Maar is dat een groot verschil met echte 60 fps?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Correct.
60 fps = 30 fps, waarbij elke frame 2x wordt opgeslagen.
Ja, 30 fps verschil.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:15 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Maar is dat een groot verschil met echte 60 fps?
Ik denk dat het goedkoper (en vooral makkelijker) is om alles in 1 keer te bestellen dan alles los.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:09 schreef roflcat het volgende:
Het kriebelt toch wel een beetje om zo'n SJ4000 aan te schaffen.. Net even op eBay rondgekeken en deze gevonden: Klik.
Opzich is de lage prijs (onder $50,-) niet zo gek, want je krijgt er geen mounts of waterdichte behuizing bij. Iemand enig idee of die behuizing en die mounts voor een schappelijke prijs te verkrijgen zijn?
Bedankt!
Hopelijk komt er firmware hackquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:15 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Maar is dat een groot verschil met echte 60 fps?
Inderdaad, het lijkt mij toch ook niet veel waard om een Sj4000 te kopen zonder enige mountquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, 30 fps verschil.
[..]
Ik denk dat het goedkoper (en vooral makkelijker) is om alles in 1 keer te bestellen dan alles los.
Komt er toch niet,quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:21 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Hopelijk komt er firmware hack![]()
Maar goed voor zo laag bedraag mag je niet klagen,trouwens beeldkwaliteit is echt wel goed voor die prijs
En het is een originele?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:35 schreef Gunny het volgende:
[..]
Ik heb deze gewoon van ze. Laten versturen met SP, en was toen met iets meer dan een week binnen. Is echter al weer 3 weken geleden.
Yup, voldoet aan alle eisen. Inclusief dat wat onder de kraslaag van de sticker zit. Maar wel bestellen met T&T van SP als je dat ding ook thuis wil hebben.quote:
Iig langer dan dat het duurt om de OP te lezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:40 schreef The6thgate het volgende:
Hoe lang duur het meestal voor de trackcode werkt? Ontving gisteren een mail dat de bestelling "shipped" was, maar heb nog nooit eerder via zo'n site besteld dus geen idee waar ik op moet rekenen.
Heb je ook enige idee hoe precies die meter is? Of de waardes kloppen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:37 schreef Downstar het volgende:
Niet twijfelen, kopen na het zien van mijn review
quote:edit: gvd, waarom heb je me er weer op gewezen... nu loop ik alles weer op te meten xD!
Dat doe ik al maar komt weinig soeps langs. Hoewel de Google VR aantrekkelijk is; en de bekende Turtle nachtlamp misschien wat is voor m'n nichtje. (maar smaakgebonden voor oudersquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:00 schreef l0lownkill het volgende:
Neus even op china-gadgets.de rond, danstromen ze vanzelf binnen :p vandaar dat ik mezelf verbied op die site te kijken ;')
Waarop mijn reactie was:quote:Dear customer we can resend it to you, would you like to pay 5USD shipping fee?
Eens zien wat er nu gebeurt..quote:Why? If you look at it from my side there is no proof you actually have sent it in the first place. I only have your word for this. So it's not clear why i should pay extra for you to send it.
Waar heb je deze gehaald en voor hoeveel? Ik kan nog wel fatsoenlijke oplaadbare batterijen gebruiken.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef teknu het volgende:
Leuk pakje oplaadbare batterijen gekocht voor 2 euro. Iemand nog een aanrader voor een oplader, of kan ik dan maar beter uitwijken naar een Nederlandse (web)shop..
[ afbeelding ]
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.htmlquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:41 schreef Markos. het volgende:
[..]
Waar heb je deze gehaald en voor hoeveel? Ik kan nog wel fatsoenlijke oplaadbare batterijen gebruiken.
Iemand nog tips voor de Earson ER-151? Waar deze het goedkoopste te halen is. Voorkeur een PayPal betaalbare shop. Wilde hem net bij BG gaan bestellen omdat hij daar pas het goedkoopste was. Maar die hebben hem niet meer..
Ow huh, eerst stond hij toch ook gewoon onder Earson bij hun?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:44 schreef julius123 het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html
Toen ik hem in april kocht stond hij ook al zo op BG hoor..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef Markos. het volgende:
[..]
Ow huh, eerst stond hij toch ook gewoon onder Earson bij hun?
Desondanks voelt iemand alhier (not me) vast een refund aankomenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:46 schreef Joerii90 het volgende:
Mijn SJ4000 die gisteren is besteld(Tmart) is toch al verzonden met Zweedse post
Zal niet veel anders zijn dan de L939. GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:52 schreef l0lownkill het volgende:
Iemand hier ervaring met de wltoys l959? Ben al een tijdje op zoek naar een mooie rc buggy/truggy/monstertruck.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:37 schreef Downstar het volgende:
Niet twijfelen, kopen na het zien van mijn review
Same here. Ze wilden mij $5 bij laten betalen terwijl op de site de verzendkosten via SP $2,57 zijn. Dus tegen ze gezegd dat ik weiger die $5 te betalen en dan ik wel die $2,57 wil betalen. Die ¤2 wil ik dan wel bijbetalen om van het gezeur af te zijn... En op die manier is het dus ook geregeld nu. Alleen heb ik die powerbank dus niet voor mijn vakantie maar hopelijk wel voor de Ingress Anomaly in Rotterdam van 23 Augustusquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:04 schreef BoyB het volgende:
Ik heb de gok bij Chinabuye gewaagd en $3 bijbetaald.
Eileen beweert dat de 1e PB op 6 juni verzonden was.
Dus of lang onderweg of glashard liegen.
Als je daarmee kan gaan lopen zonder je toestel bij je én je route bijhouden, dan zou het helemaal top zijn. Ben er niet zo voor dat ik m'n toestel moet meehebben als ik ga gaan lopen om m'n route te hebben..Dan ben je beter af zonder fitness band, spaart je geld uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:07 schreef MineraalWater het volgende:
http://thenextweb.com/gad(...)rst-wearable-device/
Xiaomi heeft nu een 13$ fitness watch aangekondigd.
Bgquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:09 schreef dj_ko het volgende:
Kan ik nou het beste de sj4000 bij tmart of bij bg bestellen?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:51 schreef shiznuts het volgende:
Als ik op zolder met m'n bureaustoel rondjes draai... trick ik die fittness watch dan om te denken dat ik exercize?
En als ik naar de telefoon grijp en deze aan m'n oor houd om een pizza te bestellen? Da's ook vrij vermoeiend.
Moet je wel wachten op de juiste versie die 4G ondersteuning biedt.quote:Ben meer benieuwd naar de Xiaomi Mi4 die ook aangekondigd is.
~ http://hd.mi.com/webfile/zt/hd/2014072201/index.html & http://www.mi.com/mi4
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:22 schreef Iemand91 het volgende:
Maar nogmaals; accu's worden helemaal niet meer verzonden door koeriers of heb ik wéér pech dat pakketjes niet bezorgd worden?
Haalde dit laatst van een AliExpress shop. Weet niet hoeveel accu's je wilt hebben, maar dit staat tenminste voor een aantal koeriers.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:39 schreef Iemand91 het volgende:
Maar nogmaals; accu's worden helemaal niet meer verzonden door koeriers of heb ik wéér pech dat pakketjes niet bezorgd worden?
Action.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:35 schreef Questular het volgende:
Ik zie vaker mensen inner-ear oordopjes bespreken hier, nu ben ik op zoek naar degelijke oordopjes maar vind inner-ear niet fijn en zoek ik dus zo een soort:
[ afbeelding ]
Iemand suggesties?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:35 schreef Questular het volgende:
Ik zie vaker mensen inner-ear oordopjes bespreken hier, nu ben ik op zoek naar degelijke oordopjes maar vind inner-ear niet fijn en zoek ik dus zo een soort:
[ afbeelding ]
Iemand suggesties?
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:20 schreef shiznuts het volgende:
ES10.Omdat er ook weleens mensen zeurenvragen om gewone oordopjes. Had toen eens Phrodi's gehaald omdat dat er wel geinig uitzag, maar bleek prut, nu eens gekeken wat AWEI kan betekenen.
Erg comfortabel. Iets koeler/killer dan de ES800M, natuurlijk blijft de bassimpact ook wat achter, logisch. Verder had ik er eigenlijk een stuk minder van verwacht, maar klinken ze verrassend okay nog qua soundstage, diepte en range, voor normale oordopjes dan. Hebbûh? Ff hier kijken dan: http://chinaprices.us?q=awei%20earphone%20-huawei .
Dit is mijn status voor de SJ4000 via Banggood (binnen een week al meer updates dan bij tmart in een hele maandquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:37 schreef Blocko het volgende:
Er staat nu een update bij mijn sweden post zending: "The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad" Betekend dit dat mijn pakketje na 2 weken nog steeds ergens daar in het verre ooste hangt? Location is "Singapore"
Kut tinydeal. Banggood heb ik de dag erna wat spullen bij besteld. Daarvan is wel al een hele zooi binnen gekomen.
Via ali een powerbank besteld, iets van 19-7 verzonden, 24-7 in Nederland. Verzonden met een NL tracking code, geen idee of dat sneller is maar blijkbaar is hij dus in Nederland. Nu even checken of het een echte powerbank is, wat is hier de snelste manier voor? Iets van doorlussen ofzo om te kijken of hij dan oplaadt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
Ik had zelfde opbouw als jij, duurde bij mij 5 of 6 dagenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit is mijn status voor de SJ4000 via Banggood (binnen een week al meer updates dan bij tmart in een hele maand)
2014-07-24 07:40, The shipment item is under transportation, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-24 07:40, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-23 18:00, Order departed on flight from origin
2014-07-23 10:00, Order dispatched
2014-07-22 09:54, Order Shipment recorded
Zo te lezen is hij dus onderweg naar de inklaring hier.
Beter koop je die dingen gewoon in Nederland. Je wilt je eten denk ik niet bewaren in goedkoop chinees plastic zonder dat deze op enige manier is gecontroleerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:29 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weet iemand waar je in china (goedkoop) tupperware-containers kunt halen?
Deze dus;
[ afbeelding ]
2014-07-12 06:20, The shipment item is under transportation, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroadquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit is mijn status voor de SJ4000 via Banggood (binnen een week al meer updates dan bij tmart in een hele maand)
2014-07-24 07:40, The shipment item is under transportation, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-24 07:40, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-07-23 18:00, Order departed on flight from origin
2014-07-23 10:00, Order dispatched
2014-07-22 09:54, Order Shipment recorded
Zo te lezen is hij dus onderweg naar de inklaring hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |