iedereen hier heeft t altijd over deze http://m.tmart.com/SJ4000(...)r-Black_p248923.html met coupon summer voor 62.50¤quote:Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand voor weinig geld nog een leuke waterdichte camera die kan filmen?
Ik wil in m'n vijver wat onderwatershots maken van m'n vissen
http://tweakers.net/productreview/98299/viofo-sj4000.htmlquote:Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand voor weinig geld nog een leuke waterdichte camera die kan filmen?
Ik wil in m'n vijver wat onderwatershots maken van m'n vissen
Mijn telefoon werkt gewoon met wifi als ik ook verbonden ben met mijn android stick.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef wootahH het volgende:
Zat te denken een ezcast m2 te bestellen ter aanvulling van me R.Pi. zag dat jij deze keer besteld had shiznuts? Is dat een aanrader?
Edit: (werkt Internet nog op me phone/tab via wifi als ik ook verbonden ben met de m2? )
werkt die Android stick ook met direct wifi? Of zit je gewoon via je router erop.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:13 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Mijn telefoon werkt gewoon met wifi als ik ook verbonden ben met mijn android stick.
Ga er vanuit dat het bij de m2 net zo is
Had nou maar BG gedaan...quote:Op maandag 21 juli 2014 21:03 schreef Joerii90 het volgende:
Toch maar een SJ4000 besteld bij Tmart aangezien de meeste van jullie hem daar ook bestelden :p
Nou, leveren over het algemeen sneller, en er was wat gezeur bij Tmart over de levertijd of iets?quote:
Dan let ik niet scherp genoeg opquote:Op maandag 21 juli 2014 21:11 schreef shiznuts het volgende:
Dat was een on-repeat rant van 1 persoon.
o.a. ikzelf heb prima ervaringen met Tmart.
Kun je als extra bevestiging gebruiken voor de helm-mount.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:24 schreef Goddelijker het volgende:
Ik kom er trouwens niet helemaal uit, waar die bandjes voor zijn bij de SJ4000 in het pakket?
Ah.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Kun je als extra bevestiging gebruiken voor de helm-mount.
Niet een persoon waren meerdere die niks ontvangen hebben, maar goed dat zal elke site wel hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:11 schreef shiznuts het volgende:
Dat was toch Chinabuye waar massaal niemand iets van binnenkreeg?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef Waffle het volgende:
[..]
Niet een persoon waren meerdere die niks ontvangen hebben, maar goed dat zal elke site wel hebben.
neem dan een chromecast. Kost ook niksquote:Op maandag 21 juli 2014 20:22 schreef shiznuts het volgende:
Je maakt eerst verbinding met het streamkastje, dan vertel je die hoe je netwerk heet en hoe 'ie daarop kan komen. Dan laat je 'em los en zoekt 'ie het zelf uit. Zit je beiden op je normale internet Wi-Fi. Heb trouwens de MINIX X8-H, dus de M2 of PiPO X5 kennen vrijwel geen gebruik. Mirroren is toch niet zo wat ik ervan verwacht had ook. Een eigen Android-device vind ikzelf prettiger.
Heb ik. Is ook niet alles.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
neem dan een chromecast. Kost ook niks
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:03 schreef Joerii90 het volgende:
Toch maar een SJ4000 besteld bij Tmart aangezien de meeste van jullie hem daar ook bestelden :p
Dit.quote:
Iets bescheidener, maar redelijk in de buurt..quote:Op maandag 21 juli 2014 21:11 schreef shiznuts het volgende:
Precies, plus de klantenservice kwam zijn belofte niet na en afspraken werden ook niet nagekomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef Waffle het volgende:
[..]
Niet een persoon waren meerdere die niks ontvangen hebben, maar goed dat zal elke site wel hebben.
Dat ging om een ander item.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat was toch Chinabuye waar massaal niemand iets van binnenkreeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |