Kijk deze agressor Veer, je hebt altijd een keuze hè, ik ben als knuffelbeer Ruud (Big Brother '99, red.)quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vouw je 3x dubbel. En dan nog een keer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Modus wel baas en jou een wannabieberquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgende week bij FOK!Dismissed
[ afbeelding ]
Een date met Modus:
[ afbeelding ]
Date met mij:
[ afbeelding ]
Luister pinda, nu je scriptie klaar is mag je alleen over Tinder praten en verder houd je je smoelwerk dicht, begrepen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind Modus wel baas en jou een wannabieber
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijk deze agressor Veer, je hebt altijd een keuze hè, ik ben als knuffelbeer Ruud (Big Brother '99, red.).
Doe niet zo kkbeta zeg, gvd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een date met Modus:
[ afbeelding ]
Date met mij:
[ afbeelding ]
7.639/10 for tryin'quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister pinda, nu je scriptie klaar is mag je alleen over Tinder praten en verder houd je je smoelwerk dicht, begrepen?
Lol, je bent redelijk laat om op de bandwagon te hoppen. Take another L 'cuz u lookin' real flabby 'n sick.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een date met Modus:
[ afbeelding ]
Date met mij:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:06 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind Modus wel baas en jou een wannabieberquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Luister pinda, nu je scriptie klaar is mag je alleen over Tinder praten en verder houd je je smoelwerk dicht, begrepen?![]()
!
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Godsammequote:Op woensdag 16 juli 2014 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, je bent redelijk laat om op de bandwagon te hoppen. Take another L 'cuz u lookin' real flabby 'n sick.
Moest maar eens gezegd worden idd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind Modus wel baas en jou een wannabieber
Didn't take any L earlier and ain't takin' any now. Als er iemand hier een L moet taken ben jij het wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, je bent redelijk laat om op de bandwagon te hoppen. Take another L 'cuz u lookin' real flabby 'n sick.
Geen idee, maar ik vind het wel gezellig zo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:16 schreef VeerEli het volgende:
Maaar jongens, wat is het gezellig hier. 4 m'n lievelingetjes zitten hier. Waar zijn al die scumbags heen?
Ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het wel gezellig zo.
Ben gewoon hier hoor, snollenbek.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:16 schreef VeerEli het volgende:
Maaar jongens, wat is het gezellig hier. 4 m'n lievelingetjes zitten hier. Waar zijn al die scumbags heen?
En jij voelt je aangesproken als scumbag? Typerend.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben gewoon hier hoor, snollenbek.
Oktober 1998, ik weet het nog als de dag van gisteren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dawwww. Wanneer was je laatste keer kriotje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |