Pijnlijk...quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:46 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet op foto: beschadiging op tank en voorvelg
Wie ben jij?quote:
Vroeger was alles beter.quote:
Nee, jammerquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 06:53 schreef Mortaxx het volgende:
Het is natuurlijk vloeken in de kerk maar mahl heeft een punt. Je gaat om spieren te kweken niet voor eelt. Zeker als je zachte vrouwenhandjes hebt zijn die handschoenen best nuttig dus
Voor BN'ers hanteer ik wel een speciaal tariefquote:
Je bent gewoon een ordinaire vreetschuur. Dikzakquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. Deze shit hoor je ook te vreten als je stoned bent. Dat je dertien verschillende soorten chips door elkaar eet, chocola, bitterballen alles.
quote:
die doet dr mond voor alles openquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je bent gewoon een ordinaire vreetschuur. Dikzak. A spektakel
.
Godver nu wil ik ook. Hoe werkt die psychologie toch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ga denk ik zo een Turkse pizza met döner halen.
Ik dacht in Turkije die éckte Turkse pizza's te vindenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ga denk ik zo een Turkse pizza met döner halen.
Het is net als met gapen. Er worden bepaalde spiegelneuronen in je brein geactiveerd zodra je iets ziet dat een prikkeling triggert in je pariëtale kwabben waardoor je I have no idea what I'm talking about.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Godver nu wil ik ook. Hoe werkt die psychologie toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |