De Brainwavz S5 was dus met Singapore Post verstuurd, 2.7 op de post, 15.7 gepoogd af te leveren. Not bad.quote:2014-07-12 06:20, The shipment item is under transportation, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-12 06:20, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-12 06:20, Order departed from sorting hub
2014-07-09 18:00, Order departed on flight from origin
2014-07-09 10:00, Order dispatched
Goh, handigquote:Dispatching
07/03/2014 00:00:00
En dan is het ze dus gelukt om 3 dollar extra te krijgen voor een product wat waarschijnlijk gewoon weer terug bij hun is gekomen. Ik zal eerder aansturen op een full refund en hem dan gewoon opnieuw bestellen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:25 schreef BoyB het volgende:
Wat betreft de PB van Chinabuye
Dear customer, I mean you just pay 3USD, we resend you a new with a tracking number? If you receive both you can keep both. How do you think?
Ik denk dat ik het gokje maar ga nemen..........
Klopt, is hier al eerder gemeld.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:16 schreef Rupkeii het volgende:
Aangezien hier aardig wat personen zijn met een sj4000 vraag ik naar jullie ervaringen omtrent de mounts.
Heb ik als enige er last van dat ze na stevig vastdraaien alsnog redelijk makkelijk verschuiven en te verstellen zijn?
Met name op de fiets trilt hij bij mij alsnog naar beneden.
De mount voor het stuur van mijn mountainbike is te dun, ik moet echt een dikkere mount hebben daarvoor, dit past gewoon niet. Ik moet een mount hebben voor een stuur met diameter van minimaal 30mm. Verder nog weinig ervaring mee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:16 schreef Rupkeii het volgende:
Aangezien hier aardig wat personen zijn met een sj4000 vraag ik naar jullie ervaringen omtrent de mounts.
Heb ik als enige er last van dat ze na stevig vastdraaien alsnog redelijk makkelijk verschuiven en te verstellen zijn?
Met name op de fiets trilt hij bij mij alsnog naar beneden.
Het lijkt me in te houden dat je geld terug komt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:15 schreef Waffle het volgende:
Bij mijn SJ4000 van Tmart staat nu:
Payment Status: Reversed
Order Status: Held
Houd dit in dat hij terug bij hun is? Ik heb maar paypal geschil aangemaakt hiervoor aangezien morgen de laatste dag is.
Geschil aanmaken en escaleren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:15 schreef Waffle het volgende:
Bij mijn SJ4000 van Tmart staat nu:
Payment Status: Reversed
Order Status: Held
Houd dit in dat hij terug bij hun is? Ik heb maar paypal geschil aangemaakt hiervoor aangezien morgen de laatste dag is.
Oehhh vet! Das toch een phantom? wat heb je daar nou voor betaald? linkje?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:58 schreef julius123 het volgende:
Net deze CF Props binnen via BG:
[ afbeelding ]
05-07 besteld met NL Direct
Pandawill/Buyincoinsquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:59 schreef hafez1234 het volgende:
Welke sites zijn vergelijkbaar met banggood in verzending en service?
http://www.v-nix.nl/dji-phantom-2-vision-plusquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:00 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Oehhh vet! Das toch een phantom? wat heb je daar nou voor betaald? linkje?
Als ik dit zo lees, dien ik maar een PayPal-claim in. Morgen verloopt de 45 dagen en heb er niet echt vertrouwen in. Wacht nu 2 dagen op antwoord van ze...quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef badschaap het volgende:
de reactie van chinabuye![]()
![]()
I am sorry that you can not think little for us although we agree to bear all loss for you.
Why some customers can not get the items, do you know?
1) due to airmail , it will come without tracking NO. to check, nobody know where it is.
2) Your local customs are too strictly, it was easy to held .
As what you see we shipped out many this item to your country, but other customers who choose registered airmail with tracking NO., they get the item. so do you think we have troubles? No, it is not our fault, we also can not control the post or customs. so why can not give us a chance?
Wait for your positive reply.
Best regards
Mini
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |