiekjes) leveren, wie weet toevallig een goede leverancier van die zooi?
Plus soberso:quote:• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
quote:• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen.
alibabaquote:Op maandag 21 juli 2014 09:18 schreef Broadway het volgende:
Ik moet iemand in het midden oosten voor 5,000$ van die loom setjes (elastiekjes) leveren, wie weet toevallig een goede leverancier van die zooi?
Ik heb deze gewoon van ze. Laten versturen met SP, en was toen met iets meer dan een week binnen. Is echter al weer 3 weken geleden.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:19 schreef Skiet het volgende:
Chinabuye wilt met tracking gratis opnieuw opsturen, gaat om de powerbank van Xiaomi. Denk dat ik toch maar bedank hiervoor en hem ergens anders ga bestellen. Of heeft iemand ze powerbank inmiddels binnen?
iedereen hier heeft t altijd over deze http://m.tmart.com/SJ4000(...)r-Black_p248923.html met coupon summer voor 62.50¤quote:Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand voor weinig geld nog een leuke waterdichte camera die kan filmen?
Ik wil in m'n vijver wat onderwatershots maken van m'n vissen
http://tweakers.net/productreview/98299/viofo-sj4000.htmlquote:Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand voor weinig geld nog een leuke waterdichte camera die kan filmen?
Ik wil in m'n vijver wat onderwatershots maken van m'n vissen
Mijn telefoon werkt gewoon met wifi als ik ook verbonden ben met mijn android stick.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef wootahH het volgende:
Zat te denken een ezcast m2 te bestellen ter aanvulling van me R.Pi. zag dat jij deze keer besteld had shiznuts? Is dat een aanrader?
Edit: (werkt Internet nog op me phone/tab via wifi als ik ook verbonden ben met de m2? )
werkt die Android stick ook met direct wifi? Of zit je gewoon via je router erop.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:13 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Mijn telefoon werkt gewoon met wifi als ik ook verbonden ben met mijn android stick.
Ga er vanuit dat het bij de m2 net zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |