iedereen hier heeft t altijd over deze http://m.tmart.com/SJ4000(...)r-Black_p248923.html met coupon summer voor 62.50¤quote:Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand voor weinig geld nog een leuke waterdichte camera die kan filmen?
Ik wil in m'n vijver wat onderwatershots maken van m'n vissen
http://tweakers.net/productreview/98299/viofo-sj4000.htmlquote:Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand voor weinig geld nog een leuke waterdichte camera die kan filmen?
Ik wil in m'n vijver wat onderwatershots maken van m'n vissen
Mijn telefoon werkt gewoon met wifi als ik ook verbonden ben met mijn android stick.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef wootahH het volgende:
Zat te denken een ezcast m2 te bestellen ter aanvulling van me R.Pi. zag dat jij deze keer besteld had shiznuts? Is dat een aanrader?
Edit: (werkt Internet nog op me phone/tab via wifi als ik ook verbonden ben met de m2? )
werkt die Android stick ook met direct wifi? Of zit je gewoon via je router erop.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:13 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Mijn telefoon werkt gewoon met wifi als ik ook verbonden ben met mijn android stick.
Ga er vanuit dat het bij de m2 net zo is
Had nou maar BG gedaan...quote:Op maandag 21 juli 2014 21:03 schreef Joerii90 het volgende:
Toch maar een SJ4000 besteld bij Tmart aangezien de meeste van jullie hem daar ook bestelden :p
Nou, leveren over het algemeen sneller, en er was wat gezeur bij Tmart over de levertijd of iets?quote:
Dan let ik niet scherp genoeg opquote:Op maandag 21 juli 2014 21:11 schreef shiznuts het volgende:
Dat was een on-repeat rant van 1 persoon.
o.a. ikzelf heb prima ervaringen met Tmart.
Kun je als extra bevestiging gebruiken voor de helm-mount.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:24 schreef Goddelijker het volgende:
Ik kom er trouwens niet helemaal uit, waar die bandjes voor zijn bij de SJ4000 in het pakket?
Ah.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Kun je als extra bevestiging gebruiken voor de helm-mount.
Niet een persoon waren meerdere die niks ontvangen hebben, maar goed dat zal elke site wel hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:11 schreef shiznuts het volgende:
Dat was toch Chinabuye waar massaal niemand iets van binnenkreeg?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef Waffle het volgende:
[..]
Niet een persoon waren meerdere die niks ontvangen hebben, maar goed dat zal elke site wel hebben.
neem dan een chromecast. Kost ook niksquote:Op maandag 21 juli 2014 20:22 schreef shiznuts het volgende:
Je maakt eerst verbinding met het streamkastje, dan vertel je die hoe je netwerk heet en hoe 'ie daarop kan komen. Dan laat je 'em los en zoekt 'ie het zelf uit. Zit je beiden op je normale internet Wi-Fi. Heb trouwens de MINIX X8-H, dus de M2 of PiPO X5 kennen vrijwel geen gebruik. Mirroren is toch niet zo wat ik ervan verwacht had ook. Een eigen Android-device vind ikzelf prettiger.
Heb ik. Is ook niet alles.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
neem dan een chromecast. Kost ook niks
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:03 schreef Joerii90 het volgende:
Toch maar een SJ4000 besteld bij Tmart aangezien de meeste van jullie hem daar ook bestelden :p
Dit.quote:
Iets bescheidener, maar redelijk in de buurt..quote:Op maandag 21 juli 2014 21:11 schreef shiznuts het volgende:
Precies, plus de klantenservice kwam zijn belofte niet na en afspraken werden ook niet nagekomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef Waffle het volgende:
[..]
Niet een persoon waren meerdere die niks ontvangen hebben, maar goed dat zal elke site wel hebben.
Dat ging om een ander item.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat was toch Chinabuye waar massaal niemand iets van binnenkreeg?
Thanks!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook hiervoor trouwens:
GC / [Chinese Webshops] Topic #305 Met bestuurbare eieren!
Even teruglezen, daar staat nog een link die de 10 dollar weer wegstreept.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef Joerii90 het volgende:
10 euro verschil tussen banggood en tmart. Ik heb wel geduld, anders is het paypal claim
Na 45 dagen nog volhouden dat hij onderweg is = mijden.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef shiznuts het volgende:
Ik zou i.i.g. niet zeggen dat je ze moet mijden.
Maar BG is natuurlijk wel opperbaas.![]()
Lijkt me het best dat ik direct mail doe aangezien die sneller is 3-7 business days.quote:Netherland Direct Mail (Untracked)
Heb ook n Chromecast. Voor Netflix en Youtube is het perfect alleen het is momenteel een beetje beperkt (ondersteunt weinig app's)quote:Op maandag 21 juli 2014 22:50 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Werkt netflix/youtube wel gewoon vloeiend?
De Nitecore I4 of de nieuwere NITECORE Digicharger D4.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef teknu het volgende:
Leuk pakje oplaadbare batterijen gekocht voor 2 euro. Iemand nog een aanrader voor een oplader, of kan ik dan maar beter uitwijken naar een Nederlandse (web)shop..
[ afbeelding ]
Hangt er vanaf. Wil je cheap en simpel, dan kan je beter in Nederland halen. Wil je meer uitgeven voor iets goeds, dan is China best een optie. Cheap en China m.b.t. laders gaat iig niet samen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef teknu het volgende:
Leuk pakje oplaadbare batterijen gekocht voor 2 euro. Iemand nog een aanrader voor een oplader, of kan ik dan maar beter uitwijken naar een Nederlandse (web)shop..
[ afbeelding ]
Niet twijfelen, kopen na het zien van mijn reviewquote:Op maandag 21 juli 2014 23:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De Nitecore I4 of de nieuwere NITECORE Digicharger D4.
Beide links zijn zo gekozen; weet zo niet waar ze het goedkoopst zijn.
Maar niemand weet dus iets over een trackingcode @ LF***********?
Verkoper van de DSTE accu's zegt dat ik hier met de post maar moet vragen of er wat is gekomen (maar zo'n tracking bestaat geloof ik niet eens en kun je dus bij PostNL ook niets mee beginnen) en anders wil hij wel een nieuw setje sturen.
Maar heeft weinig zin als accu's niet meer verzonden worden door koeriers. Worden dergelijke accu's helemaal niet meer verzonden door de koeriers?![]()
Heb geen zin in die overpriced accu's hier.
Met die hoge temperaturen van de afgelopen dagen leek mij dit ook wel weer geinig. Twijfel...
Wil weer pakketjes krijgen, maar er iets niets leuks meer te vinden in China...
Eigen keuze, wat jij prettig en handig vind.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:28 schreef ajaxboy het volgende:
Heeft iemand tips voor het kopen van een galaxy s3 case? Het belangrijkste is dat die goed moet beschermen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Eigen keuze, wat jij prettig en handig vind.
Praktisch vooral.
www.banggood.com
www.pandawill.com
www.buyincoins.com
www.tomtop.com
www.tmart.comJust to fuck with Downstar
Neus even op china-gadgets.de rond, danstromen ze vanzelf binnen :p vandaar dat ik mezelf verbied op die site te kijken ;')quote:Op maandag 21 juli 2014 23:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De Nitecore I4 of de nieuwere NITECORE Digicharger D4.
Beide links zijn zo gekozen; weet zo niet waar ze het goedkoopst zijn.
Maar niemand weet dus iets over een trackingcode @ LF***********?
Verkoper van de DSTE accu's zegt dat ik hier met de post maar moet vragen of er wat is gekomen (maar zo'n tracking bestaat geloof ik niet eens en kun je dus bij PostNL ook niets mee beginnen) en anders wil hij wel een nieuw setje sturen.
Maar heeft weinig zin als accu's niet meer verzonden worden door koeriers. Worden dergelijke accu's helemaal niet meer verzonden door de koeriers?![]()
Heb geen zin in die overpriced accu's hier.
Met die hoge temperaturen van de afgelopen dagen leek mij dit ook wel weer geinig. Twijfel...
Wil weer pakketjes krijgen, maar er iets niets leuks meer te vinden in China...
neequote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:00 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Neus even op china-gadgets.de rond, danstromen ze vanzelf binnen :p vandaar dat ik mezelf verbied op die site te kijken ;')
@Downstar gebruik je 'm ook als koortsthermometer?
http://www.allekabels.nl/230_volt/Apparaatsnoer.htmlquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:04 schreef Painore het volgende:
Wie kan mij helpen?
Ik ben opzoek naar een stroomkabel van tussen de 7.5 en 10m met EU plug. Ik kan zelf alleen maar lange kabels met US plugs vinden, met EU plugs alleen maar korte kabeltjes van 1.2m. Iemand de gouden tip?
[ afbeelding ]
Ik heb gezocht op 3 prong power cord eu 30ft/3m, leverde niets op dus..
Vind inderdaad ook net de 7.5m kabel via hun, stukje makkelijker dan uit Chinaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.allekabels.nl/230_volt/Apparaatsnoer.html
9,95 voor 10 meter
Correct.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:12 schreef MarkBroflovski het volgende:
SJ4000 in 720P is niet echt 60fps? Dus slow motions wordt dus houterig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |