quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is net als met gapen. Er worden bepaalde spiegelneuronen in je brein geactiveerd zodra je iets ziet dat een prikkeling triggert in je pariėtale kwabben waardoor je I have no idea what I'm talking about.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is net als met gapen. Er worden bepaalde spiegelneuronen in je brein geactiveerd zodra je iets ziet dat een prikkeling triggert in je pariėtale kwabben waardoor je I have no idea what I'm talking about.
Couchsurfing?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
Er komt een Amerikaans meisje bij mij logeren voor een week en ik vind het spannend. De groetjes.
Denk je dat je nu ontmaagd wordt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
Er komt een Amerikaans meisje bij mij logeren voor een week en ik vind het spannend. De groetjes.
Blanke Amerikaanse?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
Vertel eens iets nieuws.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ordinaire vreetschuur. Dikzak. A spektakel
.
Wat IS de dvenmethode?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah de dvenmethode. Hoeveel chicks heb je op deze wijze al gehosseld
Moest googlen. Het is geen couchsurfen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekkere chimi's laten couchsurfen en die fixen
chinese meiden doen daar niet aan hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moest lachen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen grappen over maken, mijn oma is laatst nog van de trap geAuschwitzt.
Soms wou ik dat ik een naam had die zowel mannelijk als vrouwelijk was, een couchsurf regelen en dan betreurde gezichten aanschouwen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat men eerst wel om foto's vraagt. Anders zit je straks met een maatjemeermevrouw opgescheeptquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik een naam had die zowel mannelijk als vrouwelijk was, een couchsurf regelen en dan betreurde gezichten aanschouwen.
Ik heb dat soortvanquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik een naam had die zowel mannelijk als vrouwelijk was, een couchsurf regelen en dan betreurde gezichten aanschouwen.
Da's niet de standaard geloof ik maar ik doe uiteraard niet mee aan die stadsefratse.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat men eerst wel om foto's vraagt. Anders zit je straks met een maatjemeermevrouw opgescheept
Echt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb dat soortvan![]()
Krijg altijd brieven en emails met de verkeerde aanhef
Hehe, mooi is dat. Ik heb dat wel met Engelstalige mensen, mijn naam klinkt in het Engels schijnbaar vrouwelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb dat soortvan![]()
Krijg altijd brieven en emails met de verkeerde aanhef
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:15 schreef Dven het volgende:
Zelf tijdje zwerver geweest in Spanje. Niets mis mee.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs daarmee was het inderdaad nog prima te doen. Uurtje bedelen, daarna flesje wijn kopen, pakje sigaretten kopen wat brood kopen en een beetje chillen onder de zon. Prima.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat nou pauperbestaan. Lekker onder het zonnetje, wijntje, sigaretje, beetje musea bezoeken, beetje rondliften, beetje reizigers ontmoeten. Prima bestaan.
Ja. Is denk ik omdat mijn naam buitenlands is. Maar in het Turks is mijn naam eigenlijk ook unisexquote:
Oh ik zou er nooit iets mannelijks achter zoeken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja. Is denk ik omdat mijn naam buitenlands is. Maar in het Turks is mijn naam eigenlijk ook unisex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |