Hou ons op de hoogte hoe het uitpakt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:44 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik heb al m'n principes overboord gegooid en ga straks kapsalon eten.
Wel met shoarma though, maar toch.
Ben misselijk en vind er nog steeds niet veel aan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte hoe het uitpakt.
Je eet bij de verkeerde tokoquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben misselijk en vind er nog steeds niet veel aan.
Warme sla, komkommer en tomaat, slappe friet en overal saus. Nee, zou niet nog een keer eten. 4/10
Ik vind het gewoon niet lekker.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
O nee, nu komt zeker een verhaal over donerzaak icm met wijven die je niet hebt geregeld
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
O nee, nu komt zeker een verhaal over donerzaak icm met wijven die je niet hebt geregeld
Voor zover ik weet heeft niemand het gemeld en kan het ook niemand wat schelenquote:
Op haar username geklikt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft niemand het gemeld en kan het ook niemand wat schelen. Ik vraag me meer af hoe jij erachter bent gekomen?
Watquote:
oh jij bent dus anonieme fokkerquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat.
De enige username waar ik op klik is die van Veer, om te kijken wanneer ze voor het laatst online was.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft niemand het gemeld en kan het ook niemand wat schelen. Ik vraag me meer af hoe jij erachter bent gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |