Pijnlijk...quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:46 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet op foto: beschadiging op tank en voorvelg
Wie ben jij?quote:
Vroeger was alles beter.quote:
Nee, jammerquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:53 schreef Mortaxx het volgende:
Het is natuurlijk vloeken in de kerk maar mahl heeft een punt. Je gaat om spieren te kweken niet voor eelt. Zeker als je zachte vrouwenhandjes hebt zijn die handschoenen best nuttig dus
Voor BN'ers hanteer ik wel een speciaal tariefquote:
Je bent gewoon een ordinaire vreetschuur. Dikzakquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. Deze shit hoor je ook te vreten als je stoned bent. Dat je dertien verschillende soorten chips door elkaar eet, chocola, bitterballen alles.
quote:
die doet dr mond voor alles openquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je bent gewoon een ordinaire vreetschuur. Dikzak. A spektakel
.
Godver nu wil ik ook. Hoe werkt die psychologie toch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ga denk ik zo een Turkse pizza met döner halen.
Ik dacht in Turkije die éckte Turkse pizza's te vindenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ga denk ik zo een Turkse pizza met döner halen.
Het is net als met gapen. Er worden bepaalde spiegelneuronen in je brein geactiveerd zodra je iets ziet dat een prikkeling triggert in je pariëtale kwabben waardoor je I have no idea what I'm talking about.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Godver nu wil ik ook. Hoe werkt die psychologie toch.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is net als met gapen. Er worden bepaalde spiegelneuronen in je brein geactiveerd zodra je iets ziet dat een prikkeling triggert in je pariëtale kwabben waardoor je I have no idea what I'm talking about.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is net als met gapen. Er worden bepaalde spiegelneuronen in je brein geactiveerd zodra je iets ziet dat een prikkeling triggert in je pariëtale kwabben waardoor je I have no idea what I'm talking about.
Couchsurfing?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
Er komt een Amerikaans meisje bij mij logeren voor een week en ik vind het spannend. De groetjes.
Denk je dat je nu ontmaagd wordt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
Er komt een Amerikaans meisje bij mij logeren voor een week en ik vind het spannend. De groetjes.
Blanke Amerikaanse?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
Vertel eens iets nieuws.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ordinaire vreetschuur. Dikzak. A spektakel
.
Wat IS de dvenmethode?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah de dvenmethode. Hoeveel chicks heb je op deze wijze al gehosseld
Moest googlen. Het is geen couchsurfen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekkere chimi's laten couchsurfen en die fixen
chinese meiden doen daar niet aan hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moest lachen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen grappen over maken, mijn oma is laatst nog van de trap geAuschwitzt.
Soms wou ik dat ik een naam had die zowel mannelijk als vrouwelijk was, een couchsurf regelen en dan betreurde gezichten aanschouwen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat men eerst wel om foto's vraagt. Anders zit je straks met een maatjemeermevrouw opgescheeptquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik een naam had die zowel mannelijk als vrouwelijk was, een couchsurf regelen en dan betreurde gezichten aanschouwen.
Ik heb dat soortvanquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik een naam had die zowel mannelijk als vrouwelijk was, een couchsurf regelen en dan betreurde gezichten aanschouwen.
Da's niet de standaard geloof ik maar ik doe uiteraard niet mee aan die stadsefratse.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat men eerst wel om foto's vraagt. Anders zit je straks met een maatjemeermevrouw opgescheept
Echt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb dat soortvan![]()
Krijg altijd brieven en emails met de verkeerde aanhef
Hehe, mooi is dat. Ik heb dat wel met Engelstalige mensen, mijn naam klinkt in het Engels schijnbaar vrouwelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb dat soortvan![]()
Krijg altijd brieven en emails met de verkeerde aanhef
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:15 schreef Dven het volgende:
Zelf tijdje zwerver geweest in Spanje. Niets mis mee.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs daarmee was het inderdaad nog prima te doen. Uurtje bedelen, daarna flesje wijn kopen, pakje sigaretten kopen wat brood kopen en een beetje chillen onder de zon. Prima.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat nou pauperbestaan. Lekker onder het zonnetje, wijntje, sigaretje, beetje musea bezoeken, beetje rondliften, beetje reizigers ontmoeten. Prima bestaan.
Ja. Is denk ik omdat mijn naam buitenlands is. Maar in het Turks is mijn naam eigenlijk ook unisexquote:
Oh ik zou er nooit iets mannelijks achter zoeken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja. Is denk ik omdat mijn naam buitenlands is. Maar in het Turks is mijn naam eigenlijk ook unisex
Misschien omdat je me al kent en ik zo enorm vrouwelijk benquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik zou er nooit iets mannelijks achter zoeken.
Dit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:46 schreef voederbietel het volgende:
Wacht, huh, jullie username is niet jullie echte naam?
Wie zegt datquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:46 schreef voederbietel het volgende:
Komt omdat je geen spaties van FOK! mag gebruiken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens googletranslate is housesoftheholy geen Turks.
Ik besta niet in het echtquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:46 schreef voederbietel het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt omdat je geen spaties van FOK! mag gebruiken.
Het is eigenlijk Ho Useso Ftheho Ly. Een typisch Turkse naam, alsof je hier Kees of Marie zou heten ofzo.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt omdat je geen spaties van FOK! mag gebruiken.
Het is eigenlijk Ho Useso Ftheho Ly. Een typisch Turkse naam, alsof je hier Kees of Marie zou heten ofzo.
Dure sigaretten?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:53 schreef voederbietel het volgende:
Ik had trouwens perenijsjes en dure sigaretten gehaald omdat het zo achterlijk warm is.
Die Dunhill dingen zijn helemaal apenduur.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dure sigaretten?
Alle sigaretten zijn toch duur
Ik rook altijd 3/4 maar het is te warm om sigaretten te draaienquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh, Ik rook voornamelijk shag dus dan zijn alle sigaretten duur
en anders Chesterfield
nooit last vanquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik rook altijd 3/4 maar het is te warm om sigaretten te draaien.
Kapsalonquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:44 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik heb al m'n principes overboord gegooid en ga straks kapsalon eten.
Wel met shoarma though, maar toch.
Ik vind durum döner niet zo lekker dus heb het toen een keer geprobeerd en nooit meer gegeten daarna. Maar laatst kwam het ook ter sprake en ga het nu maar proberen met shoarma.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kapsalon
Grootste fout in mijn leven door het nooit eerder te hebben geprobeerd.
Straks Turkse Pizza met durum halen na 10 uur.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind durum döner niet zo lekker dus heb het toen een keer geprobeerd en nooit meer gegeten daarna. Maar laatst kwam het ook ter sprake en ga het nu maar proberen met shoarma.
Turkse pizza.! Met extra veel feta.
Haha nigeritis?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net Turkse pizza met döner op, begin nu pas weer een beetje helder te worden.
Hou ons op de hoogte hoe het uitpakt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:44 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik heb al m'n principes overboord gegooid en ga straks kapsalon eten.
Wel met shoarma though, maar toch.
Ben misselijk en vind er nog steeds niet veel aan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte hoe het uitpakt.
Je eet bij de verkeerde tokoquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben misselijk en vind er nog steeds niet veel aan.
Warme sla, komkommer en tomaat, slappe friet en overal saus. Nee, zou niet nog een keer eten. 4/10
Ik vind het gewoon niet lekker.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
O nee, nu komt zeker een verhaal over donerzaak icm met wijven die je niet hebt geregeld
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
O nee, nu komt zeker een verhaal over donerzaak icm met wijven die je niet hebt geregeld
Voor zover ik weet heeft niemand het gemeld en kan het ook niemand wat schelenquote:
Op haar username geklikt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft niemand het gemeld en kan het ook niemand wat schelen. Ik vraag me meer af hoe jij erachter bent gekomen?
Watquote:
oh jij bent dus anonieme fokkerquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat.
De enige username waar ik op klik is die van Veer, om te kijken wanneer ze voor het laatst online was.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft niemand het gemeld en kan het ook niemand wat schelen. Ik vraag me meer af hoe jij erachter bent gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |