Hoezo? Ik snap niet dat er nog steeds zo'n bombarie van gemaakt wordt. Zal wel door Amerika komen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel echt tever vooruit denken voor 2014
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
kunnen jullie niet twee dingen tegelijk ofzo
goed zo ksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk.
2 SC's volgen, de wedstrijd kijken en met 3 mensen dm'men
Daar draai ik mijn hand niet voor om.
fera en ik zijn optcquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zo ks
zo zie ik het graag
zing je nu ook het wilhelmus of dat niet?
ja ik ook?quote:
Ik ben gewoon onder de indruk dat je werkelijk geen kans laat schietenquote:
Ik blijf hier alleen als je dit kan afluisteren. Dus ik ben wel vrij om te gaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zo ks
zo zie ik het graag
zing je nu ook het wilhelmus of dat niet?
huh jawelquote:
Dank je.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zo ks
zo zie ik het graag
zing je nu ook het wilhelmus of dat niet?
Ik kwam om je op cam te zien.quote:
negeren jullie mij ofzo?quote:
Viespeuk.quote:
Nee, ik praat maar krijg niks terug.quote:
huh ik ookquote:
Vreemd dit.quote:
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |