dit ja. En als er niets meer was pizza en brownies enzo bestellenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vroeger vraten wij gewoon alle kasten leeg, wat is deze ze3ma haute cuisine stoner food, hou op met me hoor.
Zou met een zak doritos al blij zijn op dat moment.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vroeger vraten wij gewoon alle kasten leeg, wat is deze ze3ma haute cuisine stoner food, hou op met me hoor.
Wat dan hasj brownies blijken te zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
dit ja. En als er niets meer was pizza en brownies enzo bestellen
Vroeger idd, tegenwoordig moet je voorbereid komenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom een keer voor mij koken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vroeger idd, tegenwoordig moet je voorbereid komen.
Sowieso koken =, smoken =
, samen =
![]()
.
Hou toch op man, knakworsten met mayo zijn zelfs hemels als je stoned bent, zo'n bullshit met je panga, echt, pls.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vroeger idd, tegenwoordig moet je voorbereid komen.
Sowieso koken =, smoken =
, samen =
![]()
.
Ja, precies. Deze shit hoor je ook te vreten als je stoned bent. Dat je dertien verschillende soorten chips door elkaar eet, chocola, bitterballen alles.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:49 schreef Murdera het volgende:
Snackbar en dan "raspatat, broodje kroket broodje mexicano frikandel kaassoufle een kroket graag" en dan helemaal stukgaan en het toch allemaal wegwerken
ik heb jou toch gegeten¿quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb wise opgegeten.
Mis je hem?
Wow, het leeft en sherlockedquote:
Skatebaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:51 schreef Murdera het volgende:
Shitload aan vreten halen bij supermarkt en dan wanneer je terugbent wiet kwijt zijn. Teruglopen, alles checken, zelfde weg door de supermarkt. Weer terug bij de skatebaan en het dan toch gewoon in je broekzak vinden
Daar koopt hij z'n drugs.quote:
Drugs.quote:
Ja oké leuk zeg jeetje vertel ons alles.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Drugs.Ik laat ze liggen. Mijn kortetermijngeheugen is in het afgelopen halfjaar wellicht wel gehalveerd en ik heb geen andere verklaringen.
(lol drugs)
Mooi voor jou, heb het er zelf regelmatig moeilijk mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:
Nee doe maar niet.
Hehehehehuehuejr
Sorry Panzie, je bent nog steeds zo makkelijk.
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi voor jou, heb het er zelf regelmatig moeilijk mee.
Nat geworden van de gedachte dat ik jouw lippen sexy lik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hard geworden van de gedachte dat jij je lippen sexy likt.
Naar leguaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |