quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:40 schreef Deetch het volgende:
psychosociale problematiek waardoor mensen uit huis gezet worden, geen sociaal netwerk hebben en uiteindeljk dus op straat belanden.
Welke laars????quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:38 schreef mokkiemok het volgende:
lui/dom/drugs geen uitkering aanvragen, niet weten hoe een uitkering aanvragen, regels aan de laars lappen .
Het weer kan inderdaad wel wat beter.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
... Nederland is niet het paradijs dat jij denkt dat het is....
Vanwege je fysieke ongemak?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:15 schreef Dven het volgende:
Zelf tijdje zwerver geweest in Spanje. Niets mis mee.
Niet de zwerver man maar Laars Boom.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:28 schreef DonJames het volgende:
[..]
Holy shit, 1m92, en dat zonder benen!
Zelfs daarmee was het inderdaad nog prima te doen. Uurtje bedelen, daarna flesje wijn kopen, pakje sigaretten kopen wat brood kopen en een beetje chillen onder de zon. Prima.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:15 schreef Dven het volgende:
Welk fysieke ongemak? En waarom zo'n pauperbestaan willen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs daarmee was het inderdaad nog prima te doen. Uurtje bedelen, daarna flesje wijn kopen, pakje sigaretten kopen wat brood kopen en een beetje chillen onder de zon. Prima.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs daarmee was het inderdaad nog prima te doen. Uurtje bedelen, daarna flesje wijn kopen, pakje sigaretten kopen wat brood kopen en een beetje chillen onder de zon. Prima.
Als je echt lef hebt vraag je het gewoon aan zo'n zwerver. Ipv altijd maar alles op FOK! te vragen kun je zelf ook empathie tonen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik liep net naar Den Haag centraal en zag op onderweg een zwerver op rolstoel met twee geamputeerde benen. Zulke personen hebben toch gewoon recht op bijstand/wajong en een sociale huurwoning? Hoe de fuck belanden ze in zo een situatie?
In Spanje val je dan ook niet op als zwerverquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:15 schreef Dven het volgende:
De eckte leefquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor degenen die de juiste paden kennen wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:40 schreef Yi-Long het volgende:
... Nederland is niet het paradijs dat jij denkt dat het is....
Wat nou pauperbestaan. Lekker onder het zonnetje, wijntje, sigaretje, beetje musea bezoeken, beetje rondliften, beetje reizigers ontmoeten. Prima bestaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welk fysieke ongemak? En waarom zo'n pauperbestaan willen?
Maar misschien romantiseer je het? Had je er zelf voor gekozen? En hoe lang ben je aan het zwerven geweest? Ik vind het, zeker zoals jij het ook uitlegt, best een interessant avontuur, lijkt me zo gek nog niet idd. Ik denk alleen dat de meeste vanuit een negatieve situatie er ongewild inrollen en dan is het denk ik een hard bestaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat nou pauperbestaan. Lekker onder het zonnetje, wijntje, sigaretje, beetje musea bezoeken, beetje rondliften, beetje reizigers ontmoeten. Prima bestaan.
Zat voor wie het een keuze is. Zeker in Nederland.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:07 schreef Sangha het volgende:
[..]
Maar misschien romantiseer je het? Had je er zelf voor gekozen? En hoe lang ben je aan het zwerven geweest? Ik vind het, zeker zoals jij het ook uitlegt, best een interessant avontuur, lijkt me zo gek nog niet idd. Ik denk alleen dat de meeste vanuit een negatieve situatie er ongewild inrollen en dan is het denk ik een hard bestaan.
Dat vroeg ik nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Zat voor wie het een keuze is. Zeker in Nederland.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:40 schreef Deetch het volgende:
psychosociale problematiek waardoor mensen uit huis gezet worden, geen sociaal netwerk hebben en uiteindeljk dus op straat belanden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |