Ben met een maat van me en die weigert om bij vreemde op de kamer te liggenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:53 schreef wietparkiet het volgende:
Kun je niet gewoon in een youth hostel gaan zitten bt?
Lekkere avonturier weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben met een maat van me en die weigert om bij vreemde op de kamer te liggen
;PPPPquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, die gast rapt best wel kaolo goed, bij z'n optredens gooit 'ie standaard mensen van het podium (soort running gag), smoked als een Wiz Khalifa maar tevens is 'ie ook chefkokquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja daar heb ik wel eens wat van gehoord, dikke ginger toch?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:10 schreef Gridlok het volgende:
Die baard is niet handig voor iemand die graag eet.
Bah, gewoon netjes je baard bij houden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
restjes uit je baard eten
Want dat loopt altijd uit op een homo-erotische festijn!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm doet me aan iets denkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Want dat loopt altijd uit op een homo-erotische festijn!
Insgelijksquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
The same here.
Maar aangenaam kennis te maken.
Komt dat even goed uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Na de vakantie krijgen we zoietsquote:
quote:Okay, voordat ik begin, ik ben zeker weten hetero. Ik ben 23. Gister was een goeie vriend van me bij me. Waren alleen thuis en al wat drank op. We praatten over sekd en ik zag dat hij een stijve kreeg, we zaten in boxer want waren al naar bed gegaan. Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij mn pik in zn mond. En daarna deed ik dat bij hem. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt en er kwam echt heel veel zaad in mn mond. Maar ik genoot ervan. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld maar ik zit er weer helemaal met mn gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteert op deze leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen. Maar die pik in m'n mond... Graag serieuze reacties!
Vroeger vraten wij gewoon alle kasten leeg, wat is deze ze3ma haute cuisine stoner food, hou op met me hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit te denken welk stonervoedsel ik vanavond tot me ga nemen @ mattie's crib. Mss panga met knoflook, gember, paneren in meel (typte bijna mail) en dan bakken
.
dit ja. En als er niets meer was pizza en brownies enzo bestellenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vroeger vraten wij gewoon alle kasten leeg, wat is deze ze3ma haute cuisine stoner food, hou op met me hoor.
Zou met een zak doritos al blij zijn op dat moment.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vroeger vraten wij gewoon alle kasten leeg, wat is deze ze3ma haute cuisine stoner food, hou op met me hoor.
Wat dan hasj brownies blijken te zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
dit ja. En als er niets meer was pizza en brownies enzo bestellen
Vroeger idd, tegenwoordig moet je voorbereid komenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom een keer voor mij koken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vroeger idd, tegenwoordig moet je voorbereid komen.
Sowieso koken =, smoken =
, samen =
![]()
.
Hou toch op man, knakworsten met mayo zijn zelfs hemels als je stoned bent, zo'n bullshit met je panga, echt, pls.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vroeger idd, tegenwoordig moet je voorbereid komen.
Sowieso koken =, smoken =
, samen =
![]()
.
Ja, precies. Deze shit hoor je ook te vreten als je stoned bent. Dat je dertien verschillende soorten chips door elkaar eet, chocola, bitterballen alles.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:49 schreef Murdera het volgende:
Snackbar en dan "raspatat, broodje kroket broodje mexicano frikandel kaassoufle een kroket graag" en dan helemaal stukgaan en het toch allemaal wegwerken
ik heb jou toch gegeten¿quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb wise opgegeten.
Mis je hem?
Wow, het leeft en sherlockedquote:
Skatebaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:51 schreef Murdera het volgende:
Shitload aan vreten halen bij supermarkt en dan wanneer je terugbent wiet kwijt zijn. Teruglopen, alles checken, zelfde weg door de supermarkt. Weer terug bij de skatebaan en het dan toch gewoon in je broekzak vinden
Daar koopt hij z'n drugs.quote:
Drugs.quote:
Ja oké leuk zeg jeetje vertel ons alles.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Drugs.Ik laat ze liggen. Mijn kortetermijngeheugen is in het afgelopen halfjaar wellicht wel gehalveerd en ik heb geen andere verklaringen.
(lol drugs)
Mooi voor jou, heb het er zelf regelmatig moeilijk mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:
Nee doe maar niet.
Hehehehehuehuejr
Sorry Panzie, je bent nog steeds zo makkelijk.
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi voor jou, heb het er zelf regelmatig moeilijk mee.
Nat geworden van de gedachte dat ik jouw lippen sexy lik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hard geworden van de gedachte dat jij je lippen sexy likt.
Naar leguaan.quote:
Wow, voorvocht gelekt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Nat geworden van de gedachte dat ik jouw lippen sexy lik.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
BlauweTijger zou hier wel eens tussen kunnen lopen.
Niks te klagen eigenlijk, jij dan? Beetje gere-integreerd weer?quote:
Een beetje. Ik ben verwend met temperaturen als 37 graden overdag, dan is 15 graden op je fiets naar je werk wel een beetje knullig. Ik had nog wel wat langer op vakantie gewildquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks te klagen eigenlijk, jij dan? Beetje gere-integreerd weer?
Ik weet niet, ik vind het maar moker warm vandaag eigenlijk, voor m'n gevoel koelt het 's nachts ook echt totaal niet afquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een beetje. Ik ben verwend met temperaturen als 37 graden overdag, dan is 15 graden op je fiets naar je werk wel een beetje knullig. Ik had nog wel wat langer op vakantie gewild
Meen je dit allemaal?quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind het maar moker warm vandaag eigenlijk, voor m'n gevoel koelt het 's nachts ook echt totaal niet af. Doe mij maar vorst, dan smaakt de hutspot ook een stuk beter.
nooit gedaan, ben enthousiast, kijk nu al uit naar novemberquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Protip: blokjes oude kaas door je hutspot mengen.
Je kan het altijd nog nu doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nooit gedaan, ben enthousiast, kijk nu al uit naar november
Dan anticipeer je daarop en neem je gewone peen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er is nu geen echte winterpeen te krijgen.
TR gemaakt. Hutspot zonder winterpeen kan echt niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan anticipeer je daarop en neem je gewone peen.
Smaakt een tikkeltje anders maar boeie.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
TR gemaakt. Hutspot zonder winterpeen kan echt niet.
Ik ben op m'n werk te vinden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Zo, wie is er op Scheveningen strand te vinden deze week?
lurksterquote:
quote:
quote:
nazorgquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alleen maar omdat die homo is? Wat triest zeg.
Komt niet heel vaak meer voor, nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]eindelijk weer eens leuke mensen hier idd.
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]eindelijk weer eens leuke mensen hier idd.
Heb je de FOK!Knokploeg al naar het adres van die UP rijder gestuurd?quote:
Pijnlijk...quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:46 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet op foto: beschadiging op tank en voorvelg
Wie ben jij?quote:
Vroeger was alles beter.quote:
Nee, jammerquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:53 schreef Mortaxx het volgende:
Het is natuurlijk vloeken in de kerk maar mahl heeft een punt. Je gaat om spieren te kweken niet voor eelt. Zeker als je zachte vrouwenhandjes hebt zijn die handschoenen best nuttig dus
Voor BN'ers hanteer ik wel een speciaal tariefquote:
Je bent gewoon een ordinaire vreetschuur. Dikzakquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. Deze shit hoor je ook te vreten als je stoned bent. Dat je dertien verschillende soorten chips door elkaar eet, chocola, bitterballen alles.
quote:
die doet dr mond voor alles openquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je bent gewoon een ordinaire vreetschuur. Dikzak. A spektakel
.
Godver nu wil ik ook. Hoe werkt die psychologie toch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ga denk ik zo een Turkse pizza met döner halen.
Ik dacht in Turkije die éckte Turkse pizza's te vindenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ga denk ik zo een Turkse pizza met döner halen.
Het is net als met gapen. Er worden bepaalde spiegelneuronen in je brein geactiveerd zodra je iets ziet dat een prikkeling triggert in je pariëtale kwabben waardoor je I have no idea what I'm talking about.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Godver nu wil ik ook. Hoe werkt die psychologie toch.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is net als met gapen. Er worden bepaalde spiegelneuronen in je brein geactiveerd zodra je iets ziet dat een prikkeling triggert in je pariëtale kwabben waardoor je I have no idea what I'm talking about.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is net als met gapen. Er worden bepaalde spiegelneuronen in je brein geactiveerd zodra je iets ziet dat een prikkeling triggert in je pariëtale kwabben waardoor je I have no idea what I'm talking about.
Couchsurfing?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
Er komt een Amerikaans meisje bij mij logeren voor een week en ik vind het spannend. De groetjes.
Denk je dat je nu ontmaagd wordt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
Er komt een Amerikaans meisje bij mij logeren voor een week en ik vind het spannend. De groetjes.
Blanke Amerikaanse?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
Vertel eens iets nieuws.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ordinaire vreetschuur. Dikzak. A spektakel
.
Wat IS de dvenmethode?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah de dvenmethode. Hoeveel chicks heb je op deze wijze al gehosseld
Moest googlen. Het is geen couchsurfen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekkere chimi's laten couchsurfen en die fixen
chinese meiden doen daar niet aan hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moest lachen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen grappen over maken, mijn oma is laatst nog van de trap geAuschwitzt.
Soms wou ik dat ik een naam had die zowel mannelijk als vrouwelijk was, een couchsurf regelen en dan betreurde gezichten aanschouwen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat men eerst wel om foto's vraagt. Anders zit je straks met een maatjemeermevrouw opgescheeptquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik een naam had die zowel mannelijk als vrouwelijk was, een couchsurf regelen en dan betreurde gezichten aanschouwen.
Ik heb dat soortvanquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik een naam had die zowel mannelijk als vrouwelijk was, een couchsurf regelen en dan betreurde gezichten aanschouwen.
Da's niet de standaard geloof ik maar ik doe uiteraard niet mee aan die stadsefratse.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat men eerst wel om foto's vraagt. Anders zit je straks met een maatjemeermevrouw opgescheept
Echt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb dat soortvan![]()
Krijg altijd brieven en emails met de verkeerde aanhef
Hehe, mooi is dat. Ik heb dat wel met Engelstalige mensen, mijn naam klinkt in het Engels schijnbaar vrouwelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb dat soortvan![]()
Krijg altijd brieven en emails met de verkeerde aanhef
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:15 schreef Dven het volgende:
Zelf tijdje zwerver geweest in Spanje. Niets mis mee.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs daarmee was het inderdaad nog prima te doen. Uurtje bedelen, daarna flesje wijn kopen, pakje sigaretten kopen wat brood kopen en een beetje chillen onder de zon. Prima.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat nou pauperbestaan. Lekker onder het zonnetje, wijntje, sigaretje, beetje musea bezoeken, beetje rondliften, beetje reizigers ontmoeten. Prima bestaan.
Ja. Is denk ik omdat mijn naam buitenlands is. Maar in het Turks is mijn naam eigenlijk ook unisexquote:
Oh ik zou er nooit iets mannelijks achter zoeken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja. Is denk ik omdat mijn naam buitenlands is. Maar in het Turks is mijn naam eigenlijk ook unisex
Misschien omdat je me al kent en ik zo enorm vrouwelijk benquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik zou er nooit iets mannelijks achter zoeken.
Dit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:46 schreef voederbietel het volgende:
Wacht, huh, jullie username is niet jullie echte naam?
Wie zegt datquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:46 schreef voederbietel het volgende:
Komt omdat je geen spaties van FOK! mag gebruiken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens googletranslate is housesoftheholy geen Turks.
Ik besta niet in het echtquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:46 schreef voederbietel het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt omdat je geen spaties van FOK! mag gebruiken.
Het is eigenlijk Ho Useso Ftheho Ly. Een typisch Turkse naam, alsof je hier Kees of Marie zou heten ofzo.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt omdat je geen spaties van FOK! mag gebruiken.
Het is eigenlijk Ho Useso Ftheho Ly. Een typisch Turkse naam, alsof je hier Kees of Marie zou heten ofzo.
Dure sigaretten?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:53 schreef voederbietel het volgende:
Ik had trouwens perenijsjes en dure sigaretten gehaald omdat het zo achterlijk warm is.
Die Dunhill dingen zijn helemaal apenduur.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dure sigaretten?
Alle sigaretten zijn toch duur
Ik rook altijd 3/4 maar het is te warm om sigaretten te draaienquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh, Ik rook voornamelijk shag dus dan zijn alle sigaretten duur
en anders Chesterfield
nooit last vanquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik rook altijd 3/4 maar het is te warm om sigaretten te draaien.
Kapsalonquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:44 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik heb al m'n principes overboord gegooid en ga straks kapsalon eten.
Wel met shoarma though, maar toch.
Ik vind durum döner niet zo lekker dus heb het toen een keer geprobeerd en nooit meer gegeten daarna. Maar laatst kwam het ook ter sprake en ga het nu maar proberen met shoarma.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kapsalon
Grootste fout in mijn leven door het nooit eerder te hebben geprobeerd.
Straks Turkse Pizza met durum halen na 10 uur.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind durum döner niet zo lekker dus heb het toen een keer geprobeerd en nooit meer gegeten daarna. Maar laatst kwam het ook ter sprake en ga het nu maar proberen met shoarma.
Turkse pizza.! Met extra veel feta.
Haha nigeritis?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net Turkse pizza met döner op, begin nu pas weer een beetje helder te worden.
Hou ons op de hoogte hoe het uitpakt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:44 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik heb al m'n principes overboord gegooid en ga straks kapsalon eten.
Wel met shoarma though, maar toch.
Ben misselijk en vind er nog steeds niet veel aan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte hoe het uitpakt.
Je eet bij de verkeerde tokoquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben misselijk en vind er nog steeds niet veel aan.
Warme sla, komkommer en tomaat, slappe friet en overal saus. Nee, zou niet nog een keer eten. 4/10
Ik vind het gewoon niet lekker.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
O nee, nu komt zeker een verhaal over donerzaak icm met wijven die je niet hebt geregeld
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
O nee, nu komt zeker een verhaal over donerzaak icm met wijven die je niet hebt geregeld
Voor zover ik weet heeft niemand het gemeld en kan het ook niemand wat schelenquote:
Op haar username geklikt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft niemand het gemeld en kan het ook niemand wat schelen. Ik vraag me meer af hoe jij erachter bent gekomen?
Watquote:
oh jij bent dus anonieme fokkerquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat.
De enige username waar ik op klik is die van Veer, om te kijken wanneer ze voor het laatst online was.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft niemand het gemeld en kan het ook niemand wat schelen. Ik vraag me meer af hoe jij erachter bent gekomen?
Dat was ik tot woensdag 16 juli 2014 @ 20:07:17 ja, lulquote:
Wat kan het jou precies schelen danquote:
Ik vind het leuk als Chai post.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat kan het jou precies schelen dan?
Wel de botjes goed kauwen voor je ze doorsliktquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:52 schreef Murdera het volgende:
Ik kan kip eten als een neger. Knik knak bitjes leeg. Die techniek
merg zuigen nikkerquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel de botjes goed kauwen voor je ze doorslikt
lkr lkrquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat.
De enige username waar ik op klik is die van Veer, om te kijken wanneer ze voor het laatst online was.
Maar schatje dat is verborgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat.
quote:Mesut Özil
Sportsperson · 19,894,756 Likes
· 9 hrs · Edited ·
dear fans,
prior to the #WorldCup I supported the surgery of eleven sick children. since the victory of the #WorldCup is not only due to eleven players but to our whole team, I will now raise the number to 23. this is my personal thank-you for the hospitality of the people of Brazil. #Bigshoe #Brasil2014
http://www.bigshoe.info/en/helfen-2/
... See More
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker dan, dacht dat wij geen geheimen voor elkaar hadden </3>
Godsamme Modusquote:
Kijk deze agressor Veer, je hebt altijd een keuze hè, ik ben als knuffelbeer Ruud (Big Brother '99, red.)quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vouw je 3x dubbel. En dan nog een keer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Modus wel baas en jou een wannabieberquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgende week bij FOK!Dismissed
[ afbeelding ]
Een date met Modus:
[ afbeelding ]
Date met mij:
[ afbeelding ]
Luister pinda, nu je scriptie klaar is mag je alleen over Tinder praten en verder houd je je smoelwerk dicht, begrepen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind Modus wel baas en jou een wannabieber
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijk deze agressor Veer, je hebt altijd een keuze hè, ik ben als knuffelbeer Ruud (Big Brother '99, red.).
Doe niet zo kkbeta zeg, gvd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een date met Modus:
[ afbeelding ]
Date met mij:
[ afbeelding ]
7.639/10 for tryin'quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister pinda, nu je scriptie klaar is mag je alleen over Tinder praten en verder houd je je smoelwerk dicht, begrepen?
Lol, je bent redelijk laat om op de bandwagon te hoppen. Take another L 'cuz u lookin' real flabby 'n sick.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een date met Modus:
[ afbeelding ]
Date met mij:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind Modus wel baas en jou een wannabieberquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister pinda, nu je scriptie klaar is mag je alleen over Tinder praten en verder houd je je smoelwerk dicht, begrepen?![]()
!
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Godsammequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, je bent redelijk laat om op de bandwagon te hoppen. Take another L 'cuz u lookin' real flabby 'n sick.
Moest maar eens gezegd worden idd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind Modus wel baas en jou een wannabieber
Didn't take any L earlier and ain't takin' any now. Als er iemand hier een L moet taken ben jij het wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, je bent redelijk laat om op de bandwagon te hoppen. Take another L 'cuz u lookin' real flabby 'n sick.
Geen idee, maar ik vind het wel gezellig zo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:16 schreef VeerEli het volgende:
Maaar jongens, wat is het gezellig hier. 4 m'n lievelingetjes zitten hier. Waar zijn al die scumbags heen?
Ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het wel gezellig zo.
Ben gewoon hier hoor, snollenbek.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:16 schreef VeerEli het volgende:
Maaar jongens, wat is het gezellig hier. 4 m'n lievelingetjes zitten hier. Waar zijn al die scumbags heen?
En jij voelt je aangesproken als scumbag? Typerend.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben gewoon hier hoor, snollenbek.
Oktober 1998, ik weet het nog als de dag van gisteren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dawwww. Wanneer was je laatste keer kriotje?
Krio kent seks alleen van 't beetje geheugen dat 'ie nog over heeft, Modus van porno en Mortaxx van Dima. Kom nouquote:
Ja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En jij voelt je aangesproken als scumbag? Typerend.
Toen had dWc voor het eerst seks. Toeval? I THINK NOTquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Oktober 1998, ik weet het nog als de dag van gisteren.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister pinda, nu je scriptie klaar is mag je alleen over Tinder praten en verder houd je je smoelwerk dicht, begrepen?
Zo dat weet je goedquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen had dWc voor het eerst seks. Toeval? I THINK NOT
Toen was dWc 2. Ziek.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is wel heel sickquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kkiquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Krio kent seks alleen van 't beetje geheugen dat 'ie nog over heeft, Modus van porno en Mortaxx van Dima. Kom nou.
Ja fuck dat. Ik volg ook via indeed.nlquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.
Ik moet straks een baan gaan zoeken in het onderwijs maar die meesterbaan-site is echt kut.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha ben niet uit 1996 hoor, volgens mij verwar je m'n geboortejaar met je eigen leeftijd![]()
![]()
![]()
Ik in 2003 ofzo, met m'n eerste vriendje toen. Achteraf besefte ik pas wat voor grote lul hij had, mijn god.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is wel heel sick. Eerder in 2004-2005
.
Oh thanks, ook maar even kijken. :$quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kki!
[..]
Ja fuck dat. Ik volg ook via indeed.nl
Werkt redelijk handig. Weet niet hoe het is voor leraren though, maar denk hetzelfde wel.
Hahahahaha precies dat hequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik in 2003 ofzo, met m'n eerste vriendje toen. Achteraf besefte ik pas wat voor grote lul hij had, mijn god.
Wat, jij was 13?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik in 2003 ofzo, met m'n eerste vriendje toen.
quote:Achteraf besefte ik pas wat voor grote lul hij had, mijn god.
Ja ziek is dat hè.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha precies dat heAlleen voor mij was het dan geloof ik 2004
15, kneus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat, jij was 13?
[..].
Al schaamde ik me vroeger voor de grootte van de mijne![]()
(srs). Dacht dat 'ie veel te groot was
. Maar ik was ook rond m'n 15e al bijna lichamelijk volgroeid, was toen al 1m85 ook. Zal daar wel aan hebben gelegen
.
Maar goed dat wij niet datenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ziek is dat hè.Omdat het je eerste is, dan denk je dat dat de standaard is ofzo. Ben zo vaak teleurgesteld daarna.
Shut the FUCK up dWcquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Al schaamde ik me vroeger voor de grootte van de mijne![]()
(srs). Dacht dat 'ie veel te groot was
. Maar ik was ook rond m'n 15e al bijna lichamelijk volgroeid, was toen al 1m85 ook. Zal daar wel aan hebben gelegen
.
Ja sheeeet, die boy die daarna kwam leek en voelde inderdaad ook gewoon vet kleinquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ziek is dat hè.Omdat het je eerste is, dan denk je dat dat de standaard is ofzo. Ben zo vaak teleurgesteld daarna.
Ja, precies dit. Gewoon precies.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut the FUCK up dWc![]()
![]()
![]()
[..]
Ja sheeeet, die boy die daarna kwam leek en voelde inderdaad ook gewoon vet klein
Kan me nu niet meer zo heel goed herinneren hoe groot die precies ook alweer was, maar die eerste zal ik nooit vergeten. Ik vond het toen ook wel een kolossaal ding, maar idd je weet dan niet wat gebruikelijk is.Maar die was ook wel echt sick groot. Never nooit meer zo'n unit getroffen. En thank god ook maar want na een jaar was ik er nog niet aan gewend
Huh, jij bent toch ook dit jaar 25 geworden en dus van '89?quote:
HAHA Ik ben serieusquote:
Ahw, wat cute dit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:34 schreef krioro het volgende:
Ik had hetzelfde hoor, had altijd zoiets van wtf schreeuw je nou zeikwijf, het is gewoon een penis.Kwam er pas jaren later achter dat de mijne ver boven gemiddeld is, zowel in lengte als omtrek, en dat het enorm pijnlijk geweest moet zijn voor die arme meiden. =$
Hahahahaquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies dit. Gewoon precies.!!
Ik ben van '88.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh, jij bent toch ook dit jaar 25 geworden en dus van '89?
Plot twist: ze was 3½.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:34 schreef krioro het volgende:
Ik had hetzelfde hoor, had altijd zoiets van wtf schreeuw je nou zeikwijf, het is gewoon een penis.Kwam er pas jaren later achter dat de mijne ver boven gemiddeld is, zowel in lengte als omtrek, en dat het enorm pijnlijk geweest moet zijn voor die arme meiden. =$
Wow. En dan mij sick noemen.quote:
Shut up, 40-year-old virgin.quote:
JIJ OOK AL?! Wow. Chloro OK, maar van jou had ik dit niet verwacht. Mijn lieve christelijke Veer, wat doe je?!quote:
Ik was zelfs nog jonger, kkiquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:38 schreef krioro het volgende:
[..]
JIJ OOK AL?! Wow. Chloro OK, maar van jou had ik dit niet verwacht. Mijn lieve christelijke Veer, wat doe je?!
Ik heb zelf een quarterlifecrisis gvdquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben van '88.
Wrijf het er maar weer in.
Hey, als je nog 's reminiscin' mode bent van je 1e boy, holla at mequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow. En dan mij sick noemen.
Wow.
Dacht dat dat inmiddels toch wel algemeen bekend was hier hoe oud ik wasquote:
Ik laat al 6,5 jaar dezelfde binnen hoor, niks niet slet. Was er alleen iets te vroeg bijquote:
Weet ik zo uit m'n hoofd niet precies eerlijk gezegd, maar wat heeft dat te maken met de leeftijd waarop je je tere bloempje weg hebt gegeven?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dacht dat dat inmiddels toch wel algemeen bekend was hier hoe oud ik was
Bedoelde jou ook niet hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik laat al 6,5 jaar dezelfde binnen hoor, niks niet slet. Was er alleen iets te vroeg bij
Hoe oud ik was waarop ik m'n tere bloempje weggegeven heb bedoelde ik dus he bijdehandjequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik zo uit m'n hoofd niet precies eerlijk gezegd, maar wat heeft dat te maken met de leeftijd waarop je je tere bloempje weg hebt gegeven?
Doet zeer eh?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb zelf een quarterlifecrisis gvd.
[..]
Hey, als je nog 's reminiscin' mode bent van je 1e boy, holla at me.
Oké Modus.quote:
Hahahahaha flikker opquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het College van Team Normaal zal zich zeer binnenkort beraden over de kwestie 'normale leeftijd om ontmaagd te worden', daar mevr. C. Hloro en dhr. M. MGYMCMB 15 waren, maar mevr. V. Eli 13 was. Deze discrepantie zal worden ontzenuwd daarna een uitspraak volgt binnen 10 werkdagen.
Uitlaatquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doet zeer eh?![]()
Ja smooth maar nee bedankt. Tering, hij had me er toch een uitlaat aan hangen, mijn god.
Veer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
WHAT the hell
Heeft dit icoontje![]()
![]()
altijd al met z'n oogjes geknipperd? Of is dat nieuw?
Ik kom er verdomme nu pas achter___!
Oh, zo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe oud ik was waarop ik m'n tere bloempje weggegeven heb bedoelde ik dus he bijdehandje
It's all good hoor.quote:
Pik je dit Chloro, zou dit niet pikken hoor. Al helemaal niet van zo'n naughty boy als krio zelfquote:
I know you do.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, zo.Ook dat houd ik niet zo bij.
[..]
It's all good hoor.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |