Ben met een maat van me en die weigert om bij vreemde op de kamer te liggenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:53 schreef wietparkiet het volgende:
Kun je niet gewoon in een youth hostel gaan zitten bt?
Lekkere avonturier weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben met een maat van me en die weigert om bij vreemde op de kamer te liggen
;PPPPquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, die gast rapt best wel kaolo goed, bij z'n optredens gooit 'ie standaard mensen van het podium (soort running gag), smoked als een Wiz Khalifa maar tevens is 'ie ook chefkokquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja daar heb ik wel eens wat van gehoord, dikke ginger toch?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:10 schreef Gridlok het volgende:
Die baard is niet handig voor iemand die graag eet.
Bah, gewoon netjes je baard bij houden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
restjes uit je baard eten
Want dat loopt altijd uit op een homo-erotische festijn!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm doet me aan iets denkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Want dat loopt altijd uit op een homo-erotische festijn!
Insgelijksquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
The same here.
Maar aangenaam kennis te maken.
Komt dat even goed uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Na de vakantie krijgen we zoietsquote:
quote:Okay, voordat ik begin, ik ben zeker weten hetero. Ik ben 23. Gister was een goeie vriend van me bij me. Waren alleen thuis en al wat drank op. We praatten over sekd en ik zag dat hij een stijve kreeg, we zaten in boxer want waren al naar bed gegaan. Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij mn pik in zn mond. En daarna deed ik dat bij hem. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt en er kwam echt heel veel zaad in mn mond. Maar ik genoot ervan. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld maar ik zit er weer helemaal met mn gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteert op deze leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen. Maar die pik in m'n mond... Graag serieuze reacties!
Vroeger vraten wij gewoon alle kasten leeg, wat is deze ze3ma haute cuisine stoner food, hou op met me hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit te denken welk stonervoedsel ik vanavond tot me ga nemen @ mattie's crib. Mss panga met knoflook, gember, paneren in meel (typte bijna mail) en dan bakken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |