Plot twist: ze was 3½.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:34 schreef krioro het volgende:
Ik had hetzelfde hoor, had altijd zoiets van wtf schreeuw je nou zeikwijf, het is gewoon een penis.Kwam er pas jaren later achter dat de mijne ver boven gemiddeld is, zowel in lengte als omtrek, en dat het enorm pijnlijk geweest moet zijn voor die arme meiden. =$
Wow. En dan mij sick noemen.quote:
Shut up, 40-year-old virgin.quote:
JIJ OOK AL?! Wow. Chloro OK, maar van jou had ik dit niet verwacht. Mijn lieve christelijke Veer, wat doe je?!quote:
Ik was zelfs nog jonger, kkiquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:38 schreef krioro het volgende:
[..]
JIJ OOK AL?! Wow. Chloro OK, maar van jou had ik dit niet verwacht. Mijn lieve christelijke Veer, wat doe je?!
Ik heb zelf een quarterlifecrisis gvdquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben van '88.
Wrijf het er maar weer in.
Hey, als je nog 's reminiscin' mode bent van je 1e boy, holla at mequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow. En dan mij sick noemen.
Wow.
Dacht dat dat inmiddels toch wel algemeen bekend was hier hoe oud ik wasquote:
Ik laat al 6,5 jaar dezelfde binnen hoor, niks niet slet. Was er alleen iets te vroeg bijquote:
Weet ik zo uit m'n hoofd niet precies eerlijk gezegd, maar wat heeft dat te maken met de leeftijd waarop je je tere bloempje weg hebt gegeven?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dacht dat dat inmiddels toch wel algemeen bekend was hier hoe oud ik was
Bedoelde jou ook niet hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik laat al 6,5 jaar dezelfde binnen hoor, niks niet slet. Was er alleen iets te vroeg bij
Hoe oud ik was waarop ik m'n tere bloempje weggegeven heb bedoelde ik dus he bijdehandjequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik zo uit m'n hoofd niet precies eerlijk gezegd, maar wat heeft dat te maken met de leeftijd waarop je je tere bloempje weg hebt gegeven?
Doet zeer eh?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb zelf een quarterlifecrisis gvd.
[..]
Hey, als je nog 's reminiscin' mode bent van je 1e boy, holla at me.
Oké Modus.quote:
Hahahahaha flikker opquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het College van Team Normaal zal zich zeer binnenkort beraden over de kwestie 'normale leeftijd om ontmaagd te worden', daar mevr. C. Hloro en dhr. M. MGYMCMB 15 waren, maar mevr. V. Eli 13 was. Deze discrepantie zal worden ontzenuwd daarna een uitspraak volgt binnen 10 werkdagen.
Uitlaatquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doet zeer eh?![]()
Ja smooth maar nee bedankt. Tering, hij had me er toch een uitlaat aan hangen, mijn god.
Veer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:43 schreef VeerEli het volgende:
WHAT the hell
Heeft dit icoontje![]()
![]()
altijd al met z'n oogjes geknipperd? Of is dat nieuw?
Ik kom er verdomme nu pas achter___!
Oh, zo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe oud ik was waarop ik m'n tere bloempje weggegeven heb bedoelde ik dus he bijdehandje
It's all good hoor.quote:
Pik je dit Chloro, zou dit niet pikken hoor. Al helemaal niet van zo'n naughty boy als krio zelfquote:
I know you do.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, zo.Ook dat houd ik niet zo bij.
[..]
It's all good hoor.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |