SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Laat me radenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
misschien is er een reden dat ik de hele dag niks doe.
Ja maar jij zit niet ELKE dag de hele dag op FOK!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit vandaag ook heel de dag op fok
Als je niets weet moet je gewoon je waffel houden. Dank.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laat me raden
Gebrek aan sociaal contact????
[..]
Ja maar jij zit niet ELKE dag de hele dag op FOK!
Haha ja hoorrr FOK! meet zeker? xDquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga zo lekker naar vrienden in het echte leven
zou jij ook eens moeten doen
Mijn vrienden verafschuwen FOK!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha ja hoorrr FOK! meet zeker? xD
Gotchaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je niets weet moet je gewoon je waffel houden. Dank.
wat zeggen ze dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn vrienden verafschuwen FOK!
moet altijd wel lachen om hun commentaar
[..]
Gotcha
Serieus, doe eens aardig.quote:
Gewoon mijn postgeschiedenis laten doorlezenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn vrienden verafschuwen FOK!
moet altijd wel lachen om hun commentaar
Dat feel wanneer mensen vragen wat je die dag gedaan hebtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon mijn postgeschiedenis laten doorlezen.
Overigens weten die van mij geeneens dat ik mijn dagen hier verkloot. Wel zijn ze achter mijn youtube-kanaal gekomen dus...
Je hebt net gewoon mijn recept gelezenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heik was in de lidl om raketjes te halen (die zijn heel lekker daar
) en toen had ik geen zin om naar de snackbar te gaan dus ik dacht: ik maak een salade
Ik had gehoopt dat we thuis nog tonijn zouden hebben maar die hebben we niet.
welk receptquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat feel wanneer mensen vragen wat je die dag gedaan hebt
[..]
Je hebt net gewoon mijn recept gelezen
ik denk dat ik een ban krijg als ik het ongecensureerd hier neerkwak dus dan maar zoquote:
Ehm ga ik even over nadenkenquote:
Ik maak ze dan maar wijs dat ik op MyFreeCams zit als topmodelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat feel wanneer mensen vragen wat je die dag gedaan hebt
[..]
Je hebt net gewoon mijn recept gelezen
ja in de lidl lees ik dat zeker??quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van de tonijnsalade die ik zo ga maken
Ik wilde hem eerst kant en klaar kopen maar die sla zag er niet lekker uit en toen wilde ik het zelf maken. Maar we hebben dus geen tonijn in huisquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar is wel heel toevallig dat we allebei tonijnsalade maken
Hij dmt me al sinds gistermiddagquote:
je kan mensen gewoon blokkeren hoorquote:
VIquote:
Ik vind het wel grappig om te zien hoelang hij nog doorgaatquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan mensen gewoon blokkeren hoor
niet zeuren hier danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om te zien hoelang hij nog doorgaat
Deze week is het juist het leukstquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VI
Dat kan je toch niet leuk meer vinden
Dat si ook geen zeuren?quote:
Ik vond die eerste uitzending na die column plaatsvervangend ongemakkelijkquote:
nee oke, maar gisteren welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat si ook geen zeuren?
Ik vind het grappig
Ook niet?quote:
wat was er gebeurd??quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond die eerste uitzending na die column plaatsvervangend ongemakkelijk
Ze hadden elkaar via de media flink onderuit gehaald.quote:
wie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden elkaar via de media flink onderuit gehaald.
En nu praten ze niet meer met elkaar.
Ja dat was pijnlijk, maar daarna ging het snel beter. Gisteren was topshowquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond die eerste uitzending na die column plaatsvervangend ongemakkelijk
Ze zaten net gewoon met elkaar te praten hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden elkaar via de media flink onderuit gehaald.
En nu praten ze niet meer met elkaar.
straks verlies je je wielrenvrienden lr, even rustigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godverdomme op 3 kanalen wielren geblaat. Discriminatie dit.
Oh oke. apartquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zaten net gewoon met elkaar te praten hoor
Doe normaal. Johan gaat naar Arno de haararchitect. 70 euro voor een knipbeurtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:48 schreef supersof het volgende:
dan zeggen jullie dat lr naar de kapper moet
Mijn oma heeft mij echt genadeloos getrollt/afgemaakt gister. Het is dat ik zo hard moest lachen anders hand ik gehuildquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:48 schreef supersof het volgende:
dan zeggen jullie dat lr naar de kapper moet
Ik zou hem 70 euro geven als hij maar naar de kapper gaat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe normaal. Johan gaat naar Arno de haararchitect. 70 euro voor een knipbeurt
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou hem 70 euro geven als hij maar naar de kapper gaat.
Arno zijn kapsalon zit trouwens in Nijmegenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou hem 70 euro geven als hij maar naar de kapper gaat.
wat een trutquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn oma heeft mij echt genadeloos getrollt/afgemaakt gister. Het is dat ik zo hard moest lachen anders hand ik gehuild
Ik ken arno nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Arno zijn kapsalon zit trouwens in Nijmegen
Ze vroeg aan mijn moeder en broer of ze mij al meisjesnamen gaven en kwam zelf met Daniellequote:
Is wel mooi geworden :$quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef supersof het volgende:
ik was laatst naar een speciale krullenkapster en dat koste 42 euro ofzo
hoezo meisjesnaam? Er is toch juist wat van af?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze vroeg aan mijn moeder en broer of ze mij al meisjesnamen gaven en kwam zelf met Danielle![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof dat ze mijn haar alsnog te lang vond.
Donequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
eigenlijk moet iemand het zusje van LMI even zijn pohi sturen
grapje
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Done
heb wel even jou naam onder het mailtje gezet want wees nou eerlijk
het is jouw idee dus jij hoort er credit voor te krijgen toch
Langer haar, meisje... en kennelijk niet genoeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo meisjesnaam? Er is toch juist wat van af?
*jouw naamquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Done
heb wel even jou naam onder het mailtje gezet want wees nou eerlijk
het is jouw idee dus jij hoort er credit voor te krijgen toch
Waar?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Arno zijn kapsalon zit trouwens in Nijmegen
dankjequote:
too slowquote:
wauwquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja anders kom ik altijd te vroeg dus is weer eens wat anders
etsuquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:55 schreef supersof het volgende:
ik houd niet zo van vanille ijs dus ik hoef het niet
ja hequote:
Dit plaatje is zo kut.quote:
Ik hou niet van banaan schatje.quote:
Schattig?quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou niet van banaan schatje.
Ik hoopte dat je me beter kende.
Ik zag hem op fbquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is een beetje een deja vu gevoel
oregano niet echt denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb oregano en tijm in huis. Zou dat lekker zijn in tonijnsalade?
Zal ik je ergens in taggen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaar. Tering FB. Waarom word ik nou nooit eens in iets normaal getagged.
Honing monsterd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:02 schreef supersof het volgende:
beter doe je
olie
zout
peper
honing
mosterd
citroensap
als dressing
beste dressingquote:
Omdat je een stoute meid bent.quote:
Kan je even mijn laatste serieuze note bekijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn laatste serieuze note was 10 notes geleden
Ik kom even geen leuke tegen. Ooit.quote:
Maar wel leuke kerels.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kom even geen leuke tegen. Ooit.
heh?quote:
En Morti.quote:
Dat ligt eraan hoe jij tegen schelden met kanker aankijkt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan je even mijn laatste serieuze note bekijken.
Spannendquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kom even geen leuke tegen. Ooit.
Ik moet het doen met wat ik in huis hebquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:02 schreef supersof het volgende:
beter doe je
olie
zout
peper
honing
mosterd
citroensap
als dressing
Dat is wel een beetje saai misschien of nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik moet het doen met wat ik in huis hebVan dit lijstje olie zout en peper
Mayonaise met een beetje azijn verdunnen en peper en zout.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik moet het doen met wat ik in huis hebVan dit lijstje olie zout en peper
waarom azijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mayonaise met een beetje azijn verdunnen en peper en zout.
Je hebt toch iedere keer dates?quote:
Wow.quote:
Ik bedoelde dat ik geen leuke foto tegen kwam waar ik lr in kon taggenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt toch iedere keer dates?
[..]
Wow.
Het is maar goed dat dit niet SEX SC is, anders had je note.
Ik heb geen azijn. Ik doe mayoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mayonaise met een beetje azijn verdunnen en peper en zout.
beetje zuurquote:
Van iemand die daar niet eens meer mod is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt toch iedere keer dates?
[..]
Wow.
Het is maar goed dat dit niet SEX SC is, anders had je note.
Azijn ook.quote:
hoezo zou je daarvoor een note krijgen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Van iemand die daar niet eens meer mod is.
Wat doet azijn in jouw optiekquote:
ja maar azijn is andersquote:
oh ik zal het proberen als ik weer een salade maakquote:
Omdat ze daar achterlijk zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zou je daarvoor een note krijgen?
jij was daar eerst toch altijd?quote:
Ja. Nog steeds soms. Maar de kwaliteit is keihard gekelderd. Het was vroeger veel leuker.quote:
waarom was het toen leuker?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Nog steeds soms. Maar de kwaliteit is keihard gekelderd. Het was vroeger veel leuker.
Was nooit leuk volgens mij.quote:
jngquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was nooit leuk volgens mij.
Toen JNG er nog was was het ook al een kut-sc
Omdat een zekere mod enorm haar best doet om het voor iedereen te verpesten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zou je daarvoor een note krijgen?
wat een stomme modquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat een zekere mod enorm haar best doet om het voor iedereen te verpesten.
wist je nog in decemberquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die meer dan 70k posts hebben kan ik echt niet meer serieus nemen
Op een gegeven moment welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
jng
ik weet nog steeds niet waarom het nou gesloten is
zo heel erg was het niet toch
Leukere mensen.quote:
Je was er toch niet bij?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was nooit leuk volgens mij.
Toen JNG er nog was was het ook al een kut-sc
Ik kom al bijna in de top 100quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
wist je nog in decembertoen ik in de top500 kwam
Oh jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
wist je nog in decembertoen ik in de top500 kwam
Kan bijna niet misgaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb gewoon de groente, tonijn, mayo en olijfolie in een pan gegooid en gehusseld
mayo in de pan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb gewoon de groente, tonijn, mayo en olijfolie in een pan gegooid en gehusseld
Je kreeg regelmatig wat meequote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Leukere mensen.
[..]
Je was er toch niet bij?
Vanuit SEX? Wat dan?quote:
Users van JNG die daar ook kwamen enzoquote:
O, dat waren sowieso niet echt mensen waar ik mee omging volgens mij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Users van JNG die daar ook kwamen enzo
apartquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja om te mengen he. Ga het niet koken ofzo
Ja ik eet het ook rauw. Maar had geen kom die groot genoeg is dus alles in een pan gegooidquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
apart
ik zou het gewoon in een kom doen en rauw eten
Oh, overheen gelezenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik eet het ook rauw. Maar had geen kom die groot genoeg is dus alles in een pan gegooid
Dat blijft geen drie dagen lekker volgens mij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
Is echt veel geworden. Kan er drie dagen van eten
Het is sowieso niet zo heel lekker denk ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat blijft geen drie dagen lekker volgens mij.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is sowieso niet zo heel lekker denk ik.
En?quote:
Ga je voetbal kijken fera?quote:
Nah. Ik vind dit soort wedstrijden echt zinloos.quote:
Ze krijgen 2 miljoen meer als ze derde worden :'Dquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah. Ik vind dit soort wedstrijden echt zinloos.3e of 4e plek, boeiend.
Als ze winnen zijn ze het hele wk ongeslagenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah. Ik vind dit soort wedstrijden echt zinloos.3e of 4e plek, boeiend.
hoezo ongeslagenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze winnen zijn ze het hele wk ongeslagen
Dat ze verliezen op penaltys telt niet als verslagenquote:
Ja oké. Maar als kijker vind ik dat niet interessant.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze krijgen 2 miljoen meer als ze derde worden :'D
ohhh okequote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze verliezen op penaltys telt niet als verslagen
Ja kloptquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja oké. Maar als kijker vind ik dat niet interessant.
saaiquote:
Moet je bij sof wezen denk ik.quote:
Costa rica ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze winnen zijn ze het hele wk ongeslagen
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Costa rica ook.
Nieuw Zeeland ook een keer.
Zwitserland ook een keer.
Boeiend.
waarom doen ze geen plaatje bij dat artikel van hemquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Ian Thorpe komt uit de kast
Hehe, werd tijd
Waarom moet iedereen altijd per se uit de kast komen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Ian Thorpe komt uit de kast
Hehe, werd tijd
Bij hem was het een reden voor zijn depressies volgens mij. Dus dan snap ik het wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen altijd per se uit de kast komen?
Ik kan niet goed koken :squote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Best lekker op zichmaar jij kan het vast beter :$
Ik bedoel ...Geaardheid zou niet zo'n big deal hoeven zijn. Hetero's komen ook niet uit de kast.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij hem was het een reden voor zijn depressies volgens mij. Dus dan snap ik het wel.
Maar inderdaad.
De coming out van Ellen Page was een klap
Bij Costa Rica kan je het nog wel als vb gebruiken jaquote:
Nee maar dat is wel echt tever vooruit denken voor 2014quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel ...Geaardheid zou niet zo'n big deal hoeven zijn. Hetero's komen ook niet uit de kast.
Is niet leukquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
kunnen jullie niet twee dingen tegelijk ofzo
Hoezo? Ik snap niet dat er nog steeds zo'n bombarie van gemaakt wordt. Zal wel door Amerika komen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel echt tever vooruit denken voor 2014
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
kunnen jullie niet twee dingen tegelijk ofzo
goed zo ksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk.
2 SC's volgen, de wedstrijd kijken en met 3 mensen dm'men
Daar draai ik mijn hand niet voor om.
fera en ik zijn optcquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zo ks
zo zie ik het graag
zing je nu ook het wilhelmus of dat niet?
ja ik ook?quote:
Ik ben gewoon onder de indruk dat je werkelijk geen kans laat schietenquote:
Ik blijf hier alleen als je dit kan afluisteren. Dus ik ben wel vrij om te gaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zo ks
zo zie ik het graag
huh jawelquote:
Dank je.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zo ks
zo zie ik het graag
Ik kwam om je op cam te zien.quote:
negeren jullie mij ofzo?quote:
Viespeuk.quote:
Nee, ik praat maar krijg niks terug.quote:
huh ik ookquote:
Vreemd dit.quote:
Nee.quote:
/gctcquote:
hquote:
Nope absoluut nietquote:
Ja, wel rood.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope absoluut nietsterker nog
Was 100 procent rood. Maar ja dat is zo zielig voor brazilie
ik ben op cam :$ :$quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wel rood.
Maar hij pakt hem vast 1,5 meter voor de 16.
Ja maar het gaat om wanneer hij neergaat toch? Slimme Robbenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wel rood.
Maar hij pakt hem vast 1,5 meter voor de 16.
Zit op laptop liefje.quote:
Mort weet.quote:
Nee. Waar de overtreding ingezet wordt telt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het gaat om wanneer hij neergaat toch? Slimme Robben
xdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Robben grijpt naar piemels, hihaho,
Denk dat ze er nu beter afkomen dan met rode kaart en gevaarlijke plek voor vrije trapquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit op laptop liefje.
Die trekt tc niet.
[..]
Mort weet.
[..]
Nee. Waar de overtreding ingezet wordt telt.
Dus zou geen strafschop moeten zijn.
Maar misschien zag de scheids en grens hetniet goed.
Of wilde hij een cadeautje geven voor de andere pingel die hij ons gaf.
Gewoon 8-1 ja tochquote:
quote:
je bent vastgelopen he of niet?quote:
maar je hangt in de luchtquote:
Die verdient wel meer volgens mijquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik kom er pas nu achter dat Pewdiepie elk jaar 4 mil dollars verdient. Hij doet er niet veel mee...
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
hommo ga weg ik probeer te hosselen
quote:
kom TCquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef Crack_ het volgende:
Zo, vandaag van 8 tot 5 bij gewerkt en mn voeten zijn echt shit haha, maar was leuk
O JOU HEB IK GEZIEN.quote:
/gctcquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef Crack_ het volgende:
Zo, vandaag van 8 tot 5 bij gewerkt en mn voeten zijn echt shit haha, maar was leuk
Die UI is schattig.quote:
kom je op tc?quote:
Neequote:
ik heb juist geenmake-up op lulhannesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammer
Sof heeft make-up op ze ziet er leuker uit dan normaal
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammer
Sof heeft make-up op ze ziet er leuker uit dan normaal
oh je bent een naturel bjoetiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb juist geenmake-up op lulhannes
ja duhquote:
Ik geef het maar opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow wow wow, die WP.
Wat een smoothtalker.
Echte PUA.
Zit niet oo laptopquote:
Kom dan. We winnen toch wel de wedstrijd.quote:
Maar jij bent knapper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
zet die dan aanquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow wow wow, die WP.
Wat een smoothtalker.
Echte PUA.
wp haalt het niet bij jouquote:
Oewwwwwquote:
Tc is kutquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom dan. We winnen toch wel de wedstrijd.
ja dat leer ik van feraquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |